Permalänk
Medlem

Lear Göteborg

Va tvungen å vända mig till er swecare men vet någon möjligtvis hur man hittar Lear i göteborg, ska nämligen dit imån å jobba men vet inte hur man tar sig in dit, ska tydligen ligga nånstans vid arendal.
Så om nån vet så är jag tacksam för info!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hitta.se
tror jag är stället du söker

edit: går bussar, kolla www.vasttrafik.se

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Men fan så komplicerat, vilken sida ska man lita på.

Enligt denna länken så ligger lear här :
http://www.121.nu/onetoone/karta/lear-corporation-sweden-ab-C...

Men enligt min arbetsgivare ska jag till Hamneviksvägen 101, men det är ju ute i skogen enligt eniros kartsökning...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ring till dem?

Permalänk
Medlem

Det ligger i närheten av Torslandaverken (volvo), fast på andra sidan den stora vägen. På baksidan av fabriken finns en port som heter TX, i närheten av den finns en viadukt som går över stora vägen, på andra sidan viadukten ligger Lear. Stor lagerliknande byggnad med lastbryggor och parkeringsplats utanför.

På eniro flygfoto är det bara gräs på platsen där Lear ska ligga, men det är för att deras foton är gamla.

Edit

Oj såg att tråden var flera dagar gammal... Han har väl förhoppningsvis redan hittat dit då.

Permalänk
Medlem

@mod : lås tack, hittade väldigt lätt:)

Edit: precis där Giix säger ligger det. om nån undrar i framtiden

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*