Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

De här håller jag faktiskt med om:p

Folk overhypar spel, jag...Men själva företagen ger folk alla idéer om överhyping..De är inte direkt att någon kommer på vad som kommer i nästa spel, och börjar överhypa utan anledning?

Allt i spel har blivit enklare..Tänk efter...Bf2 var buggat ja..Men de var också ett av Dice mest lyckade spel. Varför? Den var före sin tid..När Bf3 skulle släppas så sa Dice, " De här är Bf2 i modern motor".... Vad fick vi? Banor som inte är designade för plan...Flygplan och Helis som svävar i luften..när man hoppar ut...?=WTF?

Saken är den, i bf2 t.ex. så var allt mer realistisk än vad de är i bf3, fast än bf3 satsade på realism..De enda som är realistisk i bf3 är LJUDEN och i stortsätt rörelser på soldaterna..Inget annat..

Frostbite har t.o.m gjort spelen enklare, och "Noobifierat" spelet.. I de äldre Bf spelen så var man t.ex. tvungen o ha tålamod och aim. En sniper duel mellan 2 snipers kunde pågå i flera skott, eller 1...Föreställ dig tiderna när man var sniper i ett hus i bf2.., sedan såg man en person uppe på någon kulle, och försöker ta han. Han får cover från en maskingevär som bara sprayar väggen så att du inte ska skjuta...De va BF2...Hur är Bf3? "Kolla en sniper i huset, fan palla vänta på att han ska titta fram...Tar och spränger väggen istället..."

Hur kul är de egentligen? Folk överhypar spel, men Spelen blir sämre också..Kolla på Tomb Raider...Jag har växt upp med dem spelen..Den senaste var liksom i stortsätt skit? Grottor i gamla kunde hålla på i flera minuter med ledtrådar o sånt...I nya var du klar med den snabbaste grottan i 2 minuter... De va inte svårt o klura ut något..Körde på Hard..och fienderna var ju som Easy..Kändes de som..De är inte KUL:( Och de här är vad jag är rädd för...Battlefront har jag sett framemot också..Men Dice kommer förstöra de..Jag känner de på mig.

Jag tycker mest vi överdriver hur bra dem gamla spelen var. Titta på bc2 hur mycket klagade vi inte på det? Nu när vi sitter med bf3 så hyllar alla hur bra det var osv. Sen går man tillbaka och faktiskt spelar det och inser hur mycket bättre BF3 är. Det här tycker jag stämmer in på nästan alla spel (förutom cod som inte utvecklas:p)

Det exempel med noobifierat är tyckte jag mest var löjligt. Med sniper duellen vad har förändrats där? Det är ju bara skill nivån som spelar in. Går ju att missa och träffa i båda eller hur? Ehh det andra exempel var ju bara ja... Jämför ju två olika situationer yeah right.

Visst spelen förändras men hade det inte varit tråkigt annars. Jag är rätt trött på alla spel jag har just nu princip och väntar på spel som. BF4, Day-z standalone, GTA 5, Watchdogs, The crew, Arma 3, Starwars battlefront. Visst att jag kanske inte kommer ha lika mycket kul i GTA 5 som jag hade i san andreas. Kan hålla med om att jag kanske kommer minnas tex san andreas som ett bättre spel men det gör ju inte GTA 5 sämre eller hur. Dem som spelar GTA 5 som första gta spel kommer ju uppleva det på ett annat sätt än vi som spelat dem äldre spelen. Vad som oftast gör att man upplever efter följaren som sämre tror jag har mycket att man redan upplevt konceptet.

Man slutade spela det gamla spelet av en anledning. Du hade förmodligen inte tyckt att det var så kul om dem bara släppte en expansion på samma motor med exakt samma gameplay. För det har du redan upplevt det en gång. Jag uppskattar iallafall förändringen mellan spelen. Visst kan dem misslyckas. Sen tröttnar man förmodligen på tex gta serien efter ex antal titlar. Alla serier har ju bättre och sämre titlar självklart samt större och mindre förändringar. Slutsatsen är väl att man bara kommer ihåg det roliga från spelen och inte allt dåligt. Vilket ofta gör att man minns spelen som roligare än dem faktiskt var.
Min åsikt iallafall!

Sen gillar jag inte all utveckling av spel som tex att vi går mot mer dlcn samt allmänt sämre mod support. Moddar har ju trots allt gett oss rätt många fina titlar.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Fick nästan hjärtklappning när både SW:Battlefront och Mirror's Edge 2 annonserades.
Så himla glad, två efterfrågningar som tillhör mina absoluta favoriter.

