Permalänk
Medlem

syrran? o.0

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Vart lite off det senaste halvåret, så har förmodligen missat stora delar i denna tråd. Nu verkar det handla om att det är rätt att spänna för polarns syster.
Enligt mig är det helt okej så länge man har ett sunt förhållande som inte kommer spräcka relationen till ens polare. Kanske inte så bra att använda polarns syster som lösnummer. Finns ju mängder med flickor som man istället kan använda. Skulle man nu vilja prenumerera på polarns syster får man allt se till att göra det snyggt och verkligen gå in för det.

Själv håller jag mig ifrån polares syskon då jag inte känner för några längre seriösa förhållanden. Håller mitt på KK-nivå, där man kör slit och släng fixa nu-metoden.

Då jag själv har erfarenhet av det där så kan jag väl skriva av mig lite.
Under sisådär ett halvår så hade jag en kk-relation med en av mina polares lillasyster.
A och O i det hela var att inte prata om det.
Men kille som man är så gillar man ju att prata om sina erövringar lite då och då.
Har ett vagt minne av att jag råkade säga att jag hade pumpat henne i alla hål hon har, hennes storebror hoppade då, förståeligt, på mig.
Bäst är trots allt att ge fan i vänners syrror, man dukar upp för katastrof.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Då jag själv har erfarenhet av det där så kan jag väl skriva av mig lite.
Under sisådär ett halvår så hade jag en kk-relation med en av mina polares lillasyster.
A och O i det hela var att inte prata om det.
Men kille som man är så gillar man ju att prata om sina erövringar lite då och då.
Har ett vagt minne av att jag råkade säga att jag hade pumpat henne i alla hål hon har, hennes storebror hoppade då, förståeligt, på mig.
Bäst är trots allt att ge fan i vänners syrror, man dukar upp för katastrof.

Ska följa detta råd:) en polares lillsyrra ä redo att bli gängad, men ja tror att ja hoppar över d där, vill inte bli ovän me hennes bror..

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk

67 sidor om hur man ska hitta en tjej...

Jag har aldrig varit den som haft det lätt med tjejerna, men så helt plötsligt så bara löser sig allt utan att man ens tänker på det, så här kommer mitt råd! Sluta oroa er, det löser sig alltid, det blir inte lättare för att ni läser såna här trådar. Your time will come!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
67 sidor om hur man ska hitta en tjej...

Jag har aldrig varit den som haft det lätt med tjejerna, men så helt plötsligt så bara löser sig allt utan att man ens tänker på det, så här kommer mitt råd! Sluta oroa er, det löser sig alltid, det blir inte lättare för att ni läser såna här trådar. Your time will come!

Du har verkligen missupfattat oss / mig.... är inte här för att få hjälp eller råd, utan snarare för att dela med mig och läsa intressanta berättelser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Du har verkligen missupfattat oss / mig.... är inte här för att få hjälp eller råd, utan snarare för att dela med mig och läsa intressanta berättelser.

Fast det är ju många som har sökt råd och tips så..

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

Snart 2000 inlägg. det var maffigt

Mja går väl till och från med tjejen som det känns nu. nu vet jag faktist inte redigt vad jag känner för henne. dags för en paus kanske.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
får man hooka flickvännens syster då?

får man hooka systerns flickvän då?

Permalänk
Medlem

Låter problematiskt tycker jag....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Browing
får man hooka systerns flickvän då?

Systerns väns flicka då?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Hookar min dator jag, funkar bäst så... Den ser en iaf för den man är.. Om den sedan börjar gnälla är det bara att shutta av eller skaffa en ny, utan att få dåligt samvete..

Inte för att man någonsin behövt eller ens fått tacka nej men.. Man är väl inte nog bra antar jag..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Systerns väns flicka då?

Systerns flickvän?

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Inte för att man någonsin behövt eller ens fått tacka nej men.. Man är väl inte nog bra antar jag..

Tänk inte sådär, det är inte bra för dig :\ Kolla här, om t o m jag kan få folk så kan du det också ^_~x

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Systerns flickvän?

Den är redan knyckt, Browing och så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Tänk inte sådär, det är inte bra för dig :\ Kolla här, om t o m jag kan få folk så kan du det också ^_~xDen är redan knyckt, Browing och så

Finns det tjejer som inte kan få killar? Det är väl bara en fråga om hur full killen är...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Finns det tjejer som inte kan få killar? Det är väl bara en fråga om hur full killen är...

Ungefär ja.

