nya uppdateringen till iphone 3g

Permalänk
Medlem

nya uppdateringen till iphone 3g

Jep!

Då har man fixat den nya uppdateringen till iphone 3g och med det kommer även nya problem och funderingar. Det jag inte riktigt fattar är om man använder internetdelning går man på wifi nätverket då eller på operatörens nätverk. Hade gärna velat använda denna funktionen men om man tvunget måste köra över operatörens internet piss kan det bli en dyr och inte så rolig historia.

Tack på förhand
/ MVH sebbe

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbe605
Jep!

Då har man fixat den nya uppdateringen till iphone 3g och med det kommer även nya problem och funderingar. Det jag inte riktigt fattar är om man använder internetdelning går man på wifi nätverket då eller på operatörens nätverk. Hade gärna velat använda denna funktionen men om man tvunget måste köra över operatörens internet piss kan det bli en dyr och inte så rolig historia.

Tack på förhand
/ MVH sebbe

Det är operatörens nät du delar. Men vad finns det för anledning att dela wifi till en dator som med stor sannolikhet redan har inbyggt wifi?

Att ha en iPhone utan ett bra data-abonnemang känns ju lite dumt.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

Hos Telia betalar jag 69:-/Månad för 500Mb, därefter sänks hastigheten. Det är både roligt och inte så värst dyrt tycker jag.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2