Permalänk

Scrubs och Family Guy!

Visa signatur

Who are you, and why should I care?

Permalänk
Medlem

Vänner tycker jag är riktigt bra!

Någon som vet ngn liknande serie?

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

Entourage
Prison break
Kyle XY
Vänner
Californication
Friday night lights
Dexter
The O.C.

Där är några som jag tycker är bra, fast just nu är väl californication hetast.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Vänner tycker jag är riktigt bra!

Någon som vet ngn liknande serie?

How I Met Your Mother är lite liknande kanske.

Annars är 30 Rock och The Office två mycket bra sitcoms.

Permalänk
Medlem

CSI
Heros
Prison Break
Day Break

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

naruto shippuuden
2 1/2 men
heroes
scrubs

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk

Scrubs
Dexter
Californication
The O.C.
One Tree Hill
Gossip Girl
Entourage
Chuck

Bäst är Dexter.

Permalänk
Permalänk

LOST. Så in i fan

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Just nu:

Dexter
Eureka!
Scrubs
Heroes
Stargate: Atlantis

/H

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Medlem

Friends har jag verkligen haft mycket kul med, så den får ta förstaplatsen, helt klart.

Annars tar jag väl vad som faller mig in, just nu mest Heroes och Prison Break, men även 24 när det gick och så

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

Jag har haft en del
skriver de jag tittat på o tittar på

LOST - tittar
Arkiv X - Har sett de flesta
Drive - synd att det lades ner
Rederiet - såg det mesta
Heja björn - synd att de inte gjorde mer avsnitt
Firefly - synd att det lades ner, var ju en perfekt lågbudget sci-fi i min smak, gött att det fick en avslutningsfilm som stopp. vilket inte drive fick:(
Heroes - Slutade titta halva vägen in i Säsong 2.
prision break - såg nog större delen av säsong 1, slutat kolla.
scrubs - tittar på det men jämna mellanrum men inget jag dirext följer
Star trek Voyager - såg de flesta avsnitt, bra serie för övrigt.
Star trek (namn? serien med artecher (stavning) ) som befälhavare, slutade titta efter någon säsong.
Californication - sett 10 avsnitt eller nått, inte orkat kolla mer, vet inte redigt om detta är det jag faller för.

Sen finns det ju alltid lite ströserier man kollar på ibland när man har tråigt men inget man följer.

Finns säkert några man sett men kommer inte på nu så dirext.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Kollar väl på allafall 30-40 Serier i veckan.. hur jag hinner med det vet jag inte .. Lite svårt att säga favorit av dom som sänds fortfarande just nu av alla serier.. Men Dexter skulle nog kunna vara en av dom, fast högst av alla serier måste ändå South Park vara.

Permalänk
Medlem

Muthbusters, American Dad, Simpsons och Naruto Shippuuden för tillfället.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Oj. Ok här kommer listan då...

Arkiv-X (alla med David Duchovny då dem senare sög hårt...)
Dexter
Repear
Family Guy
Simpsons
Bionic Woman
Heroes
Red Dwarf (Kult!)

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Ojoj inte lätt .)

How i met your mother
Scrubs
Heroes
Friends
2½ Men
30 Rock
Dexter
Family guy
Survivorman

m.m.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Precis börjat kolla igenom första säsongen av Eureka, fattar inte hur jag kunnat missa en sån höjdare serie
Sci-fi serie som handlar om den "hemliga" staden Eureka i USA där regeringen har samlat ihop en massa snillen och vetenskapsmän och massa skumma grejer händer hela tiden.

Jo den är bra, fast tyckte nog första avsnitten var bäst. Många av dem i slutet på första säsongen var lite sådär. Är fin, riktigt grön skog där, skulle vilja att de var mer ute i den än att sitta inne och uggla på Global Dynamics.

Två riktigt bra serier som gett mig väldigt mycket är Gilmore Girls och O.C.
Gilmore Girls håller jag på och samlar på DVD, men OC tänkte jag helt skippa och vänta tills den kommer ut på Blu-ray faktiskt. Bilden på deras pool i introt är ju bara så läcker.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Min nya favorit-tvserie är nu:
Bones
http://imdb.com/title/tt0460627/

Permalänk
Medlem

X-Files.

Har alla avsnitt på DVD. Ser sjukt fram emot X-Files 2 nästa sommar!

Visa signatur

- Macbook Pro -Mid 2012
- iPhone 5 Black 16GB
- iPad Mini 16GB 1st Gen

Permalänk

Sitter och pumpar Star Trek: Enterprise för närvarande , helt perfekt serie . Sen har jag Voyager , DS9 och TOS så är min Star Trek indoktrinering fullbordad.

Visa signatur

[X570 Aorus Elite][5800X3d][32gb ram][RTX3080][500gb 970 Evo plus M.2+ 2Tb 980pro M.2 ][Corsair AX850][Obsidian 800D][LG 27GL83A ][W10]

Permalänk
Medlem

Just nu är det How i met your mother. Typ enda serien som jag verkligen skrattar åt

Visa signatur

Workstation: Intel Core 2 Duo E6420 | 4GB DDR2 PC5300 | 8800GTS 320Mb | 500Gb Sata2 |
WD My Book Essential Edition 500Gb |

Permalänk

Kollar på en massa men de klart bästa är farscape, jeremiah och jerico.

Permalänk
Medlem

Heroes, Family Guy och Robot Chicken är nog de serier som får mest av min tid, är verkligen ingen TV-människa, allt streamas från datorn

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Medlem

Säsong 7 trailern av "24" är så cool. Kan ju knappt bärga mig till premiären. Annars är Dexter, Angel, Buffy och The Pretender några av mina favoritserier. Jack Bauer är dock bäst.
"Hem till midgård" är också kul som fan!

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeluxXxe
Säsong 7 trailern av "24" är så cool. Kan ju knappt bärga mig till premiären. Annars är Dexter, Angel, Buffy och The Pretender några av mina favoritserier. Jack Bauer är dock bäst.
"Hem till midgård" är också kul som fan!

Du kanske redan hört det, men premiären har blivit uppskjuten tills vidare pga strejken.

Permalänk

Arkiv X, Lost, Prison Break, heroes!

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk

Vingar och Pantertanter.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klargplutte
Sitter och pumpar Star Trek: Enterprise för närvarande , helt perfekt serie . Sen har jag Voyager , DS9 och TOS så är min Star Trek indoktrinering fullbordad.

TNG?

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Jag förljer dessa:

Heroes
Prison Break
LOST
Dexter

Permalänk
Medlem

Någon som vet när man kan vänta sig att de börjar sända 24 i USA? Strejken har ju skjutit upp premiären (vilken egentligen skulle ägt rum 13/1)...

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450