Permalänk
Robot

Rummet :)

Tänkte visa upp mitt rum, där jag har mina 5 kära burkar!

Besök albumet: Rummet av spyware

Permalänk
Medlem

dåligt

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Permalänk
Medlem

å herregud... ett till helt meningslöst galleri.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pascal
å herregud... ett till helt meningslöst galleri.

DU är meningslös!

Visa signatur

Die toten hosen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAfud
DU är meningslös!

lol

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem

Fint?

Visa signatur

i7 3770K | Asus 77-pro | 16GB Corsair | Gigabyte 290X | Corsair Force 120GB SSD |

Permalänk
Medlem

Du kan ju börja med att damma lite

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Hedersmedlem

Cool med geeknest men du kanske borde bemödat dig att städa lite först i alla fall

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

Hm. Sweclockers borde helt klart ta och göra en egen sektion för datorhörnor så att dom slipper blandas in med mods eller datorbyggen. Visst, det kan ibland vara trevligt att kolla på hörnor, men det är väldigt sällan det är något att se i dom.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Medlem

Det sorgliga är inte det här galleriet, det sorgliga är att det finns sämre gallerier med högre poäng: http://www.sweclockers.com/album/?id=2877

Du får en 7a iaf

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pascal
å herregud... ett till helt meningslöst galleri.

Din kommentar är meninglös, ser inte varför folk klagar ner på detta galleriet, jag gillar vad jag såg.. även fast han gärna kunde städat lite, men hur falskt är inte de?
Hellre det än en ett galleri på en dammig märkes dator och lite spec..

Permalänk

Vilken Bauer går du på? Stockholm?

Permalänk

Laptopen är en HP bussiness modell, är en 6910P, är näst intill identisk med min 6910P med upplösningen du har på bilderna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ouchbeck
Hm. Sweclockers borde helt klart ta och göra en egen sektion för datorhörnor så att dom slipper blandas in med mods eller datorbyggen.

På JB i Örebro vet man att såna här gallerier är lama... Antar att du inte går i Örebro ...

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ouchbeck
Hm. Sweclockers borde helt klart ta och göra en egen sektion för datorhörnor så att dom slipper blandas in med mods eller datorbyggen. Visst, det kan ibland vara trevligt att kolla på hörnor, men det är väldigt sällan det är något att se i dom.

Asså jag gillar att kolla hörnor är lite kul att se även det som är runt datorn. Men håller faktiskt med en egen sektion för hörnor hadde varit nice så slapp de som inte vill kolla, att klaga. Det skulle även bli rättvisare men poäng för gallerier då det ju faktiskt är lite svårt att jämföra en cool mod med ett skrivbord

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

Detta galleri har ju allt för att säkra sig en fet 1'a. Ostädat, datorlådor som saknar delar och kabelhärvor precis överallt. Kräver fan skillz för att göra ett så sorgligt intryck.

Visa signatur

AMD R7700/ASRock X670E/GSkill 32GB DDR5 6000cl32/XFX RX6800/Kingston Fury 2TB NVMe/Corsair RM850e
KIDS: i7 4790K/16GB/GF1070Ti/1TB NVMe #2: i7 4790K/16GB/GF970/1TB SSD
CLUB: i5 6600K/16GB/GF980/1TB SSD #2: i7 2600K/16GB/GF680/256GB SSD #3: Q9550/4GB/GF770/500GB SSD
HTPC: E8400/4GB/R4600/2TB HDD SONY VAIO: i3 2310M/6GB/R6470M/500GB SSD
AMIGA A4000/PPC, A4000/060, A1200/060, A600/030, A500/020, A1000 etc.

Permalänk
Avstängd

Det ända sorgliga i detta forum är alla puckon som bara ska klaga o se ner på folk. Jag blir bara så jävla förbannad

Om ni nu måste klaga lämna forumet o galleriet omedelbart o sluta komendera. Men men vi svenskar är korkade vi kan inte hålla tyst vi älskar intriger o jävelskap ,men ni nu som gör det axeptera att det finns folt som kanske gillar o sätta in gallerier hur meningslösa dom en är.

