Permalänk
Medlem

Deep Space Nine slår det mesta. Just nu följer jag Battlestar Galactica men strötittar på Stargate Atlantis tills nästa säsong kommer. Synd bara att skådespelarna är så dåliga i pegasusgalaxen.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

The Shield och Rescue me är några favoriter, säsongspremiären för Rescue me är väl inte så långt borta nu heller...

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Deep Space Nine slår det mesta. Just nu följer jag Battlestar Galactica men strötittar på Stargate Atlantis tills nästa säsong kommer. Synd bara att skådespelarna är så dåliga i pegasusgalaxen.

Va? Jag tycker de äger! McKay är ju bara bäst! Bättre skådespelare får man leta efter i Stargate. Säsong fyra verkar bli riktigt intressant. Amanda Tapping ska vara med så se fram emot lite duster mellan Carter och McKay.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tantanx
Jag fattar verkligen inte B-G, jag älskar verkligen Sci-Fi och vill verkligen tycka om B-G men det händer ju aldrig nåt!

Tittat på kanske 5-6 avsnitt och gäspat mig genom varenda ett, och upplevt dom ungefär lika intressanta/actionfyllda som som "Hem till gården" (som iofs var en bra serie)

Ville också gilla BG, första säsongen gick det bra, andra blev det nästan jobbigt att kolla på den och tredje var helt omöjlig. Deras problem är att dom vill vara en dramaserie, inte sci-fi, och med kassa manusförfattare som inte klarar skriva karaktärer man gillar blir det bara skit. Dramaserie för fjortisar som är för tuffa för att kolla på bra skriva dramaserier.

On-topic så är det Lost, Gilmore Girls och Veronica Mars som är absoluta favoriter av det som sänds nu. The Office, 30 Rock och Entourage, Dexter, Heroes är också riktigt bra, sen finns det ju annat man följer men inte ser fram lika mycket emot som Jericho, Bones, CSI, Family Guy m.fl.

Permalänk

FIREFLY men är ju avslutad jävla Fox, sen följde jag drive även den stoppad av Fox

Men som sagt Firefly i top sen sg1 BSG och heroes.
Startrek seriern är inte helt fel heller helst DS9

Permalänk
Medlem

Dead Like Me är en av de absolut bästa serierna gjorda... skulle vilja strypa den som var ansvarig för nerläggningen av det programmet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koddi Men annars är det Scrubs, Veronica Mars, Two and a half men, NCIS, House och Greys Anatomy som man följer just nu.

What he said!

Sen är ju ej Seinfeld, Frasier, A-Team, Macgyver, osv ej att förglömma.

Permalänk

Just nu är det The Sopranos som ligger i toppen, det gör den iaf alltid när den sänds.

Permalänk
Medlem

How I Met Your Mother hetast just nu.

Visa signatur

Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Rescue Me, bästa serien som någonsin gjorts.

Måste nog hålla med. GRYMT BRA

Annars kollar/kollade jag på: Jericho, 24, Lost, Heroes, Scrubs, Dexter m.m
En hel del blir det

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Inaktiv

Startgate Atlantis, Dark Angel, Alias

är några jag av favo serierna.

Permalänk
Medlem

På en delad första plats ligger Buffy the Vampire Slayer och Angel.
Sen har vi Smallville på andra plats. Och på tredje kommer Heroes.
Sen har vi Star Trek serierna i ordningen TNG, DS9, Voy, Ent, TOS.
Och en annan favorit är förståss Babylon 5.
Andra serier som jag ser på just nu är Prison Break och Dexter.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Svår fråga men nuvarande favorit serier är: Heroes, Lost och Stargate Atlantis.

Gamla serier blir jobbigare men för att nämna några: Stargate SG1, Startrek voyager, Startrek TNG, Spincity och Seinfeld...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Scrubs, vet inte vad jag skulle göra utan det.

Permalänk
Medlem

Ganska jobbigt och vänta på att Prison break ska börja igen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av narlith

Wiped, Dexter är väl avslutad nu?

nope, läste någonstans att det skulle bli en ny säsong.
Frågan är om den kan bli lika bra som den första, det blir det ju iochförsig nästan aldrig...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wiped
nope, läste någonstans att det skulle bli en ny säsong.
Frågan är om den kan bli lika bra som den första, det blir det ju iochförsig nästan aldrig...

