Ursprungligen inskrivet av Trojan1313 Jag tycker faktiskt den är rätt så bärbar.
Väger inte allt för mycket, men är rätt stor (15"?). Jag använder den själv mestadels som en stationär dator som jag lätt kan flytta till kompisar och så.
Det är ju bra!
Och där kommer ett dilema som jag inte vet hut på! har ju en stationär idag och vet inte om man ska satsa på den något mindre och billigare MB och ha kvar den stationära eller om man ska ha satsa på den lite dyrare o kraftfullare MBP??:S:S
Jag var också lite skeptisk till att skippa min stationära för en bärbar först (gjorde jag för typ två-tre år sedan långt innan min Macbook). Jag har aldrig ångrat mig, men det beror ju lite på vad du använder datorn till.
Om du bara har den till att surfa, se på film och lyssna på musik med så tror jag inte du kommer sakna den stationära datorn. Jag skulle personligen aldrig gå tillbaka till stationär igen (skulle vara en iMac då, den är inte så klumpig som de flesta andra).
just nu så gör jag inget med den typ(inte för tillfället)!! spelar bara lite cs 1.6 o sen surfa o lyssna på musik! men jag använder ju program i skolan som premiere, after effects o 3D studio max o liknande!som jag troligtvis kommer använde lite mer när jag börjar 3:an!!
Ursprungligen inskrivet av Trojan1313 Du får väl titta lite på alternativ såsom Mac-versioner eller om du kan tänka dig köra det i Dual-Boot eller i Paralells då.
Mm, men tror jag ändå fär vänta på att tjäna ihop pengar o grejer! blir en satans massa utgifter i sommar, o då kan jag lika väl vänta lite på att blue ray kommer till mac.