MVH Mr. X

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk

Du får en 10a av mig. Det ser störtskönt ut. Lite oreda, många burkar och kablar som knyter ihop ditt ställe. Hellre lite skit i hörnen, än ett rent helvete

Visa signatur

-= Libertas inaestimabilis res est =-
-= Freedom is a invaluable thing =-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokiaback
Det ända sorgliga i detta forum är alla puckon som bara ska klaga o se ner på folk. Jag blir bara så jävla förbannad

Om ni nu måste klaga lämna forumet o galleriet omedelbart o sluta komendera. Men men vi svenskar är korkade vi kan inte hålla tyst vi älskar intriger o jävelskap ,men ni nu som gör det axeptera att det finns folt som kanske gillar o sätta in gallerier hur meningslösa dom en är.

MVH Mr. X

Lägger man upp meningslösa eller fula gallerier kommer också kommentarer därefter, det är bara så att det ena föder det andra. Om du inte kan leva med det så kan du gå någon annan stans och leka, iaf mitt inlägg innehöll även information till förbättringar.

Visa signatur

AMD R7700/ASRock X670E/GSkill 32GB DDR5 6000cl32/XFX RX6800/Kingston Fury 2TB NVMe/Corsair RM850e
KIDS: i7 4790K/16GB/GF1070Ti/1TB NVMe #2: i7 4790K/16GB/GF970/1TB SSD
CLUB: i5 6600K/16GB/GF980/1TB SSD #2: i7 2600K/16GB/GF680/256GB SSD #3: Q9550/4GB/GF770/500GB SSD
HTPC: E8400/4GB/R4600/2TB HDD SONY VAIO: i3 2310M/6GB/R6470M/500GB SSD
AMIGA A4000/PPC, A4000/060, A1200/060, A600/030, A500/020, A1000 etc.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BadArg
Lägger man upp meningslösa eller fula gallerier kommer också kommentarer därefter, det är bara så att det ena föder det andra. Om du inte kan leva med det så kan du gå någon annan stans och leka, iaf mitt inlägg innehöll även information till förbättringar.

Så du menar att tycker jag du är ful ska jag säga det rakt ut åxå eller. ren vett o etiket säger att man behöver inte säga allt ,finns folk som har känslor o kanske inte så himla kul att höra en massa skit , han kanske inte har så mycke pengar och kanske då vill visa upp det han har .

Finns kritik som går ut på att ge stöd o bra komentarer ,detta kan du ändra på gör så.

Att en person säger "Fy fan va fult o va skitigt va ostädat, nej inte ettsånt här fult galleri igen samt andra kränkande kommentarer" det gör en förbannad. O känns mer som ett hån mot en , och det anser jag inte är kritik utan jävelskap , dock dom som skriver så är väl små fjortisar som inte vet bättre så okej jag får väl ta det då. så NU vet vi alla som skriver så är fjortisar

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokiaback
Så du menar att tycker jag du är ful ska jag säga det rakt ut åxå eller. ren vett o etiket säger att man behöver inte säga allt ,finns folk som har känslor o kanske inte så himla kul att höra en massa skit , han kanske inte har så mycke pengar och kanske då vill visa upp det han har .

Finns kritik som går ut på att ge stöd o bra komentarer ,detta kan du ändra på gör så.

Att en person säger "Fy fan va fult o va skitigt va ostädat, nej inte ettsånt här fult galleri igen samt andra kränkande kommentarer" det gör en förbannad. O känns mer som ett hån mot en , och det anser jag inte är kritik utan jävelskap , dock dom som skriver så är väl små fjortisar som inte vet bättre så okej jag får väl ta det då. så NU vet vi alla som skriver så är fjortisar

Vet du va... tror du vinner pris för att överreagera och lyckas med konststycket att försöka försvara någon från kritik som du tar som nedsättande komentarer gernom att kläcka ur dig egna nedsättande kommentarer... grattis.

Vill nog påstå att det är stor skilnad mellan att kommentera någons utseende och någons kreation då utseende oftast inte är något man kan göra så mycket åt varimot något man har gjort per automatik är något man har kunnat göra mycket vid. Så att ta det dit är ologiskt.

Att ha ostädat är knappast någon fråga om pengar utan snarare lätja, att dokumentera sin lätja är att bjuda in till en viss typ av kommentarer.

Såvida vi inte pratar små barn så är det så att om någon ber om någon annans åsikt så får de ett ärligt svar, possitivt som negativt och ofta med en kommentar till vad som kan göras bättre ifall det är negativt. Om man inte kan hantera andras åsikter eller ta kritik ska man inte fråga (och att publicera bilder på sina kreationer är ett sätt att fråga efter andras åsikt).

Visa signatur

AMD R7700/ASRock X670E/GSkill 32GB DDR5 6000cl32/XFX RX6800/Kingston Fury 2TB NVMe/Corsair RM850e
KIDS: i7 4790K/16GB/GF1070Ti/1TB NVMe #2: i7 4790K/16GB/GF970/1TB SSD
CLUB: i5 6600K/16GB/GF980/1TB SSD #2: i7 2600K/16GB/GF680/256GB SSD #3: Q9550/4GB/GF770/500GB SSD
HTPC: E8400/4GB/R4600/2TB HDD SONY VAIO: i3 2310M/6GB/R6470M/500GB SSD
AMIGA A4000/PPC, A4000/060, A1200/060, A600/030, A500/020, A1000 etc.

Permalänk
Medlem

Måttligt intetsägande måste jag säga. Tänker inte betygsätta bilderna eftersom jag inte förstår vad det är jag skall bedömma. Klagar alltså inte utan förstår bara inte. Ser inget utöver det vanliga eller något som fångar mitt intresse något vidare..
Mer än att jag måste gratulera till den manligaste av manligheter, oreda!

F.ö vill jag hoppa OT och kommentera allt drama som alltid skall dra igång i dessa trådar.
I synnerhet vill jag påpeka att BadArg är helt ute och vinglar på cykeln med nattmössan nerdragen över hela ansiktet.

"Vill nog påstå att det är stor skilnad mellan att kommentera någons utseende och någons kreation då utseende oftast inte är något man kan göra så mycket åt varimot något man har gjort per automatik är något man har kunnat göra mycket vid. Så att ta det dit är ologiskt."

Ologiskt?
Undrar om du själv försökt läsa den meningen? (Eller hela inlägget?)
Den om något saknade logik.
Antar att vad du försöker komma fram till är att eftersom personen i fråga har möjlighet att göra bättre bilder bör han inte lägga upp nånting förän han gjort sitt absolut bästa?

Då passar jag på att be dig att låta internet vara ifred tills du kan behärska grundläggande lågstadiesvenska innehållande vettig och läslig meningsbyggnad samt simpel grammatik på en nivå som anses passande för i alla fall en mellanstadieelev.
Eller så kan du ta ditt smått passivaggressiva betéende till gymmet, slå skiten ur en sandsäck och återkom när du inte äger upp dig själv i tafatta försök att ställa dig själv högre än andra.

Och för att förtydliga meningen med detta svaret till övriga läsare så hackar jag alltså inte på folks bristande språkförmåga. Är införstådd och bryr mig inte det minsta om att vissa har svårt att stava. Vem har inte det, mer eller mindre?
Men när man ska komma med argument i stil med vad BadArg försökte dra så kan det underlätta om man ser till att dra upp nattmössan så man faktiskt ser var man grävde graven så man inte trillar i den själv.

Säger som Eddie Murphy:
"Have a coke and a smile.."

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Medlem

Lite kabeldragning och en dammsugare hade inte skadat

Är väldigt skum på det du kallar "fiber" om man har så kallat "äkta fiber" så borde du bara ha ett uttag i väggen som du kan dra direkt till en burk t:ex och fiberkablar är oftast gula (enligt min erfarenhet)

Permalänk
Medlem

Gillar colaflaskorna känns som hemma hos mig ;D

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan
Lite kabeldragning och en dammsugare hade inte skadat

Är väldigt skum på det du kallar "fiber" om man har så kallat "äkta fiber" så borde du bara ha ett uttag i väggen som du kan dra direkt till en burk t:ex och fiberkablar är oftast gula (enligt min erfarenhet)

Fiber patchar är allt som offtast även oranga och ibland även turkosa det sisstnämda är mindre valigt dock:)

Sen om du syftar på en dator med burk så är det ytterst ovanligt att du har en sådan hemma som du kan köra in fiber direkt i utan mediaconverter. Normalt så brukar isp lämna av sissta biten på koppar och inte fiber av ett massa olika skäl ...

Iofs har man tillgång till en vettig layer 3switch med fiber port funkar ju det också. Dock är inte heller det direkt standard i vanliga svensson hem

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming