Permalänk
Medlem
Skrivet av jaramillo:

Dom kommer inte spela tillsammans.

I mitt lag har vi EN Eyeballers.. Så ni borde passa på att haffa Grosvall medans ni kan
Men jag håller med Grosvall, höjj antalet till 12 lag. Jag är säker på att eyeballers kan sponsra med en server eller två.

Det var som fan!

Grosvall, säg till om du är sugen på att hoppa med i vårat lag. Vi är hyfsat duktiga unga grabbar.

Permalänk
Medlem

Vi kör med 12 lag nu så dom får plats men problemet med det är att när man har spelat första och andra matcherna så får man 3 lag kvar. Så då kör man att alla lag möter varandra. Men vi kör då bara en karta och så den som vinner får 2 poäng och blir det att båda lagen vinner varsin sida så får dom 1 poäng var.

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Vi kör med 12 lag nu så dom får plats men problemet med det är att när man har spelat första och andra matcherna så får man 3 lag kvar. Så då kör man att alla lag möter varandra. Men vi kör då bara en karta och så den som vinner får 2 poäng och blir det att båda lagen vinner varsin sida så får dom 1 poäng var.

Kan inte vi som inte har ett lag blandas ? Så blir det ju jätte bra !

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Skrivet av hznn:

Nån som har plats i ett lag?

Skrivet av BrekMx:

Vore ju kul o lira.. Men utan lag blir det svårt. Får kolla på streamen istället ifall det blir något.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av BrekMx:

Håller med, låt oss bygga ett till lag? Jag är gärna med o spelar men har fortfarande inget lag.

Om ni ska starta ett lag så kan jag ställa upp och en av mina vänner?

Visa signatur

Main PC | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom X4 BE 3,4 ghz | Corsair 8gb Vengeance LP | NZXT Switch 810 | Sapphire Radeon 7950 | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Realtek 1000 Mbit PCI | Datorn
Laptop | AMD Athlon X2 @1,9 GHZ | GeForce 8700M GT | 160gb seagate | 2gb Internminne

Permalänk
Hedersmedlem

nu styr jag upp detta alla som inte har ett lag är välkomna till denna platoon så mixar vi ett lag: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391942762...

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

Och det blir en vecka tidigare hade missat en helg mitt fel tror folk vill ha det tidigare så det blir 6/4 istället

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Skrivet av Sandia:

Och det blir en vecka tidigare hade missat en helg mitt fel tror folk vill ha det tidigare så det blir 6/4 istället

Offtopic: Nej! Högskoleprovet är den dagen

Ontopic: Du är arrangör så du får så klart bestämma vilken dag det blir

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Och det blir en vecka tidigare hade missat en helg mitt fel tror folk vill ha det tidigare så det blir 6/4 istället

Okej är det datumet helt spikat nu?
Har du sett över lagen, vilka som ska möta vilka och på vilken server respektive lag ska spela på. det behöver fixas snarast så tider till lagen kan delas ut när dom ska spela och vilka dom ska möta!

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Okej är det datumet helt spikat nu?
Har du sett över lagen, vilka som ska möta vilka och på vilken server respektive lag ska spela på. det behöver fixas snarast så tider till lagen kan delas ut när dom ska spela och vilka dom ska möta!

Datumet är spikat. Det kommer ett lista på det snart

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Datumet är spikat. Det kommer ett lista på det snart

låter bra! Alla lagen skulle behöva samlas på mumble/TS och disskutera tiderna så det passar alla osv.

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseeBoii:

Om ni ska starta ett lag så kan jag ställa upp och en av mina vänner?

Verkar som det har annordnats en till platoon för de resterande spelarna. Anmäl dig till att joina platoon -> SweCplay på battlelog. Vi är 3st nu..

Kan personen som håller i allt detta godkänna att vi får vara med? Käns som allt gick lite vilt till och att många inte har något lag att spela i.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av BrekMx:

Verkar som det har annordnats en till platoon för de resterande spelarna. Anmäl dig till att joina platoon -> SweCplay på battlelog. Vi är 3st nu..

Kan personen som håller i allt detta godkänna att vi får vara med? Käns som allt gick lite vilt till och att många inte har något lag att spela i.

så båda är accepterade, har även en spelare till på g

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrekMx:

Verkar som det har annordnats en till platoon för de resterande spelarna. Anmäl dig till att joina platoon -> SweCplay på battlelog. Vi är 3st nu..

Kan personen som håller i allt detta godkänna att vi får vara med? Käns som allt gick lite vilt till och att många inte har något lag att spela i.

Skrivet av bl0m1:

så båda är accepterade, har även en spelare till på g

Jag har gjort så ert lag är anmält under namnet swecplay

SÅ nu behöver vi ett lag till

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseeBoii:

Om ni ska starta ett lag så kan jag ställa upp och en av mina vänner?

Kan jag ta en plats?

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Jag har gjort så ert lag är anmält under namnet swecplay

SÅ nu behöver vi ett lag till

Jag letar lag än och söker seriösa spelare som är bra och har teamwork!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Skrivet av hznn:

Jag letar lag än och söker seriösa spelare som är bra och har teamwork!

Jag skulle kunna hoppa in

Visa signatur

Main PC | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom X4 BE 3,4 ghz | Corsair 8gb Vengeance LP | NZXT Switch 810 | Sapphire Radeon 7950 | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Realtek 1000 Mbit PCI | Datorn
Laptop | AMD Athlon X2 @1,9 GHZ | GeForce 8700M GT | 160gb seagate | 2gb Internminne

Permalänk
Skrivet av jaramillo:

Några refler angående vilka vapen som inte får användas? Tex, kommer slugs vara tillåtet? Och visst förbjuder du alla vapen som har med DLC att göra då inte alla har tillgång till dom?

Hur ser du på att använda spawn beacon, mav, osv?

Du får ju höra av dig! Kan säkert väcka liv i Ehrsson, ge mig en kväll så borde kläderna passa..

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jag letar lag! Jag är seriös och duktig, 28 år

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Echelon:

Offtopic: Nej! Högskoleprovet är den dagen

Ontopic: Du är arrangör så du får så klart bestämma vilken dag det blir

På en lördag?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Jag letar lag! Jag är seriös och duktig, 28 år

Ansök till Swecplay på battlelog. Vi saknar en spelare!

Permalänk
Skrivet av Sandia:

På en lördag?

Skickades från m.sweclockers.com

http://www.hogskoleprov.nu/

Ja, 6:e april är en lördag va?

Permalänk

Om det behövs fler servrar så har jag åtminstone en att erbjuda, säg till isåfall.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Vi kör med 12 lag nu så dom får plats men problemet med det är att när man har spelat första och andra matcherna så får man 3 lag kvar. Så då kör man att alla lag möter varandra. Men vi kör då bara en karta och så den som vinner får 2 poäng och blir det att båda lagen vinner varsin sida så får dom 1 poäng var.

Blir det något slutspel eller endast en final och en bronsmatch?

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Blir det något slutspel eller endast en final och en bronsmatch?

Det blir endast en final och en bronsmatch

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Det blir endast en final och en bronsmatch

Bra, det räcker gott med det.

Permalänk
Medlem

Vi är med
clanen heter "Stefans favoriter"
Jag
stre44
skinnis
leifgw

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Hur går det med tiderna osv? behöver va klart snart mvh

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Hur går det med tiderna osv? behöver va klart snart mvh

Det blir kl 17:00

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Det blir kl 17:00

ska alla spela kl 17.00 ? får vi nog skaffa några servrar till

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com