Permalänk

Fel med "Övriga ämnen"

Jag kommer in på "Övriga ämnen"-delen trots att jag har loggat ut.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Jag kommer in på "Övriga ämnen"-delen trots att jag har loggat ut.

Hej Silverwulf!

Alla kan läsa ÖÄ, men bara de som har varit medlemmar i minst tre månader kan skriva där.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att jag inte ens kan se den när jag är utloggad då? har ni ändrat det nyligen? Kanske efter senast jag tömde min kakburk.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Hur kommer det sig att jag inte ens kan se den när jag är utloggad då? har ni ändrat det nyligen? Kanske efter senast jag tömde min kakburk.

Ja det ändrades nyligen, du får se över kakburken.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Tycker faktiskt det är dåligt att man kan läsa i Övriga ämnen utan att vara inloggad/medlem. Lite sekretess ska det ju vara :/

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

Tycker faktiskt att ÖÄ bara ska vara synligt för de med behörighet, alltså 3 månader och 100 inlägg.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Tycker faktiskt att ÖÄ bara ska vara synligt för de med behörighet, alltså 3 månader och 100 inlägg.

Jag håller verkligen med.

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Tycker faktiskt att ÖÄ bara ska vara synligt för de med behörighet, alltså 3 månader och 100 inlägg.

Instämmer.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Tycker faktiskt att ÖÄ bara ska vara synligt för de med behörighet, alltså 3 månader och 100 inlägg.

En till som håller med.

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

Hoppas en mod eller nån vidarebefodrar detta så kanske det blir av...:)

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vi har naturligtvis övervägt att bara visa ÖÄ för de medlemmar som har behörighet, men vi har beslutat oss för att inte göra så. Den främsta anledningen till det är att vi tror att det skulle öka risken för omregistreringar av personer som blivit avstängda från ÖÄ. Nu kan de åtminstone läsa ÖÄ efter att de blivit avstängda därifrån. Dessutom tror vi att det är en fördel om folk lär sig lite om hur det går till i ÖÄ innan de får behörighet dit.

Vi tackar för era åsikter och ska ha dem i åtanke i våra diskussioner om forumet, även om det inte är säkert att vi gör några ändringar med anledning av dem. Jag önskar er alla en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

För övrigt stämmer det att man ska ha varit registrerad i tre månader för att få behörighet till ÖÄ. Det finns också en gräns på ett visst antal inlägg man ska ha skrivit. Den siffran är inte publik information, men den är inte så hög som 100 inlägg.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson