Permalänk
Medlem

2 skärmar i EVE

Går det att köra 2 skärmar i EVE så att man spelar på en och tex surfar på en?..

jag får bara så att om jag klickar på andra skärmen som eve inte är på så minimeras EVE.

Permalänk

Stäng av maximized screen eller vad det heter kanske? neej jag vet inte, bara ett tips.

Permalänk
Medlem

jo det funkade då, men det hade varit skönt å fått det i full screen.

tack för snabbt svar!

Permalänk

cool =D tänk att jag hade rätt, var total chansning...

Varsågod!

Permalänk

Sätt EVE i samma upplösning som din skärm och kör i Window mode, då fyller den upp hela!

Edit: På det sättet kan du köra på 2 konton samtidigt på varsin skärm, smidigt som attan!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Värt att nämna att det är omöjligt att förflytta fönstret så att den tar upp allt utrymme utan att använda externa apps.

T.ex. EVEMon stödjer detta, så allt som krävs är = Window mode i samma upplösning som skärmen. Sedan Tools -> Options och EVE Window Relocation bara att kryssa i.

Sedan kom inte o säg att du inte använder evemon känner inte enda....

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

fast ska man använda flera klienter på olika skärmar i fullskärm på det sättet kan man köra evelauncher

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand