Age Of Conan = Stor besvikelse

Permalänk

Age Of Conan = Stor besvikelse

Tänkte skriva min tankar om AoC, innan ni läser vidare så vill jag varna för mycket whine och mycket stavfel för er känsliga läsare och även en rätt omogen recension. läsning på egen risk! (jag menar dock varje ord jag säger)

Kan ju börja med att säga att jag spelat sedan Early access och även open beta men det tycker jag inte spelar någon roll. Jag spelar på Fury och har en lvl 45 conquare

Jag förstår också att det är mycket buggar i början av ett MMO med detta är utan like. Har spelat WoW, tabula rasa och Everquest innan AoC, och jag spelade WoW i både closed och open beta innan WoW släpptes, var även med på WoW's luanch och jag kan lugnt påstå att world of warcraft luanch var betydligt bättre hanterad en detta, och betydligt mindre buggigt. På WoW's luanch kunde man åtminstonde ha en fungerande CD key (syftar på alla er CE AoC som fick en box utan manual, detta medförde även att de inte fick någon CD key, och även vissa CD keys som var i boxarna fungerade ej), och iaf 95% av alla quest var genomförbara i WoW. dock i AoC är ca 75% av alla quests buggade (jag överdriver såklart, skulle vara rätt gött med riktig fakta dock). Man kunde även i WoW vara garanterat en spott på en server (men dock med en lång queue, i början av wow kunde man vänta så länge som 30 min för att komma in på servern, men då var man säker på att inte några Crashar under spelets gång)Men på Fury kan man inte ens komma in på en Queue utan det står bara SERVER IS F**KING FULL(typp ^^), sedan är man anvisad tillbaka till luanchern. Detta är pågrund av att Funcom bestämde sig för att låta folk välla in på denna server (fast den var redan full efter 1 dag då EA började). Funcom hade nämligen bestämt sig att alla skulle börja rolla pvE servers på luanchen så de hade 5 PvE servers och 2 PvP servers (vid EA luanch) De startade dock en till PvP server illa kvickt så det blev 3 pvp servers. Detta är dock långt ifrån tillräkligt. De behövs minst 2-3 PvP servarar till. Jag är medveten om att Blizzard har betydligt bättre kapital och mycket mer erfarenhet än Funcom, så det betyder ju också en bättre spelerfarenhet för kunderna. Men jag tycker inte detta är en bra bortförklaring för de stora misstag Funcom har gjort, Redan innan luanch så var de naiva och tro att de flesta skulle välja att spela på en PvE server även fast man märkte på forumen att alla ville vara på en PvP server. Det värsta är att det är fortfarande så jävla naiva och tror att folk vill vara på PvE servers. På Game luanchern där de har announcements så ser man tydligt en inlägg där de skriver Recommendet Servers, And guess what? DE HAR BARA PVE RECOMMENDED SERVERS (Asså WTF!?). Jag har inte ens nämnt alla buggar i detta spel, det är så sinnessjukt mycket så jag orkar knappt tänka på dem. Kan nämna några, vad sägs om Skills som gör Nada (helt sönder bara en bild( jippi jag kan trycka på en bild, scriptet är förmodligen int = DO nothing, eller En icke fungerande BANK, Traders som inte fungerar. en Zone som har 2k minnesläcka (crashar typp varan min, och då ska man ställa sig i en 3 min lång queue (OM MAN HAR TUR,annars blir det bara SERVER IS F**KING FULL). Totalt lack av quests efter 40+ och de flesta quests som existerar för den lvl är totalt sönderbuggade.) Det känns som man betalar 12 £ för att spela ett beta i första stadiet. Jag lackar även ut på AoC spel funktioner. Någonting jag tycker är basic i ALLA SPEL är att man kan se sina party members klart och tydligt på minimapen, det kan man inte i AoC (nu ljuger jag man kan se sina party members på mapen OM MAN är 3 yards infront of him, typp xD)
Men det största misstaget iaf på PvP servrarna är att de har inte gjort några steg för att skydda respawnen. Detta betyder att alla omogna snorrungar står och campar den och det blir ju inte bättre av att man spawnar med 1 hp ^^

