[LoL] league of legends Spelar sökes! Eu West!

Permalänk
Medlem

[LoL] league of legends Spelar sökes! Eu West!

tjenare alla där ute, nu är de så här att ja och en polare söker ett par spelar för att starta upp ett nytt rankat 5v5 lag att spela med ett par timmar varje varje kväll, (kan vara kvällar då man inte spelar med) så om de finns någon som är sugen där ute men lite hjärna och vet hur man spelar spelat så tveka inte att adda mig på Lol (Eu west) skrumpt heter jag där!

//Skrumpt

Permalänk
Medlem

vad ligger ni på för ELO då?

Permalänk
Medlem

atm spelar ja på 1050 bara, men mestadels beror på ofantliga skitgames eller andra trolleri saker, finns mkt man kan skylla på, men vi kan spela och vi "förstår" Hur man ska spela med

Permalänk

tja

intressasnt men min ELO e på 1950
vet inte hur elo skulle matcha våra games...kommer säkert gå på min då jag e platinum...addar ikväll

Permalänk
Medlem

adda telgetok oxå ,jag har precis flytttat till west ;P

Permalänk
Medlem

De ska ja ta o göra!

Permalänk
Medlem

De tycker ja allt du ska ta o göra, tror inte de gå på någon speciell elo då de är ett nystartat 5v5 lag som inte är spelat något ännu

Permalänk
Medlem
Skrivet av novascape:

vet inte hur elo skulle matcha våra games...kommer säkert gå på min då jag e platinum...addar ikväll

Vad heter du på LoL?
Skulle varit kul att lira
Är på, heter iSw3de

Permalänk
Medlem
Skrivet av novascape:

Den kommer ligga mellan eran ELO, så 1500 typ!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

Kan vara med ibland, lägger också till.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk

Jag lirar gärna med några Sweclockare och att kunna kommunicera via skype eller teamspeak är ju alltid roligare så ha gärna mic.
Heter Shadowjolt1337 och ligger på 1396 elo just nu.

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

De tycker ja du ska göra!

Permalänk
Medlem

Shrudder: de tycker ja du ska göra, mitt lol har muppat så bara o adda igen om ja inte accepterat dig !

Permalänk

Qeow @ EUW ELO, inget jag bryr mig om precis. Jag spelar i stort sätt allt och jag är så sjukt trött på alla skitungar.

Permalänk

Adda mig också är sugen på att lira lite tsm med andra folk än solo q

Rilao

Season 2 1900+ elo

Permalänk

jag har addat

Permalänk

adda mig ,HUSiHELVETE, är less på att soloq hela tiden med för många trollers och gnälliga människor!

Permalänk

Hej är en spelar som har runt 1000 games bakom mig, precis börjat lira solo q ranked och kommit upp till silver 1. Målet är guld innan sommaren är slut. Brukar vanligtvis lira ranked duo q eller solo q. Eller ranked 5 vs 5.

Har ett lag med mina polare men känner att jag gärna skulle vilja utöka min spelkrets för att på så sätt alltid ha någon att spela med Kan väl köra alla lanes, Precis lärt min Jungel och det funkar utmärkt

Info
Är 22 år gammal och bor i Göteborg

Finns på Eu west, Nick Grosen. Bara att adda och skriva sweclockers eller något

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|