Stämmer bra det, kommer en ny säsong i september om jag inte minns fel.

Permalänk
Medlem

Brukar kolla på en del typ South park mfl men följer Smallville.

Permalänk

Scrubs, Grey's Anatomy, Kyle XY är väl det som mina ögon följer bäst.

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

De jag följer är

American dad
Simpsons
Family Guy
How i met you mother
Everybody hates chris
CSI x3
Criminal Minda
Smallville
Lost
Veronica Mars
Heroes
Jericho
Prison Break
24
Scrubs
The Shield

Plus några till som jag inte kommer på nu..

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Inaktiv

Naruto e ju bäst !

Permalänk

Den bästa serien är självklart Family Guy, men Simpsons, Sopranos och 2 and a half men är inte långt efter.
Var kär i Lost ett tag, men känslan är borta ;).
Prison Break har jag aldrig gillat även efter ett flertal försök att följa den.

Permalänk
Medlem

Lite svårt att säga vilken jag gillar bäst, men lost och heroes e nog de serier som ligger närmast hjärtat, sen lyckas ju iofs alltid South Park få mig att skratta men följande serier följer jag,

Lost
Heroes
Smallville
Scrubs
Family Guy
American Dad
Simpsons
Southpark

+ en massa pokershows helst HSP, men Head's up Championship och WPT/EPT funkar alltid

brukade även kolla på My name is Earl och Prison Break, men dom har enligt mig tappat stinget helt totalt.

Visa signatur

MSI P67A-C45 | i5 2500k 3.30GHz @ 4.5GHz | Asus GTX 660 TI-DC2 980/6008 @ 1160/6900 | 16384MB Corsair DDR3 | Samsung SSD 830 Series 256GB, WD 1TB

Permalänk
Medlem

Mina "favorit" serier i ingen bestämd ordning

Star Trek, med ds9 och tng i toppen
Stargate Sg-1
Stargate Atlantis
Battlestar Galactica ,inte säker på vilken jag gillar bäst, gamla eller nya
Supernatural <--- otroligt bra serie
Dexter
House
Black Lagoon <---- grym anime
Bleach
Naruto, följde den tills jag tröttnade på fillers runt avsn. 200
CSI, tycker bäst om originalet men de andra är också bra

Sen en som jag inte tror nämts i tråden än men som i mitt tycke är en av de absolut bästa serierna jag sett på länge.
Life on Mars

Och såklart Simpsons, Futurama, Scrubs och en mängd andra komedi serier.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk

Favorit just nu: Smith
Tyvärr la de ner serien och det blev bara sju avsnitt. Helt värdelöst av skitkanalen som beställde det. Många verkar gillat den. Men men, så kan det gå.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Firefly, Dark Angel, Buffy tvs, Angel, Stargate SG-1/Atlantis, Futurama är mina alltime-favoriter

Andra gobitar är ju Dexter, How I met your mother (världens bästa och mest välskrivna komediseri någonsin!), House, Supernatural, Smallville, Lost, 24, Heroes, Veronica Mars, Family Guy, South Park, Scrubs

Jag har säkert glömt en hel massa serier nu

Visa signatur

"I reject your reality and substitute my own." /Adam Savage

Permalänk

Jag tittar mest på J-dramor och Anime. Jag tycker alla amerikanska serier handlar om samma sak och alltid denna "freedom music", när en hjälte dör.
Jaja nog me whine, serier som jag kollar på just nu är:
Naruto
Death Note
Nana
massa fler som jag inte orkar räkna upp

Amerikanska serier:
Rome
Jericho
Heroes
South Park ----------> förövrigt den bästa humorserien

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Kyle XY tyckte jag var småmysig, lite barnslig ibland men klart sevärd.

Permalänk

Firefly
Battlestar Galactica
Stargate SG-1
Farscape
Aeon Flux
Dexter

är några av favoriterna. Synd att alla serier jag följer är nerlagda eller har uppehåll till 2008 typ. Lost och även lite CSI(orginalet) håller mig vid liv tillsvidare.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Medlem

South Park
Family Guy
Simpson
Futurama

Teknat/Animerat istheshit!

Visa signatur

If in doubt, flat out!