Vackraste spelet enligt dig?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cjal:

/ ska vara innan IMG på den andra

hahaha Du va mig en snabb en!

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Permalänk
Medlem

planetside 2, på högsta med physx;);) dock bara sett det på youtube... ibland blir man besviken på sin dator....

Permalänk

World of Warcraft har många riktigt snygga ställen, även om det är ganska kass grafik.

Permalänk
Medlem

Som estetiskt tilltalande så är det Rayman: Origins, so far. Älskar verkligen den tecknade stilen som dem har använt.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Trine, både ettan och tvåan
Riktigt mycket detaljer i dessa spel!

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed har alltid varit trevliga

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Medlem

Diggar Bioshocks grafik

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk
Medlem

Jag tycker verkligen om Dustforce, men tycker inte att bilder speglar det riktigt, animationerna och musiken är en så stor del av det.

(öppna bilden för HD)

Permalänk
Skrivet av Havrefras_:

Artistiskt sett tyckte jag Beyond Good & Evil var en riktig höjdare;
http://www.brainygamer.com/photos/uncategorized/2008/05/29/bg...

Även Giants: Citizen Kabuto var riktigt snyggt på sin tid;
http://ramp.ie/wp-content/uploads/2012/07/giants1.jpg

Äslakde GIANTS som satan när jag var yngre och spelade det en massa sjukt skoj!

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

DiRT Showdown!

Permalänk
Inaktiv

Verkligheten?

Skämt Annars tycker jag att Mirrors Edge är väldigt vackert! <3

Permalänk
Medlem

Jag tycker att WoW ser bäst ut av alla spel jag någonsin spelat, hela världen känns "magisk". Kommer ni ihåg känslan när man startade upp WoW för första gången?

Diablo 2, Red Dead Redemption och Mirror's Edge har ju också en väldigt trevlig miljö.

Visa signatur

i5 2500K @ 4,5 GHz | ASUS GeForce GTX 970 STRIX 4GB DirectCU II OC | Asus P8P67 PRO REV B3 | Corsair 16 GB CL9 1600 Mhz VENGEANCE | Fractal Design Arc | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair TX 850W V2 80+ Bronze | Optiarc AD-7240S | Samsung SSD 830-Series 256GB | WD Caviar Blue 640 GB | WD MyBook 500 GB | Seagate Barracuda Green 2 TB | Dell UltraSharp 27" U2711

Permalänk
Avstängd

Divinitys reach på GW2 gav mig en riktigt "WOAH" upplevelse första gången. Hög upplösning och max på allt. Detsamma med Skyrim, speciellt moddat, är det fruktansvärt vackert (men fula animeringar).

Fallout 3 och new vegas tyckte jag var helt sjukt fina när jag spelade första gångerna. Men stämningsmässigt/helhet var första gången jag startade bioshock. Fysatan

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Deus Ex: Human Revolution.

Den har en så skön och emotionell stämning genom hela spelet, speciellt i städerna. Älskar estetiken och framförallt musiken som är obeskrivligt bra.

Battlefield 3 (Multiplayer) med färgmods ser också väldigt vackert ut. Dock ser det förjävligt ut omoddat...

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

GTA IV. Riktigt vackert att titta ner på staden och havet...

Permalänk
Medlem

Säger som några tidigare Trine, iaf 2an som jag spelat är sjukt vackert

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk

måste nog säga nyaste crysis spelen, så otroligt fint gjorda

Permalänk

Konstigt att ingen nämnt Crysis 1 med tanke på hur det brukade hype'as om det tidigare. Kan ju säga att djungel/by -miljöerna tilltalar mig något otroligt där.

Permalänk
Medlem

mirrors edge är jäkligt udda och häftigt!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av endosavenros:

måste nog säga nyaste crysis spelen, så otroligt fint gjorda

Efter att ha spelat Crysis 3 Alpha blev jag besviken dock. Förväntade mig mycket bättre grafik, speciellt eftersom jag har Crysis 2 på Xbox och Xbox ger ju ingen ultra grafik precis. Men icke sa nicke körde med allt på HIGH i Crysis 3 och det hade bra grafik men det såg så otroligt tråkigt ut jämfört med Crysis 2
så jag skulle inte kalla det senaste "vackert" men Crysis 2 är de inget fel på

Permalänk
Medlem

World of Warcraft och Mirrors Edge är mina favoriter <3

WoW särskilt var så jävla maffigt första gången man spelade och tog det lugnt i en sekund.
(från strax efter TBC och låga inställningar)

Senare I Cataclysm

Ferentus ett MMORPG jag spelade innan WoW var riktigt maffigt det med.

Permalänk
Medlem

För mig är det utan tvekan detta!

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem

Star wars galaxies, utan tvekan!

Skrivet av azmodan:

Morrowind på tiden det begav sig, vattnet och framförallt stjärnhimlen, sällan har ett spel fått mig att bara knalla runt o titta på himlen

Det håller jag med om, Morrowind och Freespace delar på andraplatsen.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Valkyria Chronicles, fullkommligt älskar miljöer, art style och story. Köpte PS3 enbart för att spela det spelet.

Permalänk
Medlem

Leisure Suit Larry 1 ;D

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Morrowind på tiden det begav sig, vattnet och framförallt stjärnhimlen, sällan har ett spel fått mig att bara knalla runt o titta på himlen

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Trine 2 är ögongodis!

Permalänk
Medlem

Halo 4

Visa signatur

PC: i5 12400f | RX7900 GRE | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk

This. No doubt!

Permalänk
Medlem

Shadow of the colossus, far cry 2 och S.T.A.L.K.E.R. har sjukt bra atmosfär.