Permalänk
Robot

Min version av väskan

*Processor: Intel Pentium D 3,40 GHz.
*Minne: 1024 MB DDR 1.
*Moderkort: ASRock 775i65PE.
*Grafikkort: GeForce 6 6600 256MB.
*Hårddisk: Western Digital 250GB.
*Optisk enhet: BTC MasterWrite DVDRW.
*Kraftaggregat: Q-Tec 450W.

Denna config klarar i alla fall av Fallout 3 på lägsta inställningarna, och med tanke på att jag bara ska ha den till att kolla på film på TV:n med så duger den fint för uppgiften.

Dock ingen skärm, sedan jag inte har någon platt begagnad...

Besök albumet: Min version av väskan av BlackLightStar

Permalänk
Medlem

5p. Nice resultat, men temat är rätt uttjatat.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Naajs

Visa signatur

Intel Core i7 860 2.8GHz | Gigabyte GA-P55-UD4 | 4GB DDR3 1333Mhz | 1TB Hårddisk | ATI Radeon HD5770 1GB | Fractal Design Newton R2 650W modulär |
Kabinett
Antec Three Hundred | Windows 7 Home Premium 64-bit |

Permalänk
Medlem

Trams. 1 poäng

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saturday_sun
Trams. 1 poäng

hehe:)

Permalänk

Bättre än den andra väskdatorn som dök upp i nåt galleri nyss - denna har ju något vassare hårdvara iaf

Permalänk

skulle va skoj om nån stoppade i en i7:a och gtx295 i en väska :P:P

OnT: 7p för nice bygge

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kniffarn_

Då får man nog sätta in aluminiumplattor istället för masonit/plywooden som sitter i nu. Lär ju vara brandsäkert i så fall.
Däemot kan man ju med den configen dra in kylluften direkt utifrån till varje kylelement... ^^
Skulle varit skoj att prova, om man hade haft pengar...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kniffarn_

Inga problem alls. Men att ha grejerna igång? Glöm..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saturday_sun
Trams. 1 poäng

Vadå trams? Jag tycker att det ser ut som ett trevlig lite modning, supersmidigt och ta med sig på lan bland annat och reslutatet blev ju fin fint.
Jag bryr mig inte om temat är uttjatat eller inte, det är endast resultatet av modningen som jag bryr mig om.

Och resultatet på detta bygga blev ju riktigt bra, 8 poäng (notera att detta är ett seriöst betyg, för 10 poäng krävs det "det där lilla extra")

Permalänk

jävligt häftig ^^ vad är det för väska?

Visa signatur

AMD phenom II 965, DDR3 10gb corsair xms3, MSI 970A-G46, radeon hd 6970 bfbc2 edition, 1.5tb wd hdd, axp supernova 600W, cooler master haf xb, vattenkylning på gpu och cpu.