Mitt mw2 funkar inte längre! hjälp!

Permalänk

Mitt mw2 funkar inte längre! hjälp!

Hej, jag köpte mw2 igår och det funkade perfekt, men nu imorse när jag skulle logga in så fick jag en error som sa ''Could not load localization.txt. Please make sure Modern Warfare 2 is run from the correct folder. ''
jag fattar inte vad som har hänt

Permalänk
Medlem
Skrivet av magnusifk:

Hej, jag köpte mw2 igår och det funkade perfekt, men nu imorse när jag skulle logga in så fick jag en error som sa ''Could not load localization.txt. Please make sure Modern Warfare 2 is run from the correct folder. ''
jag fattar inte vad som har hänt

steam > My games > Call Of Duty: Modern Warfare 2-Multiplayer > (RClick) > Local files > Verify integrity of game cache.
(http://www.gamearena.com.au/forums/Call-of-Duty/viewtopic.php?t=83382) Använd google....

Visa signatur

Om jag har fel,rätta till mig då.
Spec:
AMD Radeon HD6950 2GB (Flashad till HD6970)| HDD SATA 3.0 750GB|4GB DDR3 RAM|AMD Phenom II x6 1055T 3.2ghz|

Permalänk
Skrivet av Bigbad:

steam > My games > Call Of Duty: Modern Warfare 2-Multiplayer > (RClick) > Local files > Verify integrity of game cache.
(http://www.gamearena.com.au/forums/Call-of-Duty/viewtopic.php?t=83382) Använd google....

gjorde det som du sa men det tar 9 timmar.
min kompis på steam sa att man va tvungen att ha steam på C: som jag inte hade..
så nu om installerar jag steam/cod.

Permalänk
Medlem

En fråga av ren nyfikenhet bara...varför köpte du mw2 när mw3 ganska nyligen släppts?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem
Skrivet av magnusifk:

gjorde det som du sa men det tar 9 timmar.
min kompis på steam sa att man va tvungen att ha steam på C: som jag inte hade..
så nu om installerar jag steam/cod.

Har steam på D:/

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av magnusifk:

gjorde det som du sa men det tar 9 timmar.
min kompis på steam sa att man va tvungen att ha steam på C: som jag inte hade..
så nu om installerar jag steam/cod.

Det ska inte vara ett problem, jag har mitt mw2 på C:/ men förut hade jag det på D:/ i ett år ungefär och det funka perfekt.

Visa signatur

Om jag har fel,rätta till mig då.
Spec:
AMD Radeon HD6950 2GB (Flashad till HD6970)| HDD SATA 3.0 750GB|4GB DDR3 RAM|AMD Phenom II x6 1055T 3.2ghz|

Permalänk
Skrivet av Antarn:

En fråga av ren nyfikenhet bara...varför köpte du mw2 när mw3 ganska nyligen släppts?

mw3 funkar inte på min dator.

@bigbad
jag ska göra som du sa, värt väntan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antarn:

En fråga av ren nyfikenhet bara...varför köpte du mw2 när mw3 ganska nyligen släppts?

Antagligen för att det är samma spel fast billigare....

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus TUF 3080 OC + övrigt

Permalänk
Skrivet av magnusifk:

mw3 funkar inte på min dator.

@bigbad
jag ska göra som du sa, värt väntan.

ominstallera bara . och varför skulle inte mw3 göra de när mw2 gör de?

Permalänk
Medlem
Skrivet av magnusifk:

mw3 funkar inte på min dator.

@bigbad
jag ska göra som du sa, värt väntan.

En kompis till mig lirar MW2 på hans bärbara trots att det laggar på låga grafikinställningar, nyligen köpte han MW3 och det laggar precis lika mycket, dvs att det var spelbart för honom.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Skrivet av lillvirus:

ominstallera bara . och varför skulle inte mw3 göra de när mw2 gör de?

jag har ominstallerat det 4 gånger..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antarn:

En fråga av ren nyfikenhet bara...varför köpte du mw2 när mw3 ganska nyligen släppts?

För att det är samma spel, bara att det första alternativet är mycket billigare.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk

nu så skulle jag ominstallera igen, men jag tog bort filerna och startade med skivan, och nu så är det fast på ''validerar''.
jag tror nog jag skiter i detta spelet, för krångligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

För att det är samma spel, bara att det första alternativet är mycket billigare.

TS har redan svarat för sig själv

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk

Det där om att mw3 är "samma" som mw2 är ren bullshit, jag ÄLSKAR mw2, enda FPS spelet jag kunnat köra sen jag prövade det första gången, men fyfan vad jag hatade mw3! sålde det lika fort som jag köpte det.

Sen att dom nerfat shotguns helt är delvis varför jag hatade det med, älskar och springa runt med min mini uzi och spaz på mw2! friggin ninja alltså, spazen ser ju inte ens tuff ut längre i mw3. inte barreten heller för den delen.

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

Samma sak har hänt för mig, fast endast på en av mina datorer(som tur är den kassa).
Det är för både Multiplayer och Singleplayer..

Jag har dock tappat bort skivan så jag är inte helt säker på ominstallation.. D:

Visa signatur

CPU: Ryzen 1700x med be quiet! Pure Rock | GPU: 2x GTX 760 2GB i SLI | RAM: 16GB DDR4 | OS: Debian

Permalänk
Medlem

lol mw3 kostar 150kr , och mw2 är billigare ?? hur fattig får man vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

lol mw3 kostar 150kr , och mw2 är billigare ?? hur fattig får man vara.

Bara för att du eller jag kan gå och köpa dom spel vi vill ha så innebär det inte att alla kan det, så du behöver inte hoppa på den som ligger ner!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]