Permalänk
Avstängd

Ny mobil runt 2600kr

Tja!
Ska köpa ny mobil nu och har tänkt på HTC legend eller HTC Wildfire S när den kommer. Vilken av dessa skulle ni föredra eller finns det bättre runt den prisklassen?

Permalänk
Medlem

Det beror på vad du anser är viktigt för att telefonen ska vara bra.
Batteritid? Ljudkvalitet? Uppkopplingsmöjligheter? Kamera? etc. Eller räcker det att det är android på för att den ska räknas som bra?

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk

Jag skulle säga att zte blade är bäst för dom pengarna. Kostar 1700kr (1000kr som student) och är snabbare än både legend och nuvarande wildfire.
Kameran är sämre om det är något som är viktigt, men det är en riktigt prisvärd telefon och så får du lite pengar över till något roligt.

Visa signatur

Asbra.

Permalänk
Avstängd

Efter att ha kollat noga på lite telefoner tycker jag Samsung Ace ser bra eller är det bättre att vänta på HTC Wildfire S?

Det är såklart ett plus om det är 5mgp kamera på mobilen. Bryr mig nog inte jättemcyket om ljkudkvaliten men det är ett plus det med. Sen batteritiden ska väl iaf vara normal

Permalänk
Medlem

Skulle också säga zte blade. 1500 om du inte är student, 1000 om du är student. Lungt värt pengarna och en chysst telefon!

Permalänk
Avstängd

Har nu fått lite mer pengar att röra mig med 3500kr. Så nu lutar det lite åt http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefone... och Samsung Galaxy S. Borde jag köra på någon av dessa eller en ZTE Blade?

Permalänk
Avstängd

Tror ni Lg optimus black kommer få Andriod 2.3?

Permalänk
Medlem

Lg P500 Optimus One är inget fel på heller, du blir säkert nöjd. Du måste ju tänka vad du ska använda mobilen till och därefter välja passande modell. Det är dumt lägga massa pengar på nåt du inte kommer att använda eller ha behov av. Sen om man köper billigare telefon så är det ju alltid lättare byta till ny om det nu skulle hända nåt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Tror ni Lg optimus black kommer få Andriod 2.3?

Ja.

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk
Medlem

För 3500 skulle jag personligen köra på en galaxy s. Även om den känns lite plastig så är prestandan bra.

Permalänk
Avstängd

Jahapp det blev en Samsung galaxy ace då jag tyckte den hade allt jag behövde. Får väl hoppas jag blir nöjd då, Tack för alla svar:)

Permalänk
Avstängd

Såg nu att det finns en mobil som hette Huawei ideos x5 som håller typ samma prestanda som acen. Då är min fråga ska jag behålla acen eller lämna in den och skaffa en huawei istället?

Permalänk
Avstängd

Jag undrar också vilken av dessa två som kommer stödjas mest i framtiden med andriod 2.3 osv

Permalänk
Medlem

Har själv en X5 och är sjukt nöjd med den. Gick från en hero tidigare. Var som natt och dag!
Det sämsta med telefonen är att den har snäppet lägre batteritid än heron. Men man klarar sig ändå utan problem även om man pratar och grejjar med lite annat.
Fick igår också en egen forumdel på xda-developers så förhoppningsvis ökar takten på custom roms osv. Var inte länge sen en fungerande recovery kom.

Telefonen funkar även bra att roota med oneclickroot eller vad det nu heter

Permalänk
Avstängd

Har beslutångest. Ska jag behålla Acen eller lämna in den och skaffa en X5 eller en Htc legend eller Htc gratia eller lämna in den nu och vänta på Wildfire s? Det jag ska ha den till är att spela på ta några enstaka kort kolla på internet nån enstaka gång och lyssna på lite musik (Sorry för trippleinlägg där uppe)

Permalänk
Medlem

Du får ju en Desire för 3500 och ibland billigare på kampanjer så det hade jag nog hellre satsar på om jag var du. Köp inte mellansegment hos Samsung när du kan få en Desire för strax över 3000... Jag personligen hade nog väntat lite till då alla dubbelkärniga mobiler kommer nu. Bladen köpte jag till far och den verkar inte heller alltför dum egentligen, och billig.

http://www.dustinhome.se/dp_3842.aspx?csref=Prisjakt_Banner_1...
Dustin har kampank på HTC mobiler... Desire går för 3200 med studentkonto

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem