Permalänk
Medlem

ny hårddisk!

Vill köpa mig en feting hårddisk ^^..
får kosta runt tusenlappen (inga inlägg med "köp scsi det kostar bara si o så mer") osv. utan det får kosta tusenlappen och jag vill inte ha IBM.. minst 40 gb vill jag ha.. Datorbutiken eller komplett.se.. snabbaste och tystaste och säkraste disken.

Permalänk
Medlem

Re: ny hårddisk!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av taufik
Vill köpa mig en feting hårddisk ^^..
får kosta runt tusenlappen (inga inlägg med "köp scsi det kostar bara si o så mer") osv. utan det får kosta tusenlappen och jag vill inte ha IBM.. minst 40 gb vill jag ha.. Datorbutiken eller komplett.se.. snabbaste och tystaste och säkraste disken.

Använd sökfunktionen så får du svar.

Visa signatur

Antec Performance One P180, Tagan Easycon 580W, Athlon 64 X2 4800+, Asrock 939 Dual Ata2, TwinMos Dual 4x512, 4x300 Maxtor Diamond Maxline III Sata 2, NEC ND-4550, 2 Acer AL2216Wsd

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=22739&t=715&l=2...
80 gb och har en sån själv och tycker den är suuuuuuper bra!
Kostar 1354:- på komplett.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazzer
http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=22739&t=715&l=2...
80 gb och har en sån själv och tycker den är suuuuuuper bra!
Kostar 1354:- på komplett.se

den äger med andra ord.. eller?
drar den IBM DESKSTAR 60/80gxp 40gb 7200 varvaren? vill äga min kompis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av taufik

den äger med andra ord.. eller?
drar den IBM DESKSTAR 60/80gxp 40gb 7200 varvaren? vill äga min kompis.

äger och äger =/
tycker den är mycket bra, har inte haft några problem med den hittils i alla fall.

Permalänk
Medlem

Fan va tjockt.. tack.. ska snacka med Morsan hon får väl pejja skitet.. tack som faen

Permalänk
Medlem

taffe vet att du siftar på mig :> inga problem sen jag bytte ström kabel till hd:n :>

Visa signatur

p4 Northwood 3300mhz Geforce fx5900XT 128mb DDR(450/780), 1024 dual DDR(440mhz)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a!
taffe vet att du siftar på mig :> inga problem sen jag bytte ström kabel till hd:n :>

ljudet borta? det där fula ZIPPPP ljudet..??
fan va grymmt.. kommer ha 6MB cache mer än dig.. detdu!

Permalänk
Medlem

haha :DD

Visa signatur

p4 Northwood 3300mhz Geforce fx5900XT 128mb DDR(450/780), 1024 dual DDR(440mhz)

Permalänk
Medlem

Men det är inte den tystaste hårddisken skall du veta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banana
Men det är inte den tystaste hårddisken skall du veta.

skiter it
har 2st delta fläktar som sitter o vrålar.. skiter i hur det låter snabbt och svalt ska det va ^^

Permalänk
Medlem

W.D special edition är den snabbaste IDE-disken just nu, tystast är Seagate Barracuda.
Men du kommer som du sa aldrig höra den ändå med två jävla Delta vrålandes.:)

Om du skall ha W.D:n så köp den på www.oneshop.nu , där kostar den bara 1299:- plus att frakten bara ligger på 69:-. (beställde just en till för att köra Raid0 )

Visa signatur

- Det var tamejtusan det vackraste jag hört sen jag konfirmerades! Vill du ha ett fikon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W.S.V
W.D special edition är den snabbaste IDE-disken just nu, tystast är Seagate Barracuda.
Men du kommer som du sa aldrig höra den ändå med två jävla Delta vrålandes.:)

Om du skall ha W.D:n så köp den på www.oneshop.nu , där kostar den bara 1299:- plus att frakten bara ligger på 69:-. (beställde just en till för att köra Raid0 )

roflmao, men jag vågar inte köpa på ställen jag inte känner. Orka bli blåst osv?
´Kan man lita på den där butiken då?

Permalänk
Medlem

taufik: En poler har handlat för enorma summor därifrån och aldrig haft några problem. De går att lita på.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yago
taufik: En poler har handlat för enorma summor därifrån och aldrig haft några problem. De går att lita på.

tack!