Permalänk

Kanske dags o ta en liten semester ? typ ullared?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Kanske dags o ta en liten semester ? typ ullared?

Haha nu vet jag inte hur du menade där, men ska i alla fall åka iväg ikväll för en veckas semester, kommer inte kunna skicka ett enda sms till henne eller något ^^ så det blir en skön paus x)

Permalänk
Citat:

Vet Exakt hur det är.. Exakt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
ok då är vi 2 om att ha samma problem :(....

Bara jag som ser sammanband?

Resten får ni sköta via pm! bra start brukar vara att byta msn och telefon nummer. Enjoy!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk

fan också,just nu känns det som att det var flera år sen då jag hade en "dejt"(vet inte ens om man kan klassa det som dejt),jag har helt tappat kylan känns det som.
tjejen som jag nämde vill uppenbarligen att jag ska komma på ett besök nu i helgen.
jag vet hur det gick på min senaste träff med en tjej(tror jag skrev det i tråden),jag var helt sjukligt tyst och gjorde inte nå värst bra intryck på henne,jag vill inte,jag vill bara inte att det ska hända med denna med!
jag vet att jag låter som nån osäker fjortis nu som ska ut på sin första dejt,men hjälp tack,hur gör jag för att lugna ner mej?(för när jag väl är lugn och har kylan så går det bra).
ska försöka förklara för henne hur jag blir,kanske hon förstår...hjälpte ju lite iaf att hon sa att hon också blir blyg ibland och mer hjälpte det att hon nu har sett hela mej i detalj.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
fan också,just nu känns det som att det var flera år sen då jag hade en "dejt"(vet inte ens om man kan klassa det som dejt),jag har helt tappat kylan känns det som.
tjejen som jag nämde vill uppenbarligen att jag ska komma på ett besök nu i helgen.
jag vet hur det gick på min senaste träff med en tjej(tror jag skrev det i tråden),jag var helt sjukligt tyst och gjorde inte nå värst bra intryck på henne,jag vill inte,jag vill bara inte att det ska hända med denna med!
jag vet att jag låter som nån osäker fjortis nu som ska ut på sin första dejt,men hjälp tack,hur gör jag för att lugna ner mej?(för när jag väl är lugn och har kylan så går det bra).
ska försöka förklara för henne hur jag blir,kanske hon förstår...hjälpte ju lite iaf att hon sa att hon också blir blyg ibland och mer hjälpte det att hon nu har sett hela mej i detalj.

Detta kanske låter skumt. Men runka innan. Så är du iaf "tömd" och relaxed

Ta det sedan lugnt. Låt saker hända. Gå inte och vänta på frågor eller annat som du kanske föreställer dig. Utan var lite spontan.

Det löser sig! Tro mig

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
Detta kanske låter skumt. Men runka innan. Så är du iaf "tömd" och relaxed

Ta det sedan lugnt. Låt saker hända. Gå inte och vänta på frågor eller annat som du kanske föreställer dig. Utan var lite spontan.

Det löser sig! Tro mig

hehe,jo,runka innan fick man tippset om när man skulle ut med sin första tjej faktiskt;),funkade faktiskt.

det är just det man gör,alltså inte det där att man går runt och förväntar sej en massa,utan att man tänker och tänker och tänker på frågor som man kan ställa,tillslut så är man helt slut i huvudet utav allt jäkla tänkande och det hela skiter sej,DET är jag skraj för och det är DET jag fruktar så jävulst:(

iaf,hon var förstående över att jag är som jag är(hon hade varit med om folk med samma "problem").
vi ska se på film,hon ska bjussa på drinkar och jag hoppas så fruktansvärt mycket,att vi får en trevlig pratstund.
fan vad lätt det skulle vara om man kunde överföra snacket från msn till verkligheten,snacka om intryck man skulle göra på allt folk man möter;P
jag får väl ge en uppföljare när helgen är slut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Har inte direkt några visa råd men vill däremot önska dig lycka till

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Drinkar....ni kommer tjattra på bra efter ett tag så var lugn

Och lycka till

Permalänk

Mjo man blir lite uphettsad när man gör det sen typ.. va fan det var ju inte så skoj eller så har man tapat suget. det är sen timmarna eftr man börjar bli lite småsugen/kåt som man ska ge sig ut det är då man är sig själv. annars kan det bli för mycekt av det 'goda'

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

ikväll är kvällen:).
men jag får svaga signaler utav att hon är lite osäker.
i går kväll tex så satt vi och snackade om ikväll,vad vi skulle göra,vad hon skulle bjuda på osv samt då och då stack in pikar på lite intimare saker(inge klarspråk,men jag uppfattade det som det iaf).
men idag så har man fått en svag känsla utav att hon tappat lite intresse.
hon hade pratat med en tjej kompis som hade sovit över där tills 4 inatt(GISSAR att det var om mej och dom kikade på bilder som jag har skickat) och sen hon sade detta så har jag fått den här känslan(det har märkts på smsen).
och i ett utav mina senaste sms så säger hon "du får ta med dej någon om du vill",frågar sen "ska du ha folk där" och hon säger att tjejen som sov över där ville vara med ikväll.
visst,jag har inge som helst problem med att hon bara vill ha en vän träff med en massa folk,men varför då lägga fram en massa pikar hit och dit om intima saker.

ja,jag vet inte jag,kanske det är jag som tänker för mycket,läser signaler/pikar fel eller så är jag bara trött utav nervositeten,jag vet inte...hon ska iaf höra av sej snart och då ska vi mötas och gå till hennes lägenhet och hitt på nått...hoppas iaf att det blir en trevlig kväll,det tror jag nog,för hon är en väldigt trevlig och snäll tjej och även om jag nu har uppfattat allt helt fel,så är en vänskap iaf helt ok,för vi kommer mycket bra överens:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

ja,jag vet inte jag,kanske det är jag som tänker för mycket,läser signaler/pikar fel eller så är jag bara trött utav nervositeten,jag vet inte...hon ska iaf höra av sej snart och då ska vi mötas och gå till hennes lägenhet och hitt på nått...hoppas iaf att det blir en trevlig kväll,det tror jag nog,för hon är en väldigt trevlig och snäll tjej och även om jag nu har uppfattat allt helt fel,så är en vänskap iaf helt ok,för vi kommer mycket bra överens:)

Nej! Keep your eyes on the prize! Inge vänskap här inte. Det kommer gå skitbra, bara håll dig lugn och säg det som ploppar upp i skallen. Tänk bara på att ha roligt, det är det viktigaste. Tänk heller inte så mycket, dra en runk innan som sagt, tänk på hur du var när du var liten (brukar hjälpa mig, du vet när man var rädd för tjejbaciller). Tänk så nöjd man var ändå utan brudar liksom, gå tillbaks till det stadiet så löser allt sig Ja för mig brukar det hjälpa iaf. Ah det är gött mange, bara dra dit och ha skoj. Det är det viktigaste. Som sagt, eyes on the prize!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

mangemani

Du har hamnat i en kul situation.

Jag vet inte om det är så här men iallafall.

Kompisen är rädd att om ni blir tilsammans kommer hon att hamna på andra plats och vem fan vill vara tvåa? Om du ger din tilltänkta full uppmärksamhet och artigt ignorerar kompisen blir kompisen sur och kommer att göra allt för att sabba för dig senare. Om du är trevlig mot båda kommer din tilltänkta att bli osäker påom du verkligen vill ha henne eller vem som helst kanske går bra. I vilket fall är du rökt.

Det är som när min fru håller upp en röd och en svart klänning och frågar mig vilke hon bör välja. Man är rökt för vilken man än säger kommer motfrågan att vara. -"Jaha, och vad är det för fel på den andra då?"

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

Ibland så händer det saker som känns så jävla bra, bara måste prata av mig!