Och båda kommer till PC! <3 <3
Får fan bara hoppas att DICE LA inte har några dumhuvuden som står och ställer.
*host* DICE Stockholm och Battlefield 3 *host*

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Jag tycker mest vi överdriver hur bra dem gamla spelen var. Titta på bc2 hur mycket klagade vi inte på det? Nu när vi sitter med bf3 så hyllar alla hur bra det var osv. Sen går man tillbaka och faktiskt spelar det och inser hur mycket bättre BF3 är. Det här tycker jag stämmer in på nästan alla spel (förutom cod som inte utvecklas:p)

Det exempel med noobifierat är tyckte jag mest var löjligt. Med sniper duellen vad har förändrats där? Det är ju bara skill nivån som spelar in. Går ju att missa och träffa i båda eller hur? Ehh det andra exempel var ju bara ja... Jämför ju två olika situationer yeah right.

Visst spelen förändras men hade det inte varit tråkigt annars. Jag är rätt trött på alla spel jag har just nu princip och väntar på spel som. BF4, Day-z standalone, GTA 5, Watchdogs, The crew, Arma 3, Starwars battlefront. Visst att jag kanske inte kommer ha lika mycket kul i GTA 5 som jag hade i san andreas. Kan hålla med om att jag kanske kommer minnas tex san andreas som ett bättre spel men det gör ju inte GTA 5 sämre eller hur. Dem som spelar GTA 5 som första gta spel kommer ju uppleva det på ett annat sätt än vi som spelat dem äldre spelen. Vad som oftast gör att man upplever efter följaren som sämre tror jag har mycket att man redan upplevt konceptet.

Man slutade spela det gamla spelet av en anledning. Du hade förmodligen inte tyckt att det var så kul om dem bara släppte en expansion på samma motor med exakt samma gameplay. För det har du redan upplevt det en gång. Jag uppskattar iallafall förändringen mellan spelen. Visst kan dem misslyckas. Sen tröttnar man förmodligen på tex gta serien efter ex antal titlar. Alla serier har ju bättre och sämre titlar självklart samt större och mindre förändringar. Slutsatsen är väl att man bara kommer ihåg det roliga från spelen och inte allt dåligt. Vilket ofta gör att man minns spelen som roligare än dem faktiskt var.
Min åsikt iallafall!

Sen gillar jag inte all utveckling av spel som tex att vi går mot mer dlcn samt allmänt sämre mod support. Moddar har ju trots allt gett oss rätt många fina titlar.

Jo, kanske de..:)
Men jag gillade inte bc2 heller:P Nä, men uppskattar din åsikt..och du må ha rätt i flera fall..
Fast inte enligt sniper duelen..Jag personligen tycker de är en enkel väg till vinst och tråkigt....att bara spränga bort huset..än att vänta på att få se pannan på soldaten och skjuta huvudet av han:) Men de är sant..Jag kan se framemot förändringar som gör spelen bättre...Men inte förändringar som försämrar upplevelsen, eller förenklar spelen..Återstår o se..

Permalänk
Medlem

Kan bli bra om det går att modda och inget drm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Jo, kanske de..:)
Men jag gillade inte bc2 heller:P Nä, men uppskattar din åsikt..och du må ha rätt i flera fall..
Fast inte enligt sniper duelen..Jag personligen tycker de är en enkel väg till vinst och tråkigt....att bara spränga bort huset..än att vänta på att få se pannan på soldaten och skjuta huvudet av han:) Men de är sant..Jag kan se framemot förändringar som gör spelen bättre...Men inte förändringar som försämrar upplevelsen, eller förenklar spelen..Återstår o se..

Håller med tråkigt att spelmarknaden i allmänhet går mot fördumning pga av alla p12or som inte kan klara spelet på hard framförallt i singeplayer spel men multiplayer spel. I singelplayer spel ska det finnas flera svårighetsgrader av en anledning. Så att alla kan få en utmaning. Från folk som spelar den typen av spel för första gången till folk som har 10års erfarenhet av den karaktären av spel. Inte för att alla ska känna sig pro och klara spelet på högsta svårighetsgraden.

Skrivet av Thunde:

Kan bli bra om det går att modda och inget drm

Inget drm kommer aldrig hända i den här världen tyvär... Moddar lär vi väl inte se häller då det skadar deras dlc försäljning........ Vilket är en extremt tråkig utveckling enligt mig

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Star Wars + Frostbite 3 = Future of Destruction!

