Köpt FIFA13 Poäng till mitt Ultimate Team Pengarna drogs men fick inge poäng...

Permalänk
Medlem

Köpt FIFA13 Poäng till mitt Ultimate Team Pengarna drogs men fick inge poäng...

Tjenare! Hade just fyllt på 135kr för att förbättra min trupp till mitt ultimate team lag! Har gjort detta förut på FIFA12 bland annat och aldrig varit något problem förutom just nu inatt! Då jag skulle köpa paket... Pengarna drogs och inte fasen fick jag några poäng och nu vet jag varken hur jag ska göra för att få tillbaka mina pengar eller poäng! Kan någon vänlig själ som vet eller haft samma problem visa vart jag ska vända mig? Finns det någon kundtjänst jag kan vända mig till eller ringa här i Sverige eller måste jag ringa utomlands? Uppskattar hemskt gärna svar då jag inte riktigt vet... Tack på förhand / Alex

Permalänk
Avstängd

Använd google, ea har support överallt

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

jo har kollat men denna http://www.ea.com/se/1/kundsupport t.ex. tror du man kan ringa dom?

Permalänk
Avstängd

Det är ett support nummer, dom ger support där. Skriver du i sömnen eller varför fungerar inte din hjärna ?

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

Haha jamen var osäker för min polare sa att man skulle vara tvungen att ringa utomlands och det kändes drygt =P menmen tusen tack för hjälpen!