Liksom, jag och pojken har ju varit ihop länge nog för att jag har slutat klä mig i de finaste kläderna jag har osv för länge sen. Visst, jag tänker väl lite på att kombinera någorlunda men hallå vi har bott tillsammans nån månad nu t o m, bara jag är varm typ Så jag hade dragit på mig ett par svarta leggings, en rosa topp och en vitt huvtröj-jacka (jävla kallt vi har det här inne ), och vartefter dagen går så rör sig ju kläderna lite och jag känner inget större behov av att stå mot speglar längre och "fixa till" osv.

Så sitter vi och tittar på film... han behöver toapaus mitt i filmen, så vi pausar och han springer på muggen medan jag läser lite på internet på datorn.

När han kommer ut så ställer jag mig upp och släcker skärmen, och hör direkt "men hallå nu får du ju skärpa dig :O" typ. Tittar frågande mot honom, så ser jag hur han synar mig. Smeker mig lätt över rumpan och säger "du går ju runt här och visar upp allt jag älskar, samtidigt! du har sån fin rumpa, och så har du huvtröja på dig - och det tycker jag ju är sexigt vet du mycket väl - man ser lite av skinnet på din snygga mage och så ligger troskanten precis lagom mycket över leggingsarna så man bara skymtar dem lite!".

Fan, jag är riktigt sexig ju, det värmde som FAN! :D:D:D

(det där var inte exakta citat men det var ungefär så iaf )

Citat:

ikväll är kvällen:) (...) och i ett utav mina senaste sms så säger hon "du får ta med dej någon om du vill",frågar sen "ska du ha folk där" och hon säger att tjejen som sov över där ville vara med ikväll.

Jag tolkar det här som att kompisen har fått henne osäker, och eftersom hon känner sin kompis så bra så har hon svårt att helt säga "du har fel, stfu" utan låter henne istället vara med. Jag tror inte att det kommer bli några problem alls, bara var dig själv och njut :]

Iofs, jag skriver så sent, du har säkert redan dragit -_-x

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Nej! Keep your eyes on the prize! Inge vänskap här inte. Det kommer gå skitbra, bara håll dig lugn och säg det som ploppar upp i skallen. Tänk bara på att ha roligt, det är det viktigaste. Tänk heller inte så mycket, dra en runk innan som sagt, tänk på hur du var när du var liten (brukar hjälpa mig, du vet när man var rädd för tjejbaciller). Tänk så nöjd man var ändå utan brudar liksom, gå tillbaks till det stadiet så löser allt sig Ja för mig brukar det hjälpa iaf. Ah det är gött mange, bara dra dit och ha skoj. Det är det viktigaste. Som sagt, eyes on the prize!

Killar är för konstiga. Jag var aldrig rädd för varken killbaciller eller tjejbaciller minsann, jag ville pussas med alla när jag var liten... ^_^x;; Förutom de elaka, då.

Permalänk
Medlem

Till alla er som har det lite svårt socialt.

Det verkar ju gå jättebra att dela med sig av saker på internet, varför går det inte IRL?

Visst finns det dem som inte heller skriver mycket på forum (jag är en av dem), men de som gör det alltså är jättesociala på forumet (jag vill inte nämna några namn (ni vet säkerligen vilka ni är)) varför är ni inte likadana bakom skärmen?

Det finns ju bevisligen innom er, vad är det som går snett när ni ska interagera med motsatta könet, eller alla kön för det?

Visa signatur

| Intel Core2 Duo E6420 2.13GHz @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |
Bärbar: MSI WIND

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ViXoN

Det verkar ju gå jättebra att dela med sig av saker på internet, varför går det inte IRL?

Visst finns det dem som inte heller skriver mycket på forum (jag är en av dem), men de som gör det alltså är jättesociala på forumet (jag vill inte nämna några namn (ni vet säkerligen vilka ni är)) varför är ni inte likadana bakom skärmen?

Det finns ju bevisligen innom er, vad är det som går snett när ni ska interagera med motsatta könet, eller alla kön för det?

Det är väl lätt?
Ingen kan dömma en efter utseende efter hudfäg eller om man är rik eller fattig.
Sen så skulle du tabba dig på internet så blir du bara känd som et tnick som du antagligen ahr kvar eller skaffar ett nytt och börjar om på samma sät tigen fölrutom att göra samma misstag.

