Permalänk
Medlem

Nytt mobo + halvstädning i chassi :)

som sakt detta är en liten uppdate i min dator.
Det som är gjort är:
1.Fixat kabeldragning lite bättre
2.Köpt krymslang och slevat dom små kontakterna.
3.Nytt moderkort Asus Crosshair V formula
4.torkart ur lite damm

Det som ska göras
1. Köpa nya ram minne Corsair Vengace röd / svarta SÅ om nån säljer hör av er till mg
2. Köpa flera röda fläktar.
3. Köpa sleeving

Nytt mobo + halvstädning i chassi

Permalänk
Medlem

vänd fläktarna i botten, just saying

Permalänk
Entusiast

Här är en exempelbild ur mitt första galleri, det var innan jag ägde en kamera och är därför också fotograferat med mobilen.
Vi har säkert inte samma mobil men the bottom line är att det handlar om ambitionsnivå. Vill man visa upp något så borde man åtminstone försöka göra sitt bästa tycker jag.

Dold text

Och varför har du utsug i golvet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Här är en exempelbild ur mitt första galleri, det var innan jag ägde en kamera och är därför också fotograferat med mobilen.
Vi har säkert inte samma mobil men the bottom line är att det handlar om ambitionsnivå. Vill man visa upp något så borde man åtminstone försöka göra sitt bästa tycker jag.

så jag inte suger upp allt dam från golvet och blåser undan det sedan, Bilderna tog jag säkert 20 gånger om focusen är inte som den ska :/

Permalänk
Skrivet av SaihtaMM:

vänd fläktarna i botten, just saying

Jag har gjort på samma sätt för att underlätta rengöring.
Har man inga problem med temperaturerna i chassit så spelar det ingen roll hur man har fläktarna

Skrivet av Blargmode:

Man behöver väl inte vara prylbög och pedant för att få posta bilder här? eller är det något som jag har missat?