när det gäller content och dunguans så tycker jag att de var en big fail även det. Nu har jag ju jag dock bara gjord en dunguan som är till för 6 man så det är inte mycket värt igentligen. Men den dungeuanen så rusa man bara igenom. Gank på mob och släng en heal lite då och då och sedan iväg igen. Om jag skulle ta en jämförelse med Scarlet monetary (eller vad det heter) i wow så ger wow en betydligt störe utmaning och ger även betydligt mer. Man lär känna människorna man spelar med i wow, men i aoc så rusar man bara igenom och lär sig inget om medspelarna. instancen tog drygt 30 min, medans scarlet skulle ta iaf 1 timme.

Men jag har inte bara ont att säga om AoC jag tror att spelet kommer vara mycket bra om ca 6 månander, då de förhoppningsvis har fixad de flesta buggar och har in mer content men även lakt in DX10 och pvp XP. Dessvärre tror jag att det kommer vara försent, då de gräver sin egen grav. Jag tex kommer inte betala något mer. Jag spelar månaden ut på den tid jag fick i retail boxen sen är min AoC resa över för iaf 6-7 månader.

De första 20 levlarna var trevliga (förmodligen är detta det enda som var nästan klart i spelet)

Om ni har orkat läsa enda hitt så vill jag ge er en stor applåd och ett tack för att ni tog er tid att läsa.

Nu kan ni spamma tråden med negativa ord om mig och min åsikt ;D

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk

Det låter som du trodde att AoC skulle vara en kopia av WoW fast med annan content, mycket av det du skrev kan stämma, men som sagt, det är ett annat spel, det ska inte vara eller jämföras med något annat spel som är helt annorlunda.

Permalänk

Njea jag hoppade att de skulle ta de bästa delarna från wow och göra något bättre. Jag vill verkligen inte ha en wow kopia,det finns det gott om redan

jag hoppades på en bra spelupplevelse med nya ider (som tex combat systemet som AoC conan har, som jag tycker är väligt bra och kul, för övrigt) men det är inte mycket värt när klasserna är så otroligt obalanserade (jag tog dock inte upp detta eftersom detta är väldigt normalt vid en MMO luanch och jag vill inte klaga över något som nästan är ounviklig) och jag gämnförde de olika luancherna som jag tycker att man absolut kan göra.

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk

Jag spelade tyvärr inte betan av WoW, men spelade sen dag 1 på EU och jag kommer faktiskt inte ihåg att jag hade några problem med buggar, jag har inte heller stött på några (än) i AoC, dock bara level 20, eller jo, jag trillade genom marken en gång ner i vattnet.

Jag tror om man ständigt letar efter fel och buggar så hittar man det till slut.

Jag försöker mest bara njuta av spelet och ta det lugnt.

Dock kan jag hålla med om att det är väldigt svårt att få kontakt med människor, jag tror det kan bero på att folk är så ruskigt paranoida (jag spelar på PvP) och undviker att ta kontakt med andra för att inte bli gankade.

Detta är betydligt lättare i WoW då det är uppdelat i 2 sidor som hjälps åt, då blir man automatiskt "vänner".

Jag har dock fortfarande hopp om att det kommer bli bättre och ska ge det en chans i några månader och om jag ser förbättringar så kommer jag stanna kvar!

Permalänk
Medlem

Är lite besviken på att Funcom gick ju istort sett ut och sa att i det här spelet behöver man skills ist för gear osv. för att klara sig bra. iaf så jag uppfattade det som att de hade tänkt med deras combat system..

Det finns inte ett skit i detta spel som gör att man måste ha några som helst skills.. trycka på höger pilen när moben blocker till vänster är väll det dom tänker som skills antar jag -.-'

Visa signatur

Ja jävlar

Permalänk

Klart att det inte är någon större skill i att döda en NPC som knappt tänker, det är mycket mera skill inblandat mot andra spelare. Om man tänker så där kan man lika gärna säga "skill i CS... pfft, allt man ska göra är att röra musen över fienden och vänsterklicka lite. Inget skill i det".