Är du ful fet o fattig så har du ingen klass i samhället och alla kommer veta av dig som 'lordisen i klass 2B' då vet några tusenpersoner om dig på sin höjd.

Sen så inte så precis att man säger hej till randome flicka på stan o drar fram mobilen o ber henne ta emot en bild där det är två urgulliga kattungar.. mja du förstår nog.

mangemani: Frågan är om du kanske inte har hamnat på ett plan där den ena tjejen faktist gillar dig i smyg men vågar inte 'ta dig' och nu så sitter de och ska försöka få dig som toffel.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nja, jag tycker det fortfarande är konstigt.

Om en donna nekar dig för att du är ful, fet och/eller fattig så är hon helt enkelt inte rätt för dig. Så enkelt är det.

Sedan det här med misslyckande/tabbar: Alla människor tabbar sig, det är väl inget konstigt med det. Ingen kommer dömma dig för att du mysslyckas med att ragga upp en tjej. Ni klickade inte bara.
Samma sak gäller som ovanstående, om hon inte kan hantera dina tabbar så är hon inte rätt för dig.

ang. Mobil grejen: Vad är det som hindrar dig? Det värsta som händer är att hon säger nej. Inte dör du för det. Då finns det fler fiskar i havet.

Det är iallafall min syn på saken.

När jag skriver du menar jag såklart inte explicit -=FULLMOON=-.

Visa signatur

| Intel Core2 Duo E6420 2.13GHz @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |

Permalänk

Nej visseligen inte. men visst man kommer få många nej och många trial and error. men förhoppningsvis så hittar man en där.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ViXoN

Det finns en ganska enkel förklaring till detta.

Det är inte samma del i hjärnan du använder när du pratar med tangentbordet som med munnen.

När du sitter i din ensamhet och skriver har du 100% koncentration på VAD du säger (skriver). I verkligheten är det så mycket mer du måste ta hänsyn till att mycket mer av hjärnan är igång. Det medför en långsammare tankeprocess och koncentrationen på VAD man ska säga blir inte lika hög som koncentrationen på HUR man säger det. Dessutom har du ingen "ändra" knapp i verkligheten, vilket bromsar ordgenomströmningen ytterligare.

Det finns ju de som inte tänker på vad de säger innan de säger det, funkar dåligt i längden..

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Permalänk
Medlem

Så vad är problemet?

Istället för att se det som ett ständigt nekande kan du se det som en sovring istället.
Varje gång en donna säger nej, är du ett steg närmare att hitta någon som du passar bra ihop med.

Det samma gäller så klart dig, varje gång DU säger nej, är du ett steg närmare.

Kalla mig romantiker. Kalla mig rationell. Men jag vet, precis som du vet, att man får inga fiskar om man inte fiskar.

Visa signatur

Permalänk

Mjo över lag kanske man kan säga att det stämmer. ju mer folk man gått igenom dessto lättare är det nog att hitta en man gillar men även lättare att hitta sk a dregg.

Dock så har man störst chans att hitta någon ju mer kontakter/vänner/områden man rör sig i och ju mer fester man är på.

Sitter man o gömmer sig under en sten så kanske man ser två st. men är man ute på stan o choppar eller tar en öl efter jobbet så är det säkerligen ett hundratal man ser.

Sen så går ju många efter ytan. viss det gör man ju men man behöver inte leta efter blondin bella utan bara en som man tycker är fin. kan ju se ut som ett dregg för en annan.

vet att många av mina fd klasskompisar (tjejer) som såg rätt knäppa ut på den tiden faktist är några man nästan skulle lagt beslag på. Dock så komer nog ankan innom alla att bli en svan för elelr senare

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

....är man ute på stan o choppar eller tar en öl....

Hehehe.. jag e trött nu. Kan se dig gå ut och ragga med en yxa i värsta splatterfilms scenariot. hehe sorry.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Hehehe.. jag e trött nu. Kan se dig gå ut och ragga med en yxa i värsta splatterfilms scenariot. hehe sorry.