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Inaktiv

BF4 blev plötsligt ointressant i jämförelse med detta. Men ska skaffa båda

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag håller med Hagge på allt han säger! Spelen idag görs bara för att mjölka ut pengar medans äldre spel gjordes av människor med riktigt intresse för att spela och viljan att få det bra!

Alla moderna fps spel är för grötiga, flyger omkring saker som blivigt sprängda lampor som trillar från taken otroligt mycket tidningar på vägarna, sen ska de överdriva alla ljussättningar för att de är en ny "cool" funktion med grafikmotorn så dem använder för mycket olika ljussättningar så känns spelet ännu grötigare! Sen att man valde i bf3 att göra så 8x och 12x sikten blev till 20 000W strålkastare är ett annat sätt att förstöra ett spel. Idag har man jävligt bra skydd på alla sikten för att skydda sig mot solreflexer, dessutom spelar det ingen roll vart man har solen, solen i ryggen och man lyser ändå upp så alla på hela banan ser vart du är! Nog om bf3.

Hur som helst så blir det för grötigt i moderna spel, samt som han sa att kunna styra commander via surfplatta ?!?! Onödigt skit som man tillämpar för att säga "vi kan" men till slut så kommer det bara förstöra spelen.

OT så tror jag det kommer bli riktigt härligt om de fått till snöstormarna lika snyggt som de fått till sandstormarna i Metal Gear Solid 5

Hade t.ex. bf3 sätt ut mer på detta viset så hade det fanmig blivit stort!
http://www.youtube.com/watch?v=hhd8ozCojj4

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

FUCK BATTLEFRONT GE MIG TIE FIGHTER NUUUUUU!!!!1111

Permalänk
Skrivet av Hagge:

De här håller jag faktiskt med om:p

Folk overhypar spel, jag...Men själva företagen ger folk alla idéer om överhyping..De är inte direkt att någon kommer på vad som kommer i nästa spel, och börjar överhypa utan anledning?

Allt i spel har blivit enklare..Tänk efter...Bf2 var buggat ja..Men de var också ett av Dice mest lyckade spel. Varför? Den var före sin tid..När Bf3 skulle släppas så sa Dice, " De här är Bf2 i modern motor".... Vad fick vi? Banor som inte är designade för plan...Flygplan och Helis som svävar i luften..när man hoppar ut...?=WTF?

Saken är den, i bf2 t.ex. så var allt mer realistisk än vad de är i bf3, fast än bf3 satsade på realism..De enda som är realistisk i bf3 är LJUDEN och i stortsätt rörelser på soldaterna..Inget annat..

Frostbite har t.o.m gjort spelen enklare, och "Noobifierat" spelet.. I de äldre Bf spelen så var man t.ex. tvungen o ha tålamod och aim. En sniper duel mellan 2 snipers kunde pågå i flera skott, eller 1...Föreställ dig tiderna när man var sniper i ett hus i bf2.., sedan såg man en person uppe på någon kulle, och försöker ta han. Han får cover från en maskingevär som bara sprayar väggen så att du inte ska skjuta...De va BF2...Hur är Bf3? "Kolla en sniper i huset, fan palla vänta på att han ska titta fram...Tar och spränger väggen istället..."

Hur kul är de egentligen? Folk överhypar spel, men Spelen blir sämre också..Kolla på Tomb Raider...Jag har växt upp med dem spelen..Den senaste var liksom i stortsätt skit? Grottor i gamla kunde hålla på i flera minuter med ledtrådar o sånt...I nya var du klar med den snabbaste grottan i 2 minuter... De va inte svårt o klura ut något..Körde på Hard..och fienderna var ju som Easy..Kändes de som..De är inte KUL:( Och de här är vad jag är rädd för...Battlefront har jag sett framemot också..Men Dice kommer förstöra de..Jag känner de på mig.

Hur kom du in på att jämföra vilket spel som är mest för "hardcore" spelare när jag sa att BF2 också hade massa klagomål på buggar i början, när du nämnde det som att det var något unikt för BF3? Sen är fungerar aimen likadant i BF3 och BF2 så vitt jag vet, dock har jag för mig att de flesta snipers dödade på ett skott i bröstet, vilket det inte gör i BF3, borde väl rimligtvis göra att det krävs mer aim?

