Permalänk
Robot

Black Dragon

3-R R900 Chassi. 2xPSU
Plukket i biter, lakkert alt innvendig,laget nytt vifte innsug i front +utløp bak,gravert "Black Dragon" logo front i blått UV plexi,+ innfelt 6 leds,gravert"celtic knot" i UV plexi bak dragen på side deksel,laget ny dobbel bunn med 6 stk innfelte leds,gravert "celtic corners"4 stk på toppen av chassiet,alle ledninger trukket med svart flex sleeve,byttet alle vifter ,1x130mm front,1x140mm front,1x120 side,1x120mm bak, max 19db.
Jeg vil også utrette en direkte takk til Knut R. Heer,som "snurra"vifteinnsug og utblås på denne kassa,og Jörgen Johansson som kuttet avstandspacere til til luft inntag og utblås!!TAKK BÅDA
Flere bilder her:
http://s191.photobucket.com/albums/z292/crazycooler07/

Besök albumet: Black Dragon av crazycooler

Permalänk
Medlem

Den var helt okej.
Lite tråkigt med den påklistrade draken på sidan bara, såg lite "budget" ut.
5p från mitt håll.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Fixa röda onda lysande ögon på draken! Gillar skriften på fronten. Men draken gör lite low budget känsla precis som Gorian sa.

Ser då bättre ut än vad det gör för mig!

Permalänk
Medlem

synd med draken som sagt hade vart häftigare om sidoplåten var formad efter draken så det såg ut som de gick ihopp med varandra.. 5p iallfal

Permalänk
Medlem

Tycker den ser riktigt hårdrock ut! Nice!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
synd med draken som sagt hade vart häftigare om sidoplåten var formad efter draken så det såg ut som de gick ihopp med varandra.. 5p iallfal

Dette er tenkt som steg 2,kommer utover høsten når jeg får mer tid

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem

snyggt jobbat var har du köpt draken? ja håller på med ett liknande chassi (drak tema). fortsatt lycka till me det iaf.

Permalänk
Avstängd

Tycker mig ha sett just detta chassit på tradera.

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Glenn9
Tycker mig ha sett just detta chassit på tradera.

Dette chassi har vært forsøkt solgt på tradera JA!

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem

Hva står det på fronten? Kan ikke se og tyde det.

*Oj upptäkte nettopp hva det står ^^ Black dragon skulle insett det.

Permalänk
Medlem

Jävligt nice!!!

Permalänk
Medlem

sjukt snyggt!

OfT: var har alla norskar/danskar kommit från helt plötsligt? trevligt med lite nytt folk måste jag säga

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)

Permalänk
Medlem

Man kan nästan trå att wolverin har gjort denna! fin, 10p