Å fy fan. skrattar så jag gråter

handlar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Du har helt rätt.

För att ännu en gång använda fisk exemplet: Du kan inte fiska om du inte har någon sjö.

Det absolut bästa är ju om man faktiskt rör sig i kretsar där donnor brukar simma. Det är i princip överallt utom hemma hos sig själv.

Det man vill undvika är att just sitta under en sten, och det absolut bästa är faktiskt om man helt sonika går ut och lämnar hemmets trygghet.

Du har även helt rätt i att DU och enbart DU väljer vem du tycker är attraktiv. Det spelar absolut ingen roll om hela världen tycker hon/han ser ut som smuts. Det är ingen annan än du som skall vara med den här personen.

Du vet ju svaret på din fråga, du vet det här lika bra som jag.
Det finns inget som hindrar dig från att få din drömpartner!
Spring ut och sök, och du skall finna!

Visa signatur

Permalänk

Stämmer bra det där
Men då har man ju fortfarande hindret att våga ta steget.

många säger att man kan ju inte veta förens man faktist vågat fråga.
Något jag tror många har svårt för är just hur man inleder ett samtal.

tex ser du en brud på stan som kanske går o fönstershoppar med några jämnåriga. vad gör du?
Men kan ju faktis inte mer få ett nej. eller mja kanske en öl över sig och lite dåligt rykte i deras vänskapskrets men iaf. går ju faktist bara att vinna i långa loppet.
Alla De idortsmänn som tävlat i år och sen kommer till prispallen inte har de försökt en gång nej de har ju försökt mängder med gånger och dessutom fått motgångar då deras ' raggande' inte gett resultat.

Det vi faktist är är nog att vi är för fega för att vis vem vi verkligen är.

Ps du får vara lite mer aktiv på forumet

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

tillbaks nu.
jag kom dit och kände direkt en känsla av nervositet och såg även att hon var det,sprallig....hon pratade på om allt i stort sätt medans jag satt och lyssnade..jag sa inte så mycket utan ställde korta motfrågor.
hon bjussa på en del sprit(vilket kanske märks på stavning osv) och spelade gituar hero,det lossnade allt mer och mer ju mer sprit man fick i sej.
spelade ett tag och gick sen in och la oss på sängen för att se på film,låg brevid varandra,hon hade släckt ner och filmen rullade igång.
det var just det här med sängen och filmen som hon hade använt sej utav dom där intima pikarna som jag nämde tidigare,så jag trodde nästan det skulle bli lite strul,men båda verkade helt vilja hålla sina fingrar i styr.

alltså jag kände redan i morse att detta var helt fel dag för en dejt,jag visste att jag skulle bli helt utsliten på jobbet,visste att det var träning direkt efter jobbet och att jag skulle bli trött då...trodde att spriten skulle pigga upp en men fel hade man...man blev iställe skit trött under filmen och var helt väck när filmen var slut.

jaja,summan av kardemumman,kvällen var trevlig,det var den,men innerst inne så känns det som att kvällen hade mycket mer att erbjuda men som man helt slängde bort pga att man var tyst.

Visa signatur

Permalänk

Så hur gick det då?

+ / - ? något att fortsätta simma till?

All fysisk aktivitet som inte orsakar orgasm är onödig!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Stämmer bra det där
Men då har man ju fortfarande hindret att våga ta steget.

många säger att man kan ju inte veta förens man faktist vågat fråga.
Något jag tror många har svårt för är just hur man inleder ett samtal.

tex ser du en brud på stan som kanske går o fönstershoppar med några jämnåriga. vad gör du?
Men kan ju faktis inte mer få ett nej. eller mja kanske en öl över sig och lite dåligt rykte i deras vänskapskrets men iaf. går ju faktist bara att vinna i långa loppet.
Alla De idortsmänn som tävlat i år och sen kommer till prispallen inte har de försökt en gång nej de har ju försökt mängder med gånger och dessutom fått motgångar då deras ' raggande' inte gett resultat.

Det vi faktist är är nog att vi är för fega för att vis vem vi verkligen är.