Att BF3 satsat på realism är rätt absurt att säga, det enda som är försök till realism är ljud och grafik, även om det sistnämnda blivit så "realistiskt" att det är extremt överdrivet istället. BF3 är en shooter som är mycket lättare att komma in i än BF2, och inte lika komplex, det stämmer, men vet du vad, alla tycker inte att det är något dåligt, och det behöver inte göra det till ett sämre spel. I så fall vore väl ARMA världens mest sålda shooter, eftersom den är så himla bra på allt som är viktigt, dvs realism...fast vänta, det kanske inte var det enda som räknades?

Gällande Tomb Raider tyckte jag att de första spelen var okej, de i mitten helt horribla, och det senaste också helt okej, det är inte alls samma typ av spel, det stämmer, men ännu en gång skulle jag inte säga att det nödvändigtvis gör det till ett sämre spel, det var en intressant vinkel att se Tomb Raider på, en mer realistisk synvinkel, om än inte så väldigt lyckad, men ändå intressantare än att bara göra samma sorts shooter om och om igen.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Kardizz:

Jag håller med Hagge på allt han säger! Spelen idag görs bara för att mjölka ut pengar medans äldre spel gjordes av människor med riktigt intresse för att spela och viljan att få det bra!

Alla moderna fps spel är för grötiga, flyger omkring saker som blivigt sprängda lampor som trillar från taken otroligt mycket tidningar på vägarna, sen ska de överdriva alla ljussättningar för att de är en ny "cool" funktion med grafikmotorn så dem använder för mycket olika ljussättningar så känns spelet ännu grötigare! Sen att man valde i bf3 att göra så 8x och 12x sikten blev till 20 000W strålkastare är ett annat sätt att förstöra ett spel. Idag har man jävligt bra skydd på alla sikten för att skydda sig mot solreflexer, dessutom spelar det ingen roll vart man har solen, solen i ryggen och man lyser ändå upp så alla på hela banan ser vart du är! Nog om bf3.

Hur som helst så blir det för grötigt i moderna spel, samt som han sa att kunna styra commander via surfplatta ?!?! Onödigt skit som man tillämpar för att säga "vi kan" men till slut så kommer det bara förstöra spelen.

OT så tror jag det kommer bli riktigt härligt om de fått till snöstormarna lika snyggt som de fått till sandstormarna i Metal Gear Solid 5

Hade t.ex. bf3 sätt ut mer på detta viset så hade det fanmig blivit stort!
http://www.youtube.com/watch?v=hhd8ozCojj4

BF3 blev rätt stort om jag inte minns fel? Sen är det väl rätt uppenbart att de inte var ute efter realism när de satte strålkastare på scopes, utan snarare balancera problemet som fanns i BFBC2 och dess bushwookies, sen är det nog lite väl kallblodigt att kalla alla spelutvecklare för pengagiriga människor trycker ihop något för att tjäna en snabb slant, och att de inte ens bryr sig om spelen alls. Först och främst ska man nog kunna skilja på utvecklare och utgivare om man ska ta denna diskussion.

Att man inte gillar förstörbara omgivningar är väl från person till person, personligen tycker jag det blir bättre inlevelse och mer intensivt i strider när saker flyger runt i rummet när de träffas av kulor, och spel som Red Faction Guerilla hade nog inte blivit lika hyllat om de skippat allt trams med effekter och bara satt en skylt på huset som sa "trasigt" när man slängt en hög med C4 på det

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av DAoG:

Du lever på nostalgin din gamla sköldpadda. Spelen idag är mycket bättre.

Exakt, som med Goldeneye till N64. Folk säger att det är bästa FPSen någonsin... tills de lirar spelet igen Upptäcker hur väl genren har utvecklats.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 6700 | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk
Medlem

fyfan va jag nötte SWBF I och II i mina yngre dagar.. hoppas hoppas hoppas detta blir bra, då blir det INSTABUY!!!!!!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Detta kan bara bli bra tror jag. Nötte det första spelet som fan när jag var mindre...goa minnen alltså.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 9070 XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

För er som säger att dagens spel är bättre, vad är det som är bättre? Utöver grafiken det vill säga.

Är inget massivt fan av star wars spelen men ett spel med den här friheten och mekaniken bör väl ändå vara överlägset?

Eller vill ni hellre springa i raka korridorer i en smått interaktiv film utan att tänka eller stimulera hjärnan på något sätt? Är bara nyfiken på era tankegångar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av foxzox7:

Nej. Det var den nya. Battlefront 3 som aldrig släpptes? Men vi får se vad som händer. Har inte höga förväntningar men kommer testa det.

