Age of conan trail/guestkey?

Permalänk
Medlem

Age of conan trail/guestkey?

Age of conan släpps väldigt snart och jag sitter och funderar på om det kommer finnas en trail eller inte, jag hörde att eventuellt så kommer CE få en trail med sig.

Jag letar nu efter någon som kan vara snäll att ge mig en age of conan trail key (kan tänkas att bytas mot en half-life 2 gift)

PMa mig om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

Fick mail om att jag fick ett bonus item i AoC eftersom jag var med i betan, där stog det:

Note that all in-game items are only available on full accounts, and do not work on pre-order, buddy or (later) trial accounts.

Det borde betyda att det finns buddy konton och att det kommer komma trial konton

Permalänk
Medlem

TRIAL TRIAL TRIAL TRIAL TRIAL TRIAL

Permalänk
Medlem

jag har spelet framför mig med lapp där det står [UK] INVITE A FRIEND INTO THE WORLD OF CONAN WITH THIS FREE 7 DAY GUEST PASS

så ja, det finns

edit: jag har inte CE

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem

Ja
Men nej du kommer inte kunna spela på buddy/trial från start. Funcom har inte gett datum för när man kommer kunna göra det heller.

Visa signatur

rest in peace Dreamcast

Permalänk

Jag ska köpa CE imon
Har redan lovat...2 pers att dom ska få ett sånt där guest pass.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Om det finns någon mycket vänlig själ härinne så tar jag hemskt gärna emot en invite

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
TRIAL TRIAL TRIAL TRIAL TRIAL TRIAL

Haha ja va precis på väg att skriva nåt liknande.. tror fan nästan alla inlägg om trial keys ja sätt i detta forum ang MMOS är skrivna med fel ord.

Once and for all:
Trail = stig, strimma, skugga lr följa efter
Trial = prövning, försök

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bran
Haha ja va precis på väg att skriva nåt liknande.. tror fan nästan alla inlägg om trial keys ja sätt i detta forum ang MMOS är skrivna med fel ord.

Once and for all:
Trail = stig, strimma, skugga lr följa efter
Trial = prövning, försök

Vad jag har sätt, så kan alla stava fel då och då.

Permalänk
Medlem

Jag har lirat AoC i flera månader (CB) och fick häromdagen ett mail om att det kommer finnas trial konton. Dock stod inget datum när de kommer släppa sådana konton.

Fick även en fin present som tack, en cloak som gav mig livstids påfyllning av ambrosia

Visa signatur

E6600 2.4GHz @ 3.2GHz | 4GB 800MHz DDR2 | X1950XTX 512MB @ 695MHz GPU, 2.2GHz mem | WD Raptor | Asus P5B-E | 600W CT600 | FreeBSD & Vista Dual boot
IBM Thinkpad 560X - OpenBSD | Fujitsu Siemens Amilo D - FreeBSD | PSP 4.01-M33 | WRT54GL OpenWRT Kamikaze | iPhone | IMS/SS7 Developer

Permalänk
Medlem

Man får med ett Trial kort i boxen, men man kan inte aktivera det än.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Inte för att tigga, men jag hade gärna testat spelet så om någon har en trial över så hör gärna av er

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Avstängd

Jag tigger gärna en key

Om man nu skulle ha tur att få en key av en snäll person och man gillar spelet och köper det, kan man fortsätta på sin gubbe eller måste man starta en ny?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

Samma här, vill pröva spelet innan jag köper.

Så om någon har en key över så är jag väldigt tacksam att få lägga den i min byrålåda. ^^

Permalänk
Medlem

Skulle vara schysst om nån kunde fixa en såndär "buddy-key" eller "trial-key" till mig så man kan testa innan man köper.
Osäker ifall min dator pallar med spelet.

Lite specs:

E 6320 Intel Core 2 Duo
2 Gb DDR2
GeForce 8600GT 256mb

Permalänk
Medlem

ÄR age of conan ett singleplayerspel?!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

www.ageofconan.com

läs där jonazz. Står precis vad det är och inte är osv

Visa signatur

|i5-3570k osv.. |
|Linn Renew Klimax DS/D|Linn Kisto|2st Linn Majik 6100/D|Aktiva Linn Majik 140|Aktiv Linn Majik 112|Linn UNIK|
|Sony HW-50|Grandview Cyber Tab-Tension 92"|Dune HD Base 3D|

Permalänk
Medlem

Om någon vänlig själ har en key över, så skulle en gammal Daoc-räv som jag gärna testa aoc.....

Permalänk
Medlem

Säger inte heller nej till en trail key om någon har en över

Permalänk

Skulle gärna vilja testa spelet om nån känner att de inte har någon bättre att ge sin key till.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Trial/guest-key aktiveras via sitt egna konto, och den delen är inte öppnad ännu "pga hög serverlast".....

Alltså, man loggar in på sitt konto (register,aceofconan bla bla) och där inne skall man kunna aktivera nyckeln och sedan ge bort den.