Visa signatur

Dator 1 | GA-X38-DQ6 | HD4870x2 | Q6600 @ 3.5Ghz | TRUE | 4GB Corsair PC6400 | TX750w | Cosmos 1000
Dator 2 | P5Q3 Deluxe | 9800GTX | E7200 @ 4.2GHz | TRUE | 2x2GB PC3-10600 | Antec Nine Hundred | HX620w

Permalänk
Medlem

Blev också grymt besviken på AoC, trodde att det skulle vara mer, är ju i princip bara grind ock tråkiga quest + en massa springande och dessa satans tråkiga o dåligt gjorda quest dialoger.

Ska iaf ta en paus på ett par månader o sen testa lira igen, känns nu ungefär som när Vanguard kom ut

Men bör vara spelbart om ett par månader iaf när dom jämnat ut klassrna och fixat bugs + annat...

Nu längtar jag bara till Mortal Online...

/Merkkan

Permalänk
Medlem

Vad jag hört så var wow mycket buggigare. Och att AoC är hittills det MMO som lyckats bäst med sin launch...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Spelet har inte hängt sig för mig än, någon relogg har hänt. Och ja det har blivit lite buggit men då är jag en jävla alt + tab demon. Kommer självklart att klandra dig för det du skrivit! Speciellt om du vill det! ^^ Kommer enkelt in på server kön brukar vara 3minuter plus eller minus. Instancerna är väll inte så eftertycka i low level vet inte ens om det finns någon. Men nu när vi väll börjat få upp en guild by så börjar det kännas riktigt värt. Visst är wow det där barnspelet som släpptes 2004? Det där spelet med dvärgar och blåa alver med perfekt figur? Tror det var tecknad grafik också! Varning för ironin. Nej seriöst klandra inte spelet än. Det var ju verkligen "jätte roligt" att levla i wow och köra noob instancerna HOST HOST!

Jag är då inte level 80 än men hoppas det inte blir lika stelt som wow.

Det här är mer roligt :3 att levla iallafall.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/221884.html

Permalänk
Medlem

Jag kan säga såhär, jag är en level 50 Guardian och har haft så otroligt roligt i AOC. Dock måste jag säga det här en gång för alla, du kan inte jämföra en MMORPG som just har blivit släppts mot ett MMORPG som har funnits i 3 år, det går bara inte hur man än vrider och vänder på det hela.
För övrigt kan VI vara säkra på att Funcom tänker satsa stort på AOC och det här är bara början, kolla bara på vad de har gjort med Anarchy Online, så kan ni tänka er vad som kommer att ske i framtiden

Over & Out

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Jag kan säga såhär, jag är en level 50 Guardian och har haft så otroligt roligt i AOC. Dock måste jag säga det här en gång för alla, du kan inte jämföra en MMORPG som just har blivit släppts mot ett MMORPG som har funnits i 3 år, det går bara inte hur man än vrider och vänder på det hela.
För övrigt kan VI vara säkra på att Funcom tänker satsa stort på AOC och det här är bara början, kolla bara på vad de har gjort med Anarchy Online, så kan ni tänka er vad som kommer att ske i framtiden

Over & Out

och du har uppenbarligen inte läst vad jag har skrivit :>

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DunderMAX
och du har uppenbarligen inte läst vad jag har skrivit :>