Ps du får vara lite mer aktiv på forumet

Nog är det så.

Det svåraste steget är faktiskt att övervinna sin rädsla. Det blir oftast lättare om man tänker att som jag beskrev ovanstående.
Om man har grava problem kan en skvätt alkohol hjälpa.
Det blir mycket lättare när man har gjort det några gånger, precis som allting kräver socialtsamspel träning.

Det senare är ju även det svårt. Oftast är det lätt att det blir stopp när man skall konversera. Därför är det bra om man träffar donnan på någon form av aktivitet. Tillexempel om man skall skaffa sig en hobby, säg r/c-bilar så har man samtalsämnen "per default" på grund av aktiviteten. Man börjar prata om R/C-bilar och sedan därifrån kan samtalet ledas vidare, och därfefter leda till en träff. Om man märker att man inte passar som ett par är man alltid en erfarenhet rikare, och om man har tur, så har man fått en god vän.
Det är därför krogen kan vara så svår att ragga på, om man bortser från mängden alkohol som flödar, så finns det inget att prata om. Det finns inget givet samtalsämne.

Om vi tar exemplet med Flickorna som shoppar så kan man tillexempel prata om varan som inspekteras. "Jag har en såndär mobil, den är jättebra för att...". Om det klickar så klickar det, då rullar det på av sig själv. Om det inte klickar så får man jobba hårdare, eller så var denna tjej inte rätt för dig.

Det kanske skall tilläggas att jag inte på något sätt är en expert på ämnet, men jag vill tro att jag har en ganska sunt syn på hur man inleder en relation.

Edit: PS.
Jag får ta det som en komplimang. Tack.
DS.

Visa signatur

Permalänk

Måste säga att det låter väldigt vettingt. säker mer vettingt än det jag bladdrar ur mig

Sen är det ju en balangång hur mycket alkohål man ska ta. vissa behöver mycket andra lite. sen ska man ju ändå var ai ett sådant tillstånd att man inte är full men så att man börjar släppa sina hämmningar.

Dock tror jag att livet sätter fart när man har jobbat ett år eller två efter gymnasiet då man börjar umgås med folk av samma kaliber. de vet lite vad som gruppen går in för.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag måste också bara skriva av mig. Har ni någonsin träffat en person som är exakt som er själva, fast har en vagina och ett par väldigt attraktiva bröst? Jag träffade en sån tjej ikväll. Man kan ju säga att man blev störtkär direkt! Lyckligtvis bytte vi varandras MSN, så man kan ju alltid hoppas.

En rolig grej är också att hon liknar en tjej jag gillade för ungefär fem år sedan när man var ung. Man kanske dras till en viss 'sorts' tjejer trots allt... : )

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Jag måste också bara skriva av mig. Har ni någonsin träffat en person som är exakt som er själva, fast har en vagina och ett par väldigt attraktiva bröst? Jag träffade en sån tjej ikväll. Man kan ju säga att man blev störtkär direkt! Lyckligtvis bytte vi varandras MSN, så man kan ju alltid hoppas.

En rolig grej är också att hon liknar en tjej jag gillade för ungefär fem år sedan när man var ung. Man kanske dras till en viss 'sorts' tjejer trots allt... : )

Sånna brukar kallas barbara
Jag har nog alldrig träffat nån som är på samma 'lvl' som mig själv. men iofs har jag inte plöjt hundratals häller.
Det är ju skoj att höra att det finns lite folk som tar livet som de kommer och sen så verkar det abra vända

Man få ju hoppas för din skull att hon inte vaknar dagen efter och undra vad fan hon gjorde ihåg och skämms med mere. Som sagt är tjejer svårtydda på sånna fronter.
Och säg för gudsskull inte någon annans namn . reglel nummer ett.

Jag vet nog faktist inte vad jaghar för smak bland tjejer.. visst man kanske ser en som är het på stan eller så man inget man typ. henne ska jag knulla som fna o vara ihop med hela livet. utan bara mer. åhh snygg tjejer.. jaha.

Visa signatur

I am Extrazz.