Permalänk
Medlem

Tja! Jag söker ett BT-headset till min LG Renoir. Det ska fungera att köra musik genom det. Har tänkt använda det när jag lyssnar på talbok. Någon som vet om det går att ladda telefonen samtidigt som man lyssnar? Tips?

Permalänk

Varför sitta och cross-posta överallt? Det är bara irriterande..

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ironghost
Varför sitta och cross-posta överallt? Det är bara irriterande..

Längtar efter svar på en fråga jag inte tror många vet svaret på... Har postat överallt på olika forum!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thella
Längtar efter svar på en fråga jag inte tror många vet svaret på... Har postat överallt på olika forum!

Jo, det har jag sett..

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ironghost
Jo, det har jag sett..

Jaja, skit i det nu. Har väl ingen större betydelse. Kan du svaret på frågan?

Permalänk

Tips: Köp märkesgrejjer, "You get what you pay for". Sony Ericsson har en liten *tröjsnopp som stöder a2dp.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ironghost
Tips: Köp märkesgrejjer, "You get what you pay for". Sony Ericsson har en liten *tröjsnopp som stöder a2dp.

Hade tänkt köpa http://www.netonnet.se/?iid=se116137 men känner mig osäker på om det jag efterfrågar kommer att fungera. Får väl ringa LG eller Netonnet imorgon, även om jag inte hoppas på för mkt via dem. Det brukar vara kunnigare folk här...

Permalänk
Medlem

Ingen som vet om det går att använda någon annan webbläsare?

som opera eller skyfire

Visa signatur

nixXz The One And Only

Permalänk
Medlem

Jag har ett problem med denna telefon jag inte lyckats lösa.

Om det är upptaget eller om ett nummer är ogiltigt blir tonen otroligt hög. Jag är en sådan människa att när jag trycker på ring knappen sätter jag telefonen mot örat. Om det då är upptaget får jag världens chock och blir typ döv i 30 sec.

Är jag den enda som upplever detta? Tycket det verkar skjukt dummt att ha denna funktion som standard.

Tacksam för lösning på detta!

Visa signatur

AMD PII X6 1055T@2,8GHz, Asus Crosshair IV Formula, Noctua NH-D14, Fractal Design Define R2, Corsair CMPSU-650HX, Corsair XMS3 DDR3 PC12800/1600MHz CL9, XFX GeForce GTX 260 896MB, Crucial M225 128GB, 2x Samsung SpinPoint F3 1TB, Windows 7 64bit

Permalänk
Medlem

Hej! Är det ngt som kan hjälpa mig med detta mkt irriterande problem. Får inte igång streaming! När jag ringer till LG hänvisar de till Halebop och vice versa. Fungerar kanon att surfa, men direkt när jag ska kolla på streamat material blir det connection timeout. Mediaspelaren öppnas, den laddar o laddar, men inget mer. Någon som kan hjälpa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
om du vill bli besviken så köp inte denna mobil. Men jag gillar allt med denna mobil. Dock kunde dom ha lagt ner lite mer tid på hörlurarna man får med. det står intes L och R på dom! man vet inte vilket hål man ska stoppa in dom i -.-

på mina stog det iaf. dock tog det ett tag att hirraXD

Visa signatur

Intel C2D e8400@4,0 Gigabyte GA-EP45-ds4 3gb hyperx 8500@.nVIDIA 8800GT . 1 TB sataII.Acer Aspire s3. i5. 320gb hybrid. 4 gbram.iMac 27" i5 2.8 . 3 tb. 12 gbram. hd57xx