Självklart har jag läst det, dock var det jag skrev inte riktad till det du hade skrivit då jag inte citerade dig som du ser
Från min erfarenhet, då jag har närvarat vid många olika MMORPG beta's så kan jag med stor säkerhet säga att i slutet av AOC's beta var clienten riktigt stabilt, jag har själv inte stött på dessa problem som du nämner och inte många personer i mitt guild har det heller, och då är vi över 90 medlemmar som spenderar tid mer eller mindre varje dag i AOC, och med många som är otroligt höga i level.
Jag kan säga såhär att det inte finns tillräckligt många quests i AOC, det är bra upp till level 20-30 men efter det blir det lite glest, dock så är det faktiskt inte så svårt att komma upp i level. På min level får jag till exempel 1200 exp från varje fiende och ni kan ju gissa hur fort det egentligen går.
Med andra ord så blir det glest men det vi kan vara säker på är att det med största sannolikhet kommer mer "content" i framtiden, om man kollar på det Funcom har skapat förr.
Jag hoppas verkligen inte att Funcom enbart satsar på att "behålla" spelare 'no matter what' som Blizzard har gjort den senaste tiden, AOC behöver verkligen inte vara den MMORPG med flest spelare för att vara en riktigt bra spel, det är då säkert.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin

Jag hoppas verkligen inte att Funcom enbart satsar på att "behålla" spelare 'no matter what' som Blizzard har gjort den senaste tiden, AOC behöver verkligen inte vara den MMORPG med flest spelare för att vara en riktigt bra spel, det är då säkert.

Det håller jag faktis med om. Det känns inte värt att fortsätta wow längre. Berg och dalbanan med blizz gör en verkligen yr. Får hoppas Diablo 3 och framför allt starcraft 2 släpps snart.

Permalänk
Medlem

jag är nu lvl 52 och jag har aldrig stött på en quest som inte gått att slutföra, har aldrig fått en krash, inte stött på någon stor bugg över huvudtaget, jag tycker det inte är buggigt iaf.
och jag lirade vanguard när det kom ut, det spelet var ett rent helvete och det är säkert fortfarande ett rent helvete ^^

Permalänk

Fields of the dead är det mest buggigaste ställe jag någonsin varit med om. Och Noble district har en hel del buggade quest, Pyramid någon? för att nämna en del.

och jag kan tänka min att ni har det bättre om ni är på andra servrar en fury om ni nu är det. Jag är bara så extremt less på funcoms adminatration av AoC och den dåliga supporten.

Misförstå mig inte jag tycker att AoC är ett kul spel dock så är det här spelet inte klart, och jag har inga planner att fortsätta betala för en beta

Men det är jätebra att ni tycker att detta spel flytter på och är väldigt kul för Funcom kommer beöva alla kunder de kan få.

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

Om man skulle bidra till ett inlägg här då.

Det finns buggar i spelet, mängder. Vissa obetydliga, andra vitala. Dock väldigt långt ifrån vad som var för ett par månader sen i betan. Och jag kan säga att spelet har fått sig ett ordentligt lyft därifrån. Nu kan man ju faktiskt spela. Trodde det skulle vara mycket värre vid release än vad det faktiskt visade sig bli.

Trots detta då med alla buggar (ni som inte sett någon, eller väldigt få... är antingen blinda, eller haft ett jävla flyt) är spelet ofantligt kul där det väl är genomarbetat. Spelglädjen finns faktiskt där, allt som behövs är i princip "finpolering", mer innehåll m.m. på alla andra ställen också. Och om Funcom gör rätta dragen och verkligen älskar (med) sitt spel, så kan det faktiskt bli riktigt bra i slutändan. Men de har ju inte all tid i världen på sig att lösa allt, och de borde de själva veta om.

Kort sagt, det har varit en god utveckling sista tiden. Fortsätter den, ja då kan det bli riktigt intressant.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Re: Age Of Conan = Stor besvikelse

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DunderMAX
Text i massor.....

Nu vill jag säga mina 2 cents om launchen av AoC.

