8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Medlem

Vilken serie bör man satsa på om man vill spela i 1600 eller 1900 med de nyare spelen om man ändå ska satsa på ny processor med?

Permalänk
Testpilot

Fick mitt skickat igår från Komplett, precis som dom hade lovat i senaste mailet
Det borde kanke vara framme i eftermiddag, tyvärr har jag bränt alla pengar på julklappar så jag har inte råd att hämta ut det idag utan får vänta tills imorgon då lönen kommer

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Fick mitt xpertvision från webhallen igår.

Jag förväntade mig nästan en med referenskylaren då de sålde den aningen billigare än andra kort, men jag är glad att konstatera att så icke var fallet:

Visa signatur

Q6600@3.2Ghz | Xpertvision 8800GT@713/1711/951 | Corsair HX620 | ASUS PK5-E WI-FI | Chieftec Dragon | Corsair XMS2 DHX PC6400 CL4 2x1Gb | Creamware Scope | Hyundai W241D-PVA

Permalänk
Medlem

19 dec kl 21:59 Örebro, Försändelsen har sorterats
19 dec kl 21:59 Örebro, Försändelsen har sorterats
19 dec kl 14:58 TollPost A/S Norge, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

Borde jag få mitt kort idag ? Örebro ligger cirka 120 km från mitt hem.....

Visa signatur

Corsair 600W Gaming Edition | Intel Core i5 4670K | 8GB DDR3 RAM | Corsair Carbide 330R | Sapphire Radeon R9 290 | Arctic Accelero Xtreme 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av caban
Fick mitt xpertvision från webhallen igår.

Jag förväntade mig nästan en med referenskylaren då de sålde den aningen billigare än andra kort, men jag är glad att konstatera att så icke var fallet:
http://img148.imageshack.us/img148/6266/30065424hx6.jpg

funkade ditt bra? jag fick också min igår men den var sönder o gav artefakter:( nu ska dom skicka en fraktsedel så jag kan retunera den

Visa signatur

Gigabyte P35 DS4 | Intel E6750 @ 3.6 Ghz | Gigabyte 8800GTS 512MB @ 743/1804/1000| 4096MB Corsair 6400 @ 900mhz |WD Raptor 74GB + WD 250GB + Samsung 500GB | Hiper Type-R 580W | NZXT Hush

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kona90
funkade ditt bra? jag fick också min igår men den var sönder o gav artefakter:( nu ska dom skicka en fraktsedel så jag kan retunera den

Jag väntar på några delar innan jag kan bygga ihop burken, så har inte testat det ännu.

Visa signatur

Q6600@3.2Ghz | Xpertvision 8800GT@713/1711/951 | Corsair HX620 | ASUS PK5-E WI-FI | Chieftec Dragon | Corsair XMS2 DHX PC6400 CL4 2x1Gb | Creamware Scope | Hyundai W241D-PVA

Permalänk

Om det var dom här vi snackade om...
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=343813

... så finns det 42 kvar på lager!

Visa signatur

Antec Sonata III | Asus P5E | E6850 3GHz | 4GB Corsair XMS2 Xtreme | NesteQ PowerSupply 450W | Thermalright Ultra-120 | 3xNoctua 120mm | 2xScythe Quiet Drive | Asus 8800GT | Accelero S1 | Native Instrument Audio Kontrol 1

Permalänk

Vore bra om någon kunde göra en lista med alla 8800Gt som levereras med den nya fläkten.

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

Är det den nya fläkten på MSI-korten ?

Visa signatur

Corsair 600W Gaming Edition | Intel Core i5 4670K | 8GB DDR3 RAM | Corsair Carbide 330R | Sapphire Radeon R9 290 | Arctic Accelero Xtreme 3

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HOch[ninja]
Förstår att det kräver sin man MEn problemt är att jag handlar med min pappas kreditkort. Vill ju inte tvinga honom och spriga och beställa hela tiden och dom som bruckar finnas kostart ofast 2500 och det är pengar som jag inte har :/

Vänta med att använda pappas kreditkort tills det ska hämtas ut mot postförskott. Betala inte förrän du fått kortet är nog vad jag vill ha sagt. Jag brukar också förskottsbetala men inte den här gången. Det var inte taktiskt.

8800GTS i lager..
Direktlänk: http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010124804

Permalänk

Fan vad jag vill ha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Al Pacino
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010122765

Om man har företag ja, annars går det på 2995:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BeRetta
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010124804

Fel kort å samma sak här, endast företag.

Privatpersoner använder www.dustinhome.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozeroun
Vilken serie bör man satsa på om man vill spela i 1600 eller 1900 med de nyare spelen om man ändå ska satsa på ny processor med?

Nån borde veta?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk

Verkar som många är redo att betala 2,500:- för ett GT.
Varför då inte lägga till ett par/tre hundralappar och få ett:
https://www.inet.se/index.asp?page=product&stockid=5407854

Permalänk
Medlem

För att GTS är äckligare :S

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sommarlov
Verkar som många är redo att betala 2,500:- för ett GT.
Varför då inte lägga till ett par/tre hundralappar och få ett:
https://www.inet.se/index.asp?page=product&stockid=5407854

blir nog ett sånt kort:D, men verkar inte finns i lager ><

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zutto
blir nog ett sånt kort:D, men verkar inte finns i lager ><

Postorderlager: 7st

beställde just ett via telefon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sommarlov
Postorderlager: 7st

beställde just ett via telefon.

Okej, Jag lyckades inte 'beställa ett via sidan, kunde bara välja att hämta i lager.. får titta vidare, antar att det bara jag som är lite dum

klart att man ska kunna beställa och få det hem skickat

Permalänk

Se till att du har "postorderpriser" valt, längst upp till höger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sommarlov
Se till att du har "postorderpriser" valt, längst upp till höger.

Tackar!

Beställde nyss ett

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gujukal
För att GTS är äckligare :S

åhå du... Skynda fynda: 1 st. i lager... http://www.inet.se/datorkomponenter/grafikkort/sparkle-geforc...

Permalänk
Medlem

Helt otroligt... 83 sidor. Men så är g92 den mest efterfrågade alla tider.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
Helt otroligt... 83 sidor. Men så är g92 den mest efterfrågade alla tider.

Hehe, sanning broder. 8800GT broder!!!

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Testpilot

Woho, hämtade mitt på posten precis
Nu ska vi se vad kortet går för

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd

om ja avbeställer min 8800gt från db får ja tillbaks pengarna på kontot eller på check?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
om ja avbeställer min 8800gt från db får ja tillbaks pengarna på kontot eller på check?

kontot så fatta jag det på min kompis som avbetsällde där i från och jag hoppas jag får det på mitt konto för jag avbetsällde mitt där i från idag

Permalänk

Ingen som fått sitt dual-slot 8800GT från Gainward än?
Vore intressant att få höra lite om ljudnivå och kylning.