Permalänk

Angående websitorik i firefox

Klickade på en mail länk idag på aftonbladet, så mailprogramsrutan i xp hoppade upp med mailadressen, men stängde ner det.
Nu hittar jag inte mailadressen på sidan Kan man på något sätt kolla historiken på vilka adresser som har legat inskrivet i adressfältet på mailprogrammet? Använder inte mailprogrammet i xp så därför vet jag inte något om det. Ändå gången det är uppstartat är när jag råkar klicka på en maillänk som nu tex.

Visa signatur

Fractal Design Define C, ASUS Rog Strix B550
AMD Ryzen 7 5800X3D,MSI GeForce RTX Ventus 3X 4080 Super OC
HyperX Predator DDR4 3200MHz 16GB( PC4-25600 CL16 16-18-18 )
, Samsung NVMe SSD 960 EVO M2
Seasonic Focus+ 750W 85+ GOLD PSU

Permalänk
Medlem

Vad är det för mailprogram?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Poison
Vad är det för mailprogram?

Outlook express 6

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Nu sitter jag inte vid min XP-burk men det borde ju fungera där som i de flesta andra dialgrutor med 'history'; klicka i adressfältet, tryck 'pil ner'-tangenten så bör en lista visas.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Nu sitter jag inte vid min XP-burk men det borde ju fungera där som i de flesta andra dialgrutor med 'history'; klicka i adressfältet, tryck 'pil ner'-tangenten så bör en lista visas.

funkar ej

Visa signatur

Permalänk
Medlem

bara klicka history>show all history och leta upp det väll?

För jag antar att det är en sida du letar efter och inte listan på vad du skrivit i en mailruta?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xyllian
bara klicka history>show all history och leta upp det väll?

För jag antar att det är en sida du letar efter och inte listan på vad du skrivit i en mailruta?

Maillänken var på aftonbladets huvudsida och eftersom den uppdateras ju flera gånger om dagen Så maillänken är borta.

Visa signatur

Permalänk

Vad var det för mail? eller vad handlade det hela om? Kanske går att söka upp på aftonbladet igen, går nog snabbare skulle jag tro. Det enda sättet att ta reda på om den lagrats någonstans i history för firefox är temp-mappen. Fast då får du ju gå igenom dokument efter dokument

Bättre att leta upp på sidan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aurastream
Vad var det för mail? eller vad handlade det hela om? Kanske går att söka upp på aftonbladet igen, går nog snabbare skulle jag tro. Det enda sättet att ta reda på om den lagrats någonstans i history för firefox är temp-mappen. Fast då får du ju gå igenom dokument efter dokument

Bättre att leta upp på sidan.

Kollade i c:\windows\temp men hitta bara sajer för IE, vilket jag inte använder. Vart ligger firefox temp?

Visa signatur

Permalänk

Documents and settings/ user / application data / Mozilla / firefox / profile / cache

Kanske säger dig något?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aurastream
Documents and settings/ user / application data / Mozilla / firefox / profile / cache

Kanske säger dig något?

De katalogerna fanns inte Iallafall inte i den ordningen och sökte i mappar också.

Visa signatur

Permalänk

Skriv about:cache i adressfältet i firefox och tryck enter, sedan tar du "visa dolda filer och mappar" i en helt vanlig katalog och försöker ta dig till den rätta mappen