Thermaltake inleder säljstarten av BMW-designade Level 10M Mouse

Permalänk
Melding Plague

Thermaltake inleder säljstarten av BMW-designade Level 10M Mouse

Efter många om och men börjar Thermaltake med varumärket Tt Esports sälja gamingmusen Level 10M som utformats i samarbete med BMW Designworks.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

First!, ot för mycket bling the blang. och det säger jag som har en razer imperator.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Snygg mus men ska nog inte byta ut min naga än.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Precis samma för mig. alldeles för mycket bling bling, har också en Imperator att tillägga

Visa signatur

Släpbar: MSI GX740. Intel Core i5@2,4GHz, Radeon HD5870m, 8Gb 1333 MHz.
Razer Imperator, Razer Goliathus.

Permalänk
Medlem

Ful snygg.

Vey inte riktigt om man tycker om den eller inte.
Vore intressant och känna på den.

Men hmm njo

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Jag vill ha en bra mus. Den skall kännas bra i handen och ha en del möjligheter till inställningar. Om denna sen ser ut som ett rymdskepp från mars gör inte den blir mer attraktiv i mina ögon, snarare tvärtom.

Permalänk
Avstängd

Inte first!

Snygg mus, dyr som få. Står mellan denna och en RAT.

Permalänk
Medlem

Onekligen ball, men är den funktionell? Värd sitt pris? Jag är tveksam.

Permalänk
Medlem

Häftig design, men jag tar hellre en riktig skön mus och det har jag redan.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk

Snygg mus, men ser ganska tymplig ut att ha att göra med.

Visa signatur

En del har undrat varför jag ständigt tar av mig glasögonen. Det är för att slippa se er...

-Göran Persson, Inför den socialdemokratiska riksdagsgruppen, 2 oktober 1999.

Permalänk
Medlem

Nog för att jag inte är alltför upphetsad av BMW:s design i allmänhet, men här måste de ju ha hyrt ut de mest smaklösa individerna på hela avdelningen. Jag skulle skämmas svårt om jag var BMW-designer och såg BMW nämnas i samband med det där missfostret till mus.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Kör med rätt mycket Thermaltake, men har aldrig riktigt förstått mig på möss som ser ut som denna, dock så kan den ju säkerligen vara bra.

Visa signatur

CPU Intel Core i9-10900K 4,9GHz - CPU kylare NZXT Kraken Z73 - Chassi Fractal Design Meshify 2 XL - Ram Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - GPU MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X - Moderkort ASUS ROG Z490 Maximus XII HERO (WI-FI) - M.2 Samsung 970 EVO series SSD 500GB - SSD 3x Samsung SSD 860 EVO 2TB - PSU Be Quiet! Dark Power Pro 11 850W

Permalänk
Medlem

Den tilltalade mig lite faktiskt:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Ser inte speciellt bekväm ut men det kanske den är?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

Kul idé, I guess.

Permalänk
Medlem

Ser helt okej ut tycker jag, men frågan är hur bra den ligger i handen. Skulle vilja pröva den lite.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Köptvång om man har Level 10 GT chassit?

Jag tror nästan det

Permalänk
Medlem

kantig????

ser ut som någonting som precis kom tillbaka från mars,
men har redan en rat 9 som jag är nöjd med.

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk

O M F G

denna mus var ju to.m fulare än WOW musen.. bwahaha
R.A.T Wannabe!

Visa signatur

Silverstone TJ08-E, Corsair AX860i, Asus Maximus IV Gene-z, i5 3570K @ 4.7GHz, MSI GTX 680, Corsair Vengeance LP 16GB, Samsung 830 256GB, Intel 510 120GB Asus Xonar STX custom Dirvers,
allt vattenkylt med TYST som prio1
Länk

Permalänk
Medlem

Exakt lika ful som en bmw 1-serie/x-serie!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Medlem

Borde hetat Level12M, 12 för åldersgruppen den riktar sig mot.

För det priset köper jag hellre Qpad 5K LE som också har 8200dpi.

Permalänk
Medlem

Verkar vara ännu en "gaming"mus där tillverkaren inte brytt sig ett dugg om vad verkliga seriösa gamers efterfrågar.
Inget nämnt om själva sensorn vad gäller malfunction speed, perfect control speed, hur bra den är på att förhindra negativ och positiv musaccelleration osv. Bara att den nu klarar hela 8700 DPI, där redan allt över runt 2000 har varit fullständigt meningslöst även rent teoretiskt.
Förutom det verkar den vara lika behaglig att hålla i som en tegelsten.

Men visst, den kan kanske överraska så man får invänta noggranna tester.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

De skulle haft en sladdlös version också..tycker att den är fulsnygg

Visa signatur

"Saints are in Hell!"
Cooler Master Cosmos II || ASUS P8Z77-V-PRO TB ||Gainward 680 Phantom 4GB|| I7-3770K ||
G-Skill Ares 1866 MHZ 16 GB||BeQuiet! Dark Rock 2||OCZ Vertex 4 256 GB||Samsung 830 120GB||WD Enterprise 1TB||
Plextor PX-LB950SA||Dell U2410||Corsair AX 1200

Permalänk
Medlem

De missade att få delen som sticker upp att likna ett AK47-magasin och knapparna att se ut som små handgranater. Då hade det matchat moderkortet bättre.

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Avstängd

Den ser väldigt obekväm ut.

Sen använder de guldplätterade USB kontakter vilket är puckat. Guldplätterering kan vara gynsamt vid överföring av analoga signaler men är ju helt onödigt när signalen är digital vilket USB är. Det är slöseri med guld och vilseledande av konsumenter då puckat folk tror att den skulle vara bättre för att den är guldplätterad.

Permalänk
Medlem

185 gram, WTF

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Den ser väldigt obekväm ut.

Sen använder de guldplätterade USB kontakter vilket är puckat.

Det gör ju inte kontakten sämre, däremot ger det ju signalen att de är bondfångare som försöker lura folk som inte förstår bättre. Och då undrar man ju vad annat de skojar om.

Permalänk
Inaktiv

11 macroknappar? Har man inte ett helt tangentbord att tillgå redan? Och vad är egentligen poängen med 8200 dpi?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Samma designer som till x6an? Lika ful som den iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ser rätt skön ut, vem vet?

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5