Permalänk
Medlem

AOE Online

Ingen som lirar AOE Online?
Har varit ute som Beta nu ett tag, det tog visserligen ett tag att få en key men tycker inte jag borde den enda på Swec som lirar?

Jag gillar spelet. Grafiken är "barnslig" men skön mot ögonen och rolig, spelkänslan är som de 2 första AOE och det är ett MMO, så egentligen, vad finns det inte att gilla?

Det finns visserligen några negativa saker också, bl a chatten. Ett enda kaos och jag tycker den är riktigt svår att ställa in så man får något vettigt från den.

Permalänk

Testade nu abra pga denna tråd. Tyckte det var mkt underhållande faktiskt. Spelade inte så mkt, bara en timme eller två men var mkt roligt.

Permalänk
Avstängd

Tja eller godmorgon= )

hmm hur länge har betan funnits ?

hade tänkt oo testa den

är den typ som dom andra AOE ? fast det är online är det nått nytt ?

Permalänk
Medlem

Den har funnits ett bra tag som jag förstått det. Jag har bara spelat i typ 4månader typ, tog ett tag att få beta-nycklen då men nu verkar det vara öppet för alla, gå in på http://www.gamesforwindows.com/en-US/ och ladda hem det

Det är som AoE fast med quests, och lite annat nytt

Permalänk
Medlem

Spelet i sig är riktigt bra tycker jag, de e lite som att du slänger in alla olika aoe + typ wow(med quest, epics, o lite sådant) det ÄNDA jag kan gnälla på är just grafiken, men samtidigt är den simpel och skön ibland, man tänker inte på den när man spelat ett tag

Visa signatur

“It was luxuries like air conditioning that brought down the Roman Empire. With air conditioning their windows were shut; they couldn’t hear the barbarians coming.”

Permalänk
Inaktiv

Tänkte ta o testa det faktiskt, har haft en beta nyckel liggande ett tag.

Permalänk
Medlem

jag tyckte väl det var lite så där.. antar jag hade för höga förväntningar eftersom jag lirat Supcom2 så mycket (gas powered games förra rts) och aoe online var inte lika ballt :<

fast det kostar ju gratis så man ska väl vara glad och tacksam antar jag

Permalänk

Dem har tagit fram det bästa från AoE 1,2 och 3 vilket gör Online bra. Tråkiga dock att det bara finns en civilization att välja på.