Permalänk
Medlem

Julklapp till flickvän

Jag vet att detta har varit uppe förut, men jag hittade ingen tråd angående ämnet nu och så tänkte jag att det börjar ju närma sig jul nu så många av er kanske redan har gjort era(/t) till er käraste vid det här laget och har några bra tips till en som börjar få slut på fantasin. Och inga tips om dildos eller liknande grejer....tror inte det är så många som tycker det funkar bra som en julklapp. Smycke är heller inget bra för det köpte jag förra julen och i födelsedag present så köpte jag en liten weekendresa till en närbelägen huvudstad i ett grannland så det funkar inget bra med resa igen heller. Har kollat på nån spa bad/ansiktsbehandling/massage på nått ställe i närheten men det verkade vara lite för dyrt, ekonomin tillåter kanske max 500 för tillfälligt. Nån som har någon bra idé på vad man kan hitta på? Pryl eller aktivitet (i så fall gärna i Göteborgstrakten). det måste ju jätte många där ute som har jättebra idéer.

Permalänk

Sup upp pengarna och ge henne en örfil.
Alternativt kan hon väl få ett presentkort på en skoaffär eller nåt.

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem

Jag har köpt en LP-spelare till min älskling.
begagnad dock med bytesrätt. 750:-.

Permalänk
Medlem

Gå och shoppa med henne på stan. Du kommer märka vad hon gillar.

Visa signatur

hardqare.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"The passion of lovers is for death, said she."