Permalänk
Medlem

shinobi XL gaming dator

Hej jag är en 14 åring och har inte så mycket pengar men under åreb har jag skaffat lite uppgraderingar eftersom grejerna inte duger längre... men nu är jag helt nöjd men burken den duger för mig och det jag gör. Första bilden är lite gammal jag har bytt nätagg och bytt led slinga till uv ljus och uv slangar mm

LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!!!

Chassi: BitFenix Shinobi XL (Svart)
Moderkort:Asus M4A79XTD EVO
CPU: AMD Phenom II X6 960 Black Edition SC 3.0GHz OC 3.9GHz Socket AM3 Box
Ram: Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x4GB
Grafikkort: EVGA GeForce GTX 660 Ti HDMI DisplayPort Dual-DVI 2GB
Vattenkylning: Innovatek vet ej riktigt vad alla delars namn
nätagg: Corsair HX650
hårddisk: nr 1 är en 360gb samsung och nr 2 är en WD 250gb

http://www.youtube.com/watch?v=D9l8iUDeN68&feature=youtu.be

shinobi XL gaming dator

Permalänk
Medlem

hmm fattar inte varför du skaffade dej en sån vattenkylning

är det ens bra?tyst?

men fin dator i alla fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

är det ens bra?tyst?

den är riktigt bra och är extremt tyst... en ek pump tex låter dubbelt så mycket!!

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

är det ens bra?tyst?

Skrivet av dav123x:

den är riktigt bra och är extremt tyst... en ek pump tex låter dubbelt så mycket!!

Gulbanan har rätt. Det är inte bra att ha så med vattenkylning. Det är bättre att ha ett slutet vattenkylnings paket. Varför skulle alla andra ha slutna om detta som han har är bättre?

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakob.ee.:

Gulbanan har rätt. Det är inte bra att ha så med vattenkylning. Det är bättre att ha ett slutet vattenkylnings paket. Varför skulle alla andra ha slutna om detta som han har är bättre?

för att slutna är billigare XD det här paketet är inte billigt men det är tyst och effektift men det är lite mera jobb... jag valde det för att pumpen är stark och tyst jämfört med tex ekwb pumpar som låter som en v8...

Permalänk
Skrivet av dav123x:

för att slutna är billigare XD det här paketet är inte billigt men det är tyst och effektift men det är lite mera jobb... jag valde det för att pumpen är stark och tyst jämfört med tex ekwb pumpar som låter som en v8...

Folk som köper datorer för typ 15K köper ju slutet system. Och varför köper de inte som dig om det är bättre? de har ju råd med det om de ändå ska köpa en dator för 15 K..

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.