Spore - Gratis på CDON

Permalänk
Medlem

Fick ett mail nu, tack för din beställning..

står att spelen kostar 199kr respektive 279, men totalsumman är 0.00kr

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
Fick ett mail nu, tack för din beställning..

står att spelen kostar 199kr respektive 279, men totalsumman är 0.00kr

Samma här, får hoppas att man inte åker på en betalning nu då.:P

Permalänk

Då skulle företag kunna använda detta som ett försäljningstricks. Först säljer man till hutlöst underpris. Sedan kräver man pengar i efterhand och hävdar att det är tryckfel. Kan ju inte vara rätt.

Permalänk
Medlem

Man gav ju inte bort något kortnummer iaf, det är ju bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av awqawq
Fick alla en Produktnyckel eller två? - extra för expansion?
Fick en, är lite orolig.

Fick bara för expansionen...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Entusiast

Syrran och jag fick båda bara en nyckel var, men när jag trycker på de två spelen så verkar de ha samma cd-key.

Jag tror att expansionen kanske inte kräver en cdkey, kan det stämma?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
Fick bara för expansionen...

ja me..

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Fick endast serial till expansionen, men kan ladda ner båda.

Råkade dessutom beställa två gånger :S fick två mail.

I mitt mail står endast 0.00, nämns inga andra summor.

Var står det 199kr och 279 kr för er?

Har hittils inte hittat nån info annan än 0.00 på deras sida, så de kan inte ändra nu längre.

Permalänk
Medlem

Fick en till vardera, man har väll 14 dagars öppet köp så kräver dom pengar så säger man bara att då vill jag inte ha det

MVH Peter

Permalänk
Medlem

Varför känns allt som är fel rätt ibland

Permalänk
Medlem

Hehe råkade trycka 6 gånger men fick bara en.

Står så här på mina sidor/spel:
Spore
Spore™ Galactic Adventures
Men spelar ingen roll vilken jag klickar på så får jag upp samma fönster med samma produktnyckel.
Så tror att nyckeln ska funka på båda.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Fick en nyckel som står under expansionen. Tankas för fullt.

tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Jag undrar jag...lär väl komma en räkning sen men tja, är värt ett försök:D

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Avstängd

Det här var ett spel som knappt var värt att laddas ner förut... men nu måste man ju passa på bara för att de tabbat sig. xD

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
Tankas för fullt.

...lurad. NEdladdningsprogrammet hänger sig.

Permalänk
Medlem

Av någon konstig anledning så känns detta mycket bättre än att ladda ner spore olagligt ;P

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Köpet borde väl rimligtvis anses vara genomfört när man har fått en cd-key och nedladdningslänkar så de borde knappast kunna kräva pengar i efterskott.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
NEdladdningsprogrammet hänger sig.

Samma för mig, stabilt program de har. Dock så började den fungera igen efter att jag lämnade den så i typ 5 minuter eller nåt sånt.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Avstängd

Försöker jag med. Är inloggad på hela sidan, men inte i deras "On Demand" del. Där kan jag inte logga in och således inte gå till kassan. Någon mer som har samma problem?

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

Skulle någon kunna fixa två cd-keys till mig lol? :/
Står att jag är "underårig" lol

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
Jag kan inte bli medlem hos CDON wtf

får detta meddelande:

"Personnummer felaktigt format. Skriv: ÅÅÅÅMMDD-NNNN" gör ju det ;< ...

Finns generatorer på nätet... google.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raghor
Försöker jag med. Är inloggad på hela sidan, men inte i deras "On Demand" del. Där kan jag inte logga in och således inte gå till kassan. Någon mer som har samma problem?

Var så för mig också, provade några gånger och då funkade det.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Var så för mig också, provade några gånger och då funkade det.

Orka hålla på hela natten med de här. Men jag försöker en stund till iaf.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
...lurad. NEdladdningsprogrammet hänger sig.

Samma sak här, och jag kör W7 64bit, men det hoppar igång efter en stund igen

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

Tack för tipset..!!! Kan hålla med om att deras download sak är värdelös har fått starta om den typ 5 gånger men nu värkar det hända något
Tar dock 3 timmar för mig att ladda ner..SÅ sov så gott haha

Undra vad som nu kommer hända..Dom kan inte tvinga oss betala?..Då lämnar jag hellre tillbaka möget

Visa signatur
Permalänk

Funka för mig med, dock så helt värdelöst spel

Permalänk
Inaktiv

Muh...fick ingen key till Spore...kunde ladda ner det, men inte installera

Permalänk

Nån får sparken i morgon...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkunkFunk
Nån får sparken i morgon...

-----------
Troligare att vi som laddat ner får en faktura snarare

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Funkat o ladda ner fick en serial... som dock inte funka till spore huvudspelet... expansionen kan jag inte testa iom att jag inte har spore installerat.

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av godspeed
-----------
Troligare att vi som laddat ner får en faktura snarare

Tur att man inte laddade ner det då efter köpet=)

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.