Permalänk
Robot

Gravyrtaval

Blev inspirerad av SilverTech som la upp en neontaval för ett tag sen och tänkte "How hard can it be"

Besök albumet: Gravyrtaval av Jojjee

Permalänk
Avstängd

snyggt en liten ram på det där så döljer du kablar o eventuella misstag

Visa signatur

C2D E6600 2,4@3,3ghz Nvidia G8800GT 512 o mycke hd

Permalänk
Medlem

bliev ju skit bra

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Medlem

Jag satt och funderade på om jag skulle göra en ram eller inte. Plexit i sig funkar ganska bra som ram eftersom det gröna ljuset bryts i kanten. För att dölja sladdarna så funderar jag på att ta bort krympslangen som sitter på nu icg fräsa ut en urfasning i plexikanten där man kan fälla in sladdarna.

Permalänk
Medlem

najs, var köper du dioderna?
volt?
Har du ett extern nätagg då eller? (;
5p

Permalänk
Medlem

Lysdioderna är vanliga 5mm 3,3v och jag parallellkopplade lysdioderna med motstånd till ett 9v batteri som ligger bakom.
Lysdioderna och motstånden kommer från http://www.litepol.se/, kan verkligen rekomendera den sidan.

Permalänk
Medlem

om man ska köpa blåa eller vita dioder kan jag rekomendera clasohlsson Dom är rättså starka och billiga också. Till strömförsörjning kan man ju ta en batterieliminator istället för batteri så slipper man byta batteri

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk

ett tips, använd inte att sånt där slipstift utan ett litet diamantslipstift istället blir mkt bättre kanter å så med den

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk
Medlem

Jo jag kom ju på det efter att jag gjort halva hittade då den riktiga gravyrspettsen så då gick det mycket bättre