Detta är inget illa emot dig eller någon annan, bara jag som skriver av mig lite

Att säga att WoW gick fint, fy fan vilken bull.
Jag spela wow från US open betan, ack så buggigt de var.
Och launch dagen, minns den som igår, fick spelet och farsan hämta ut de åt mig då jag pluggade.
Kom hem nöjd och glad, jag och polarna logga in på Ventrilo för att starta 100% tillsammans, vad hände?
Man kunde inte skapa sitt konto, för wow's ökända account management var nere.
Vi väntade och väntade, tills slut sket vi i det och drog och käka pizza, och runt 23 när vi var hemma lyckades alla till slut skapa sitt konto.
Vad hände då?
Då gick de jättebra, eller inte..Blev dissconnectad stup i kvarten, sen gick alla servrar förrutom 2-3 st ner, och låg ner ett tag.
Sen kom en patch.
WoW's launch var för mig ett skämt, Funcom har haft ett fungerande system från dag 1.
Och att Keys inte funka, de var inte _alla_ som hade de problemet, men tyvärr så fick några icke fungerande, och de är synd. Men att ha en 0%ig felmarginal existerar inte när man gör något av denna kvanititet.

Än så länge har jag ej hittat några riktigt dryga buggar i aoc men jag vet att de finns där, men letar ej aktivt efter dem. Utan händer något så skrattar man bara åt det, och kör vidare.

Visst jag ska inte gå under marken med att jag är besviken, men ej på spelet utan på att Funcom inte fixat Traders än då de är ju våran bank också, det är de enda jag kan säga att jag är besviken på.
Content 40+ kommer, spelet har offeciellt varit ute i 4 dagar, de räknar inte med att alla som fick det den 23:e kommer springa igenom spelet

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Det enda jag har tid att tillägga just nu är att;
Om Funcom jobbar lika snabbt de gjorde de sista två månaderna i closed betan så kommer allt de mesta med buggar/crasher vara fixat tills Juli.

Patcharna den sista månaden i betan gjorde så otroligt mycket för spelet. Precis som Croles säger.

Permalänk
Medlem

Haha, att säga att WoW's launch var bra är som att säga att Björn Gustafsson är rolig.

Sen har det bara varit ungefär tre quester som har varit buggade för mig i AoC och det är en i pyramiden och sen The Wounded Child...
Tror inte jag har haft något annat som är buggat, dock så är det lite jobbigt att krasha rätt ofta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozbaab
Det enda jag har tid att tillägga just nu är att;
Om Funcom jobbar lika snabbt de gjorde de sista två månaderna i closed betan så kommer allt de mesta med buggar/crasher vara fixat tills Juli.

Patcharna den sista månaden i betan gjorde så otroligt mycket för spelet. Precis som Croles säger.

Och de tror jag Funcom gör..Funcom älskar sina spel de gör, de genuint älskar dem, Blizzard är ute efter pengar och pengar..visst vill funcom få en slant också, men de vill även ge oss en upplevelse för pengen.
De lyssnar mer på oss än vad Blizzard gör, vi klaga på UI:t och chatten, vad ligger nu på deras priolist, jo UI:t och chatten. Man tackar, man tackar

Och alla MMO utvecklare har ju Vanguard i bakhuvudet, de kom ut ofärdigt och skit och de gick ju åt helvete, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Blä hatar något enormt långa texter UTAN en enda paragraf... riktigt hemskt att läsa det, så snälla var vänlig och använd paragrafer nästa gång, för att få en mer överblick av din text, det är både bättre för dig och de du vill ska läsa den ganska många flyr när de ser en sådan tjock sammansättning av text.

Citat:

Men det största misstaget iaf på PvP servrarna är att de har inte gjort några steg för att skydda respawnen. Detta betyder att alla omogna snorrungar står och campar den och det blir ju inte bättre av att man spawnar med 1 hp ^^

Detta var ju fixad redan för 5 dagar sedan. Och denna text var skriven igår?

Sedan när det gällde servrar de rekommenderade, I alla fall i US så listade de ungefär 8 servrar, och det fanns i alla dess smaker.

Sedan inte nog med det, har själv heller inte stött på vidare många buggar, nu säger jag att de inte finns, de gör det, t.ex. vissa skills som inte fungerar ( oftast bara feets ) och annat men inte har något varit så hemskt att man inte vill fortsätta spela.

