Permalänk
Medlem
Skrivet av dennisdvdr:

Vadå ? Ja bor i finland och det går inte. "Följande digitala produkter kan inte handlas i det land du befinner dig i.
Battlefield 4 (Nedladdning)" så hur det skulle gå om man bor i UK kan man ju verkligen undra hur mycket man än skulle klicka.

Var en chansning, men då är det tydligen låst efter land.
Svensk proxy eller så får någon köpa det åt dig isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felparkerad:

Jag köpte från Elgiganten men jag fick ingen kod, istället laddas spelet ner via Ztorm. Hur fick du BF4 att laddas ner via Origin? :/

Jag fick koden direkt, tog koden, öppnade origin och löste in koden sen tryckte på bf4 och ladda ned.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / EVGA RTX 3070 8GB FTW3 ULTRA / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q + PG258Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Felparkerad:

Jag köpte från Elgiganten men jag fick ingen kod, istället laddas spelet ner via Ztorm. Hur fick du BF4 att laddas ner via Origin? :/

Mina digitala ordrar --> Se nedladdningar --> Installationsnycklar [XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX]

2: Öppna Origin och lös in produktkod.

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Köpt, inte direkt spelat något av de tidigare BF spelen men för priset så är det värt ett försök.

Visa signatur

CPU: i7 6700k @ 4.5 GHz ||GPU: EVGA GTX 1080 FTW ||PSU: EVGA 850W ||RAM: Crucial Ballistix Elite (8x2) ||MB:Asus z170 ||KYLNING: Custom cpu/gpu hardline tubing ||Lagring: EVO 850 1 TB - OCZ Agility 3 120 GB - WD blue 1 TB

Permalänk
Medlem

Funderar på om man skall köpat eller inte. Tycker inte alls det ser kul ut. Någon som kan säga snabbt hur det är, skiljer det sig mkt från 3?

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Blev ett köp för min del också. Tvekade ett tag men tänkte att detta pris är bättre en vad dom tar här på marknaden.

Har spelat dom flesta spel i denna serie redan. Så får man se vad som är nytt och hur snyggt det är grafiskt.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Inaktiv

Jag fick min nyckel utav elgiganten via mejl.

Vart kan man nu köpa premium billigt?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jonas79:

Blev ett köp för min del också. Tvekade ett tag men tänkte att detta pris är bättre en vad dom tar här på marknaden.

Har spelat dom flesta spel i denna serie redan. Så får man se vad som är nytt och hur snyggt det är grafiskt.

Söker man på Origin så tar dom 599kr för skitet.

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Finns det ranking-system så man matchas mot andra som också suger?
Inte det att jag är dålig på spel, utan undrar mest eftersom att den enda riggen jag har som klarar bf4 har är kopplad till tvn. Så kommer ligga i sängen å lira med trådlös mus och tangentbord. Kanske därav inte kommer prestera på topp.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Blev visst ett köp:P

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D, 32GB 3600Mhz, ASUS TUF GAMING X570-PLUS (Wi-Fi), RTX 3090

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Inteno:

Funderar på om man skall köpat eller inte. Tycker inte alls det ser kul ut. Någon som kan säga snabbt hur det är, skiljer det sig mkt från 3?

Banor, vapen, fordon och annat smått och gott. Däremot är det ganska likt BF3 i många aspekter. Spelkänslan är densamma (om man frågar mig).

Skrivet av robalm:

Söker man på Origin så tar dom 599kr för skitet.

Tjänster som Steam och Origin tar alltid överpris för sina produkter för någon anledning. För det priset förväntar man sig ju en fysisk kopia av spelet i Aluminiumfodral.

Skrivet av Chris_Kadaver:

Finns det ranking-system så man matchas mot andra som också suger?
Inte det att jag är dålig på spel, utan undrar mest eftersom att den enda riggen jag har som klarar bf4 har är kopplad till tvn. Så kommer ligga i sängen å lira med trådlös mus och tangentbord. Kanske därav inte kommer prestera på topp.

Om det gör det så har jag inte hittat det iallafall. Bara gå in på en server och campa i en båt.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, ligger o laddar ner nu
Har tvekat , och sagt till mig själv jag väntar o köper när det kommer ner till 300:-
så för 222:- så har man inte mycket att förlora, och fanns inget annat att göra än att slå till.

Visa signatur

One of the sheep, and part of the herd!

Permalänk
Medlem

Såg också detta av en ren slump idag. Köpte det direkt. För 222kr finns det inget att bråka om, svin billigt

Hade problem med att hitta cdkey men när man går in i sin beställningsbekräftelse som man får till email, klickar på Ladda Ner (vid första klicken så får man ladda ner spelet) så kommer man till elgigantens hemsida så står nyckeln där. Bara att skriva in i origins.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem

tack för tipset. 222:- slog jag till på synd att inte premiumbanorna följde med

tog 7timmar för mitt att tanka hem det på min 250mbits o nu installerar den spelet... hört att spelet är lite buggit men sånt löser dom säkert med tiden

Permalänk

Prisa TS

Tack så himla mycket TS, perfekt för en student som inte riktigt har den perfekta datorn för BF4 men ändå vill köra!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk
Medlem

Tack så mkt för tipset, laddas hem nu

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felparkerad:

Man skriver in koden man fick i Origin?. Du hittar koden på Elgigantens sida.

Permalänk

Jag köpte en kopia jag också. Synd bara att datorn är ur bruk, så jag kan inte spela förän nästa vecka. Sitter på macbooken nu. >:(

Visa signatur

Om någonting går fel, skyll på Gabriel.

AMD FX-8350@4Ghz AMD R9 270X @ 1100Mhz COOLER MASTER