Vad står det i ditt senast mottagna sms?

Permalänk
Medlem

"Jag kom på det. Haha [SE-animerad smiley]"

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk

"Okej, va bra! Jag kommer om en stund. Älskar dig mest."

Det var ett trevligt litet sms

Permalänk

Edit: Där hade jag visst fel!

Senaste var roligare än jag trodde zogmz.

" Nu sitter jag på bussen hem! Du jobbar väl så jag ringer inte... ha det bra älskling pusspuss"

Hihi

Permalänk

Anton du måste ta din medicin / kramar mamma

Går på penicillin...

Permalänk
Medlem

"puss"

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Avstängd

Senaste smset: Akash du har vel inte glömt mig?

LOL vilka jävla sms man får numera ^^

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

"Älskar dig över allt annat! Gonatt och sov gott du med <3"

Det var det sista jag fick inatt från tjejen ^_^..
Älskar henne så jävla mycket!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Keeper of the Bamse

":/ när slutar du? Jag sitter vid datan och fixar lite :)"

Grr.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Men va många puss kram älskar dig sms alla får då :/ Aja finns säkert en hel hög potentiella älskare till mig med, som jag skulle fått sms ifrån om mitt händelseträd varit annorlunda.

Haha

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

"Maten är klar om ca 20 min."

Morsan som tycker att jag ska komma upp och äta istället för att fortsätta sova bort hela dagen.
Kan påpeka att jag gick upp för timme sedan.

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.

Permalänk
Medlem

Sms'et jag just fick måste jag få dela med mig av, tjejen är bara föööör gullig! =D
Men censurerar namnen dock, nån som hängt med på biologin? :D..

"Jag älskar dig XY, mer än nått annat på jorden.
Jag är inget utan dig.
Jag längtar efter att få kyssa dig, det är som att vara i sjunde himlen. Du är det underbaraste jag vet.
Varje sekund är en längtan efter dig.
Ingen XX utan XY.
Kommer alltid att älska dig <3"

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

"Nej, du hade tuggat kokablad!"

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Hedersmedlem

"Förlåt Herre, jag gick vilse."

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

"Vi åker till Menorca"

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Medlem

daniel och jag ska dricka i helgen, han 17åringen max kommer till mig i helgen + han tar med sig två stycken nintendodosor så jag tycker vi bestämmer en dag antingen fredag eller lördag som vi har våra drinkinggames på, sen senare på kvällen kan vi ju dra på heroes eller nåt. ja/nej?. msnsvar tack / rbe

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

"!passed nwo"

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem

Kan inte du logga in på msn? puss <3

Min flickvän är förkyld

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Hedersmedlem

"Kom över 10.30"

Permalänk

"Hej brorsan! Ursäkta att jag inte hörde av mig ikväll men jag hann helt enkelt inte. Men när tror du att du kan kirra ett träningskort på Träningscentret då?"

Fick 2 sms på sekunden samtidigt, eftersom jag haft telefonen avstängd. Observera att dessa INTE är från samma person xD

"Vaken? Vad gör du? Jag har tråkigt, komma över? ;)"

Först syrran som tjatar på mig att jag skall träna och sen en tjej som verkade vilja nåt helt annat...

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Hedersmedlem

"Jag vill spela guitarhero. Knäcka lite riff."

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

"Dom är bara alternativa"

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

"God morgon fina du. Ska kolla upp söndag och nästa helg. :-*"

Permalänk
Medlem

"Runt 4a"

Permalänk
Medlem

"Hallå du .Ne kan inte idag. är inte hemma . Hos några polare"

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Snusfri

"Hejsan älskling. Jobbar du nu eller när börjar du då? puss puss ;)"

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

"Hehe, gör så du. Tack förresten. Godnatt."

Visa signatur

Intel C2D E6300 @ 2800 || Asus P5B Deluxe || 2048mb Crucial Tenth Anniversary PC5300 @ 1000 4-4-4-12 || MSI 7900GTO @ 700/1700 || Samsung Spinpoint 250gb || NEC 5170 || Antec P180B || Corsair HX520

Permalänk

"Vi är på väg ut :D"

Permalänk
Medlem

räknas MMS?

"Jag längtar till vår andra one night stand, du var otrolig" .

Och bilden? Det var en bild tagen i en spegel där någon tjej stod i bara trosor i någon snygg posé.

Jag har ingen aning om vem det är. Och nej jag har inte varit ute och festat och varit på fyllan den senaste tiden. Och jag har inte gett bort mitt nummer heller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
räknas MMS?

"Jag längtar till vår andra one night stand, du var otrolig" .

Och bilden? Det var en bild tagen i en spegel där någon tjej stod i bara trosor i någon snygg posé.

Jag har ingen aning om vem det är. Och nej jag har inte varit ute och festat och varit på fyllan den senaste tiden. Och jag har inte gett bort mitt nummer heller.

"vår andra one night stand"

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
"vår andra one night stand"

Ja, jag undrar också vad hon menar för one night stand är ju one. Inte "Vi möts igen".