Permalänk
Avstängd

Hittar inte drivers

Hejsan alla sweclockare, Det är såhär att jag kopplade in min xfx radeon 5770. Men när jag ska ladda ned drivrutiner så vet jag inte vilken från geforce,s hemsida. Gjorde en auto run, det är att den själv hittar drivrutiner men plötsligt så står det att den inte hittar. Någon som kan hjälpa

Permalänk
Medlem

Kan bero på att du ska in på amds sida och hämta ner drivrutinerna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk
Avstängd
Skrivet av arboC:

Kan bero på att du ska in på amds sida och hämta ner drivrutinerna

Skickades från m.sweclockers.com

Åh fan tack så jävligt mycket, Nu kan jag installera

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Åh fan tack så jävligt mycket, Nu kan jag installera

Np

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk

Jag tror bestämt att TS' användarnamn är direkt missledande.

Permalänk
Avstängd

Va

Skrivet av Zeuxlarsson:

Jag tror bestämt att TS' användarnamn är direkt missledande.

Vad sa du fattade inte riktigt

Permalänk
Skrivet av Mr.Pro:

Vad sa du fattade inte riktigt

"Mr.Pro" Är kanske inte rätt namn att ta på ett hårdvaruforum om man inte vet skillnaden på Nvidia och ATI/AMD.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zeuxlarsson:

"Mr.Pro" Är kanske inte rätt namn att ta på ett hårdvaruforum om man inte vet skillnaden på Nvidia och ATI/AMD.

Tog bara något har du problem med det eller?

Permalänk
Skrivet av Mr.Pro:

Tog bara något har du problem med det eller?

Jösses. Har folk ingen humor?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jösses. Har folk ingen humor?

Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jösses. Har folk ingen humor?

Välkommen till Sweclockers 2012...

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.