Skydd till iPhone från trygg sida!

Permalänk
Medlem

Skydd till iPhone från trygg sida!

Tjenare!

Behöver ett snyggt skydd till min 3GS, då såklart vänder jag mig hit!

Rekommenderar ni några bra sidor med många skydd men som även är säker att handla ifrån?

Mvh

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Fyndiq är bra

Permalänk
Medlem

Cdon har massvis med skal / skydd och är alltid säker att handla ifrån!

http://cdon.se/mobiltelefoni/tillbeh%C3%B6r/skal/

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Tjenare!

Behöver ett snyggt skydd till min 3GS, då såklart vänder jag mig hit!

Rekommenderar ni några bra sidor med många skydd men som även är säker att handla ifrån?

Mvh

ebay? bara att se till att köpa från en försäljare som har 10 000+ och 98% positiva komentarer

eller om du vill betala 4 gånger så mycket så köp från cdon eller åk ner till närmaste Mediamarkt/Elgiganten eller liknande större elkedja

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

En snabb fråga, på GelaSkins sida, precis när ajg ska godkänna ordern, så ska jag skriva något i en rad, som jag inte fattar vad det är..

Det står "Adress con´t" (Ja, con´t) och jag vet inte vad jag ska skriva där? Är det adress contact eller vad?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

iphonebutiken.se har jag, och många med mig, handlat ifrån sedan de startade. Inga problem med dem.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

En snabb fråga, på GelaSkins sida, precis när ajg ska godkänna ordern, så ska jag skriva något i en rad, som jag inte fattar vad det är..

Det står "Adress con´t" (Ja, con´t) och jag vet inte vad jag ska skriva där? Är det adress contact eller vad?

Står det fältet helt separat eller är det som en andra rad för adress?

Finns säkert en del skal och liknande på DealExtreme också. Har aldrig haft problem med köp därifrån och då har jag ändå gjort ganska många. Nackdelen är väl att frakten kan ta ett tag då det skickas från Hong Kong men den är åtminstone gratis. Som norrby89 säger är det rejält överpris på denna typen av tillbehör om man inte köper direkt från Asien. De gör väl som Apple som inte skämms för att sälja en laddare för 400 kr när det inte hade varit något problem att sälja exakt samma laddare för 50 kr och gå med lagom vinst.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Står det fältet helt separat eller är det som en andra rad för adress?

Finns säkert en del skal och liknande på DealExtreme också. Har aldrig haft problem med köp därifrån och då har jag ändå gjort ganska många. Nackdelen är väl att frakten kan ta ett tag då det skickas från Hong Kong men den är åtminstone gratis. Som norrby89 säger är det rejält överpris på denna typen av tillbehör om man inte köper direkt från Asien. De gör väl som Apple som inte skämms för att sälja en laddare för 400 kr när det inte hade varit något problem att sälja exakt samma laddare för 50 kr och gå med lagom vinst.

Ja, det finns adress, postkod osv...

Ah, jo jag har fattat detta

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Jag kör med gelaskin på baksidan sen ett år

& jobbar med park skog mm.

Mycket svättig mijö men tel håller fortfarande.

Visa signatur