Permalänk
Medlem
Citat:

Kanske nått för tråden "Era matteproblem löses här"

En formel för mängden alkohol som funktion av tjejens inverterade skönhet.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Sa jag att jag bara ville ha lite ligga? Det är typ tusen gånger lättare att hitta ett randomligg än ett förhållande, och jag menar förhållande när man "får en pojke"... annars "får man kuk"

Permalänk
Medlem
Citat:

Tänk inte sådär, det är inte bra för dig :\ Kolla här, om t o m jag kan få folk så kan du det också ^_~x

Fast.. Om du är Sakura är jag troligtvis en jobbig jävel i ett avskyvärt filleravsnitt

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Sa jag att jag bara ville ha lite ligga? Det är typ tusen gånger lättare att hitta ett randomligg än ett förhållande, och jag menar förhållande när man "får en pojke"... annars "får man kuk"

oo dirty talk..

Skulle nog säga det är lättare att hitta kille för en tjej än tvärtom.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Tror det är lika svårt för bägge parterna att hitta något seriöst.

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Snart 2000 inlägg. det var maffigt

Mja går väl till och från med tjejen som det känns nu. nu vet jag faktist inte redigt vad jag känner för henne. dags för en paus kanske.

Känns det inte bra så skall man inte pina ett förhållande utan sätta punkt. Känner man inte så mycket för varandra slutar det bara i en tragedi som blir okontrollerad. Se till att lyda ditt inre och ge dig ut på ny krogrund för att skaffa nytt ragg...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Känns det inte bra så skall man inte pina ett förhållande utan sätta punkt. Känner man inte så mycket för varandra slutar det bara i en tragedi som blir okontrollerad. Se till att lyda ditt inre och ge dig ut på ny krogrund för att skaffa nytt ragg...

Man ska heller inte ge upp vid första bästa motgång, vare sig den är extern eller intern. Bättre att prata om problemet och försöka lösa det tillsammans, och om hon inte vill hjälpa till att lösa det så tja... då får han väl gå. Men tycker det känns lite väl... vad ska jag kalla det? Inte "lågt" men, "ytligt" kanske? Ja det är nog det ordet jag letar efter; det känns ytligt att bara dra på en gång.

Självklart ska man inte sitta kvar sen om det verkligen inte går att fixa (det brukar märkas av ganska kvickt om båda parter ser problemen, om de har någon aning om vad man kan göra och om man vill göra något åt det osv), men man ska inte bara ge upp på en gång heller.

Nä, vill man bli fin får man lida pin, fast i det här fallet handlar det mer om att vara lycklig. Skaffa nytt förhållande var tredje månad för att något började trycka sig i gamla förhållandet blir nog ingen riktigt lycklig av, men vem vet jag kanske är på tok för gammalmodig...

Permalänk
Medlem

ja ni.... har hittat en tjej som jag är sjukt kär i nu...

vi har varit "tillsammans" ett par veckor nu... jag sa till henne:"jag älskar dig" idag för första gången.... hon sa att hon tyckte om mig jätte mycket men att hon tror att jag tycker om henne mer än va hon tckr om mig... och att hon måste tänka mer innan hon kan säga nåt...

Det är svårt som fan, tjejer går inte att förstå sig på.
Men hoppas att d löser sig mellan oss eftersom jag känner att vi är båda rätt för varandra....

Permalänk
Medlem
Citat:

vi har varit "tillsammans" ett par veckor nu... jag sa till henne:"jag älskar dig" idag för första gången.... hon sa att hon tyckte om mig jätte mycket men att hon tror att jag tycker om henne mer än va hon tckr om mig... och att hon måste tänka mer innan hon kan säga nåt...

Men hoppas att d löser sig mellan oss eftersom jag känner att vi är båda rätt för varandra....

Vänta här. Du säger "jag älskar dig" efter några veckor? Misstag nummer ett! Vadå tjejer går inte att förstå? De är precis som alla andra människor, dvs slumpgeneratorer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ett underbart engelskt råd som jag tror har drabbat dig.

"Don't confuse lust with love."

Killar är som Goldenretriver hundar. Stora lite halvkorkade och älskar att få beröm.

Tjejer är som katter, Lite för sig själva och man har ingen aning om vad de håller på med. De kan stanna hos en och äta och sova men helt plötsligt bara går de sin väg och kommer aldrig tillbaka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Vänta här. Du säger "jag älskar dig" efter några veckor? Misstag nummer ett! Vadå tjejer går inte att förstå? De är precis som alla andra människor, dvs slumpgeneratorer.

Jag vet.. jag är så jävla korkad..

Men notera dock att vi har känt varandra mycket längre än ett par veckor... vi har varit kompisar i flera månader, kanske ett halvt år.

Permalänk
Medlem

bara gå fram o säg "snygga tuttar" gjorde jag....funkade inte men kanske funkar på er ^^...men bara våga o gå fram o prata med den ni gillar

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KRQKAN
bara gå fram o säg "snygga tuttar" gjorde jag....funkade inte men kanske funkar på er ^^...men bara våga o gå fram o prata med den ni gillar

Ehm...... ...................................

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

HAHA Ja borde funka om man bara är ute efter ligg iaf.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

ehh...

Citat:

det funkar om hon är lika desperat som du!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50