GTX680 Benchmarks @Tom's Hardware

Permalänk
Skrivet av Kvarnan:

Radeon verkar dock spöa 680 i alla kategorier utom shader och minnesfrekvens?

X1900XTX från 2005 verkar spöa båda?

Suck.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dangerdan:

Vad jag hittar så är det 9am EST, dvs 6 timmar efter oss, så kl 15.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Fractal North Vit Mesh | Phanteks AMP 1000W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Jag tycker bara det är meningslöst att publicera random testresultat så nära lanseringen. Vi har alltid en egen recension på klockslaget.

Hur är det med nda för er i slutet? Får ni skriva om ett grafikkort nu de sista dagarna eller är det så att nda förhindrar er från det? T ex saker som kommer upp på andra sidor, som läckt info.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av flyawaynille:

Hur är det med nda för er i slutet? Får ni skriva om ett grafikkort nu de sista dagarna eller är det så att nda förhindrar er från det? T ex saker som kommer upp på andra sidor, som läckt info.

Ett NDA kan bara reglera information som kommer från motparten, inte vad andra skriver om samma ämne.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Ett NDA kan bara reglera information som kommer från motparten, inte vad andra skriver om samma ämne.

Så klart. Men jag kan tänka mig att man utöver NDA ska hålla relationen på en hyfsat bra nivå också? Tror ju inte Charlie på The Inquirer får så mycket GeForce att bänka.

Permalänk
Skrivet av XpreS:

Struntprat.

Så om någon definierar ett kort för 5 000 kronor som mellanklass, är det mellanklass då? Säkert tack vare dig som reklamen för Maria Bingo, TVShop och andra IQ-institut går runt.

Dessutom, du jämför en familjebil (för den snabba familjen) mot en banbil. När jag handlar bilar och ska ha en familjebil jämför jag familjebilarna. Jag står inte och velar mellan en Audi S4, Volvo FH16, Bugatti Veyron och en KTM 250 SM.

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?