Du menar det spel som utvecklades av en annan studio och vars utveckling las ner för några år sedan? Som att jämföra äpplen med päron. Detta är ett helt nytt spel utvecklat av Dice med deras Frostbite motor.

Skrivet av Vadrigar:

För er som säger att dagens spel är bättre, vad är det som är bättre? Utöver grafiken det vill säga.

Är inget massivt fan av star wars spelen men ett spel med den här friheten och mekaniken bör väl ändå vara överlägset?
http://www.youtube.com/watch?v=7bJTwIKdNxM

Eller vill ni hellre springa i raka korridorer i en smått interaktiv film utan att tänka eller stimulera hjärnan på något sätt? Är bara nyfiken på era tankegångar.

Vad som är bättre? Ja. Grafiken som du tog upp men även spelkänslan. Det är sant att vissa spel är så pissiga att de inte ens är värda att nämna men det gör inte att äldre spel blir bättre. Även de hade sina lågpunkter. Händer än idag att man spelar äldre spel mest för nostalgin. Jämför inte Cod-serien av hur den blivit med tex. Jedi knight.. Det går inte.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Vad som är bättre? Ja. Grafiken som du tog upp men även spelkänslan. Det är sant att vissa spel är så pissiga att de inte ens är värda att nämna men det gör inte att äldre spel blir bättre. Även de hade sina lågpunkter. Händer än idag att man spelar äldre spel mest för nostalgin. Jämför inte Cod-serien av hur den blivit med tex. Jedi knight.. Det går inte.

Klart alla spel har sina lågpunkter men i det stora hela så måste du väl hålla med om att skaparna hade en bättre inställning till spel förr? Idag antar skaparna att man är en utvecklingsstörd get som måste bli handhållen genom hela spelet och få tips i form av pop-up rutor om hur man trycker på en knapp för att röra sig framåt etc., förnedrande mot oss som spelare och så var inte fallet förr. Att tekniken var sämre förr och att det begränsade skaparna i vissa områden är ju en självklarhet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vadrigar:

Klart alla spel har sina lågpunkter men i det stora hela så måste du väl hålla med om att skaparna hade en bättre inställning till spel förr? Idag antar skaparna att man är en utvecklingsstörd get som måste bli handhållen genom hela spelet och få tips i form av pop-up rutor om hur man trycker på en knapp för att röra sig framåt etc., förnedrande mot oss som spelare och så var inte fallet förr. Att tekniken var sämre förr och att det begränsade skaparna i vissa områden är ju en självklarhet.

Du har rätt i att skaparna över det stora hela hade bättre inställning gentemot slutkunden men det betyder inte att spel var bättre förr. Däremot betyder det att mer skit pumpas ut på marknaden men samtidigt så pumpar mer spel ut idag än någonsin förr så fler spel = mer skit. Vi får dock ett par juveler varje år.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Screenshot, ingame.

Dold text

PS4 Box art.

Dold text

NEWS: DICE dev says Star Wars Battlefront won't have Battlelog support http://bit.ly/1OJuVsS

https://twitter.com/bravoINTEL/status/588862086903652353

Nedräkning till kvällens nöje.

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

The science behind Frostbite alltså. Fyfan. Deras dev team är fantastiskt.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk

Detta kan ju bli riktigt bra. I alla fall riktigt snyggt ser det ut att vara.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Screenshot, ingame.

PS4 Box art.

NEWS: DICE dev says Star Wars Battlefront won't have Battlelog support http://bit.ly/1OJuVsS

https://twitter.com/bravoINTEL/status/588862086903652353

Nedräkning till kvällens nöje.

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront

Jag kom lite i byxan av bilden. Vill ha. Nu!

Permalänk
Medlem

Trailern ute nu.

https://www.youtube.com/watch?v=ZwWLns7-xN8

Trevligt att se så några familiar characters iallafall

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Om spelet ser ut så på launch day med maxade inställningar så hugger jag av mitt ben.
Det finns liksom en anledning till att dom visade engine footage och inte gameplay.

Permalänk
Skrivet av Xelithium:

Trailern ute nu.

https://www.youtube.com/watch?v=ZwWLns7-xN8

Trevligt att se så några familiar characters iallafall

Hoppas spelet blir lika bra som det ser ut. Kan ju bli hur bra som helst i så fall.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Detta ser efterblivet bra ut, hoppas dom visar upp lite gameplay snart!

Permalänk
Medlem

Håller tummarna för DX12 stöd i spelet

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Ser spelet ens nästan så bra ut som trailern är detta ett givet köp!

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6