Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Något djävulusiskt avis på er som fick invite. Hade vart fint att få testa på spelet nu när man har gått på semester och allt. Får väl sätta mig i ett hörn och muttra istället

Aldrig känt mig såhär bitter förut hehe Man får hålla tummarna att man kommer med i betan iaf.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Aldrig känt mig såhär bitter förut hehe Man får hålla tummarna att man kommer med i betan iaf.

Så om jag har förstått det rätt så är allt man behöver göra att signa upp sig på deras newsletter? Det har jag, men har inte heller fått något, haha...

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Så om jag har förstått det rätt så är allt man behöver göra att signa upp sig på deras newsletter? Det har jag, men har inte heller fått något, haha...

Det var helt slumpmässigt vilka som kom med i alphan enligt EA, man behövde inte signa upp sig någonstans. Vet inte hur det blir i betan dock..

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Ni som kom med i alphan, vad har ni för datorer? Funderar på om det kan ha varit något dom gått efter.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Dömer inte ut spelet, men efter ha sett videon jag länkade så är jag kluven.

+ Ser väldigt autentiskt ut, grymt!
- Gameplay, lite Plants vs Zombies Garden Warfare över det hela... Väldigt simpelt, väldigt casual. Givetvis är det subjektivt. Men för min del ser det lite för casual ut helt enkelt.

Kanske någon som känner likadant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Ni som kom med i alphan, vad har ni för datorer? Funderar på om det kan ha varit något dom gått efter.

Datorn i sign

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Storm Trooper || Moderkort: MSI Z170A Gaming M7 || CPU: Intel Core i7-6700K
|| GPU: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC 4GB || PSU: Corsair RM850W || RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz || HDD: Caviar Blue 1TB || SSD: Samsung EVO 840 500GB || Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herrlin:

Datorn i sign

Hyffsat likt min dator och jag fick inte tillgång, så mycket för den teorin hehe

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Hyffsat likt min dator och jag fick inte tillgång, så mycket för den teorin hehe

Det var nog rent flax bara tbh, fick invite till bf3's closed alpha as well

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Storm Trooper || Moderkort: MSI Z170A Gaming M7 || CPU: Intel Core i7-6700K
|| GPU: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC 4GB || PSU: Corsair RM850W || RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz || HDD: Caviar Blue 1TB || SSD: Samsung EVO 840 500GB || Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herrlin:

Det var nog rent flax bara tbh, fick invite till bf3's closed alpha as well

Jo det var det nog. Haft tur med Battlefield beta test osv, men nu när det väl dyker upp ett spel jag är riktigt taggad på så får man inte såklart
Hoppas det dyker upp lite gameplays iaf

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Jag signade upp mig för 5 minuter sen då jag läste tråden och fick direkt en bekräftelse på min mail och på origin.
Hade väl tur skulle jag gissa

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 7 5700X | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem

Kom med

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Hoppas det dyker upp lite gameplays iaf

Troligtvis inte.

Fick följande innehåll i mail från EA och Dice.

'Please note that this is a highly tech-focused trial that does not represent final quality of the game. Performance at this stage of development may be inconsistent, with possible issues such as server lag and downtime.

If you choose to participate in the Star Wars Battlefront Closed Alpha Trial you must accept and abide by the conditions of the Star Wars Battlefront Closed Alpha Program Agreement. Please make sure you carefully read and understand the items outlined in the Program Agreement. Violation of the Closed Alpha Program Agreement, including the non-disclosure provisions, will result in you being removed from the Closed Alpha and may result in a ban on your Origin Account.

Please make sure you carefully read and understand the items outlined in the Alpha Program Agreement, which will also be available for you to read and accept during the installation process of the closed alpha software.'

Så ni som nu tänker vara med i denna, läs villkoren noga så ni inte får era Origin konton bannade.
Det är bl.a. därför den heter closed alpha. All diskussion om spelet och de problem eller som är bra skall tas med EA/Dice.

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Medlem

Ledsen i ögat

Permalänk
Medlem
Skrivet av LazySoft:

Troligtvis inte.

Det finns alltid folk som inte bryr sig om NDA

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Har en Fx-8350 och ett r9 290x

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det finns alltid folk som inte bryr sig om NDA

Jo . Sedan gnäller dom om att deras konto blivit bannat och förstår inte varför

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..

Permalänk
Medlem

Stänga av raptr även om man inte delar det man spelar in utan bara har det för sig själv?
Får läsa igenom villkoren noga när det är dags för installation.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av KKay:

2x 280X och en 4670K, har dock deltagit i många tidigare tester.

Förladdar spelet nu, imorgon smäller det! Hoppas CFX fungerar också, annars lär man få skruva ner grafiken

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

i5-2500K
Asus P8Z68-V
4x2GB 1600Mhz DDR3
R9 290X

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Jonas_75:

i5-2500K
Asus P8Z68-V
4x2GB 1600Mhz DDR3
R9 290X

Verkar vara mycket AMD, är Mantle med månntro eller skippar de det i förmån för DX12 kanske?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk

Jävla tur man hamnade i denna tråd...kollade mailen och vad låg där då om inte en inv till alpha

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Decoman:

Nei, dette likte jeg ikke. Er ikke interessert i å spille et reskinna Battlefront.

Fra E3 ser jeg at man kan skyte i stykker en AT-ST med carbine blaster rifle alene, det syntes jeg så dumt ut.

Hej Norge!

Det måste vara extra coolt för dig att spela på Hoth när spelet kommer ut. Då spelar du ju med dina landsmän. Hoth-scenerna spelades nämligen in i Norge - och delar av den norska fjällräddningstjänsten var statister i utomhusscenerna

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Avstängd

@Najk:

Hehe. Husker jeg leste at de dyttet Mark Hamill ut utgangs døra på bostedet og ut i snøføyke, og så filmet de en scene like utenfor døra.

Permalänk

Spelet låses upp klockan 10.00 imorgon. Någon som vet andra tider runt om i världen och om det är okej att använda VPN eller liknande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Spelet låses upp klockan 10.00 imorgon. Någon som vet andra tider runt om i världen och om det är okej att använda VPN eller liknande?

CET 10:00 vilket gäller för alla. Det är bara att konvertera tiden till gällande tidszon
Central European Time utan sommartid om man skall vara korrekt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är live nu

Visa signatur

Permalänk
Skäggig legend

Så brutalt snyggt!

Visa signatur

Tråden om Skägg! - My cave...
Main: Ryzen 7 5700X3D - 32GB CL16 - RX 9070 - Acer X34 OLED ultrawide
Bärbar: MacBook Pro 14"- M4 - 16GB - 1TB
Server: 5600G - 16GB - 24TB - Plex
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6

Permalänk
Medlem

Ska spela när jag kommer hem från jobbet! Taggad som fan!

Permalänk
Medlem

Spelade 2 rundor, men är Inte så förtjust i StarWars spel. Men allt på Ultra alltid på 60fps, men antar att grafiken är nerskalad lite tack vara alpha. Hade nog inte köpt spelet ändå om jag inte fick prova Alphan

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem

Det har såklart dykt upp gameplay på youtube, det ser lovande ut

Edit: Borttaget på youtube

Visa signatur

#framtiden