Content tycker jag det finns en hel del med, quest i all ära men själv bryr jag mig inte så mycket om dem, märks att de som kommer från WOW gör det, många MMO's har man inte quest att göra hela tiden. Quests ska ju vara där för att komma in i spelet och storyn, men det ska ju långt ifrån inte vara alla content, utan bara en väldigt liten del ifall du frågar mig.

Själv tycker jag inte spelet är så likt WOW, det är mer hardcore på sätt och vis om man spelar på en PVP server, här är det alltså alla mot alla.

Enda jag själv tycker är ganska synd om just spelet är alla instanser... man kan ju knappt kontrolelra något alls i spelet tack vara detta vilket är VÄLDIGT drygt och trist, hade de tagit bort instancerna så hade det blivit ett riktigt bra PVP spel, då guilds kan ta och kontrollera regioner och annat, precis vad som gör PVP bra, inte att man bara går runt för att slå ner andra.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Vanguard kan ha varit bra för genren. Det har blivit en bekant referens för hur illa det kan gå om det inte görs på rätt sätt. Lite så jag ser på det. Som redflip säger.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Vanguard kan ha varit bra för genren. Det har blivit en bekant referens för hur illa det kan gå om det inte görs på rätt sätt. Lite så jag ser på det. Som redflip säger.

De är synd att någras idé ska totallt krashas och gå åt helvete för att en industri ska gå frammåt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Låter som om det inte är så värst bra AoC...kom och spela EQ2 med mig på Nagafen server så får ni den bästa pvp.n som finns, enligt mig

Tycker Eq2 har bättre grafik och känsla än WoW som alla är så förälskade i ....

Permalänk

Tror du hade tyckt AoC var roligare om du inte kastat upp WoW på en pedistal.
När jag började spela WoW var den servern vi skulle spela på full, och hade runt 3500 personer i kö. Var enda gris i hela durotar var på spawntimer, och när servern inte gick ner, så disconnectades man eller fick ett fryslagg på 1 minut+.

Det du klagade på var Server full, Buggade skill / Område, och PvP server gank och "dunguans".

Server full = Ingen tvingar dig spela på en full server
Buggade skills = Kommer fixas
Buggat område = Kommer fixas
PvP server gank = Ingen tvingar dig att spela på en PvP server
"Dunguans" = PvE känns bara som en nödvändighet i AoC

Åter igen så visar sig AoC vara riktat mot den lite äldre åldersgruppen, där förståelse och tålamod förekommer.

Jag tror att efter nån/några månader kommer alla "teen-nerd-rage"-spelare att ha gallrats ur. Kvar kommer en väldigt trevlig community att finnas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Jag tror att efter nån/några månader kommer alla "teen-nerd-rage"-spelare att ha gallrats ur. Kvar kommer en väldigt trevlig community att finnas.

Där sa du något som bevisar varför Anarchy Online fortfarande existerar idag men förmodligen en av de bästa community's som finns att hitta
Go Funcom säger ajg bara.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greven78
Låter som om det inte är så värst bra AoC...kom och spela EQ2 med mig på Nagafen server så får ni den bästa pvp.n som finns, enligt mig

Tycker Eq2 har bättre grafik och känsla än WoW som alla är så förälskade i ....

Nagafen ftw !! EQ2 pvp är enormt skoj. tror inte aoc kommer komma i närheten av den pvpn !

Permalänk
Medlem

Håller med är väldigt besviken, känns som spelet hade behövt typ ett år till innan det släpptes..

Sjukt lite content i spelet.. världen är pinsamt liten och content på högre lvlar finns iprincip inte.

Finns väldigt mycket andra småbuggs som tillsammans gör det väldigt frustrerande att spela.. Får hoppas att det kommer några patcher inom en kort framtid eller så får man ta en lång paus

Detta också.. gör mig sjukt förbannad.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Det är tur att inte wow liknar AOC då jag alltid hatat wow.

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem

Angående skills i spelet tycker jag så här. I PvE är det en del skills att planera sina combos så du får finishern på rätt sida. I PvP är det faktiskt en jäkla utmaning att försöka flytta runt sköldarna så man kan forstätta att komboa när fienden komboar.