som sakt detta är en liten uppdate i min dator.
Det som är gjort är:
1.Fixat kabeldragning lite bättre
2.Köpt krymslang och slevat dom små kontakterna.
3.Nytt moderkort Asus Crosshair V formula
4.torkart ur lite damm
Det som ska göras
1. Köpa nya ram minne Corsair Vengace röd / svarta SÅ om nån säljer hör av er till mg
2. Köpa flera röda fläktar.
3. Köpa sleeving
Här är en exempelbild ur mitt första galleri, det var innan jag ägde en kamera och är därför också fotograferat med mobilen.
Vi har säkert inte samma mobil men the bottom line är att det handlar om ambitionsnivå. Vill man visa upp något så borde man åtminstone försöka göra sitt bästa tycker jag.
Här är en exempelbild ur mitt första galleri, det var innan jag ägde en kamera och är därför också fotograferat med mobilen.
Vi har säkert inte samma mobil men the bottom line är att det handlar om ambitionsnivå. Vill man visa upp något så borde man åtminstone försöka göra sitt bästa tycker jag.
Jag har gjort på samma sätt för att underlätta rengöring.
Har man inga problem med temperaturerna i chassit så spelar det ingen roll hur man har fläktarna
Skrivet av Blargmode: