Permalänk

Google apps

Hur fungerar det nya systemet med appar istället för länkar på Google.se... Hur lägger man till appar i Appar?

Permalänk

Tror nog du får förtydliga lite.

Vad har det här med Linux och övriga operativ att göra?
Hemsidan Google.se ser för mig ut som det alltid har gjort, förstår inte vad du menar med appar och länkar...

Permalänk
Skrivet av Baba Tong:

Tror nog du får förtydliga lite.

Vad har det här med Linux och övriga operativ att göra?
Hemsidan Google.se ser för mig ut som det alltid har gjort, förstår inte vad du menar med appar och länkar...

(Var ska jag lägga tråden?)

Förut såg det ut så här:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=168vt50&s=5#.UlXtDGR5z98

Nu ser det ut så här:
http://oi39.tinypic.com/1z3v7s6.jpg

Appar: http://oi42.tinypic.com/2z83plg.jpg

Permalänk

Moln och Internettjänster känns ju spontant som ett bättre ställe att lägga tråden på.

Anledningen varför utseendet ändrats är för att du använder Google Chrome. I mitt Firefox ser det precis likadant ut som alltid.
Klickar du på more i bild 2 så får du ju fram translate också. Att lägga till "Appar" verkar man inte kunna göra för tillfället.

Om du alltså vill ha det som det var innan, byt till en vettig browser istället.

Permalänk
Skrivet av Baba Tong:

Anledningen varför utseendet ändrats är för att du använder Google Chrome. I mitt Firefox ser det precis likadant ut som alltid.

Jaha! Konstigt.

Skrivet av Baba Tong:

Att lägga till "Appar" verkar man inte kunna göra för tillfället.

Ok, synd. Tack.

Jag använder Chrome för jag tror det är den enda webbläsaren som automatiskt sparar de bokmärken du lagt till i datorn även till mobilen, men det kanske inte stämmer?

Permalänk
Citat:

Jag använder Chrome för jag tror det är den enda webbläsaren som automatiskt sparar de bokmärken du lagt till i datorn även till mobilen, men det kanske inte stämmer?

Det beror helt på vilken mobil man har och vilken browser man kör i mobilen.

Permalänk
Skrivet av Baba Tong:

Det beror helt på vilken mobil man har och vilken browser man kör i mobilen.

iPhone 4: Chrome
iMac: Mac OS X, Version 10.6.8

Permalänk
Medlem

Firefox synkroniserar bokmärken till mobilen (för närvarande endast Android), skulle tippa på att även Opera gör det.

Använder dock Dolphin på grund av andra skäl.

Visa signatur

Chromebook Pixel 2015 w/ Arch
Taggad inför frame.work!

Permalänk
Medlem

Vilket idiot tips att byta till firefox. De rullar som alltid ut ny design gradvis och även användare med Firefox kommer att få nya designen så klart!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

På datorn ser det annorlunda ut men fungerar som tidigare. "apparna" installeras inte utan är bara en meny.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Skrivet av NoWin:

"apparna" installeras inte utan är bara en meny.

Nej, jag bara tänkte om man kunde lägga till apparna på Googles Appar-sida. Men det var kanske det du menade.