CounterStrike HL kamera-probs =/

Permalänk

CounterStrike HL kamera-probs =/

Har ett problem med Counter-strike som jag just köpt till mitt nya acc. Kan inte ändra kamerainställningar när jag spectatar någon, det ser ut så här:

Längst ned ska man ju kunna välja chase cam och så men man ser ju inget och det händer inget när man klickar =/ Hur ska jag lösa det?

Tack på förhand
/Nils B

Permalänk
Medlem

Beror på vad servern har för inställningar, den kan låsa till ex. spectate team only m.m.

Annars så trycker du ctrl så ska menyn komma fram, alternativt mellanslag för att byta view.

Permalänk

Jag har exakt samma problem. Lagom störande. Jag kan trycka på det gula och ändra kameravy men det är lite pilligt för det är ingen stor yta man kan trycka på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeeper
Beror på vad servern har för inställningar, den kan låsa till ex. spectate team only m.m.

Annars så trycker du ctrl så ska menyn komma fram, alternativt mellanslag för att byta view.

Det är alltid så, men grejen var att jag hade tryckt fram menyn med ctrl och DÅ såg det ut som på bilden (dvs bara en liten strimma och ingen riktig meny), men nu lyckades jag fixa det genom att använda piltangenterna och enter (utan att se).

Permalänk

Går väl också att trycka på space (hopp knappen) för att bläddra igenom dom olika spectate vyarna

Visa signatur

AMD Athlon64 Winchester 3000+ - ASrock Dual Sata2 - C3D x800 GTO @ 16 Pipes - 1024 DDR Ram - HDD 80+80+200+250=568,107 - Zalman CNPS7000B-Cu - SkyHawk Chassi - Aspire ATX-AS520W

Permalänk

Gick tyvärr inte, men går att ändra om man trycker runt lite iaf. Någon som har en lösning så att man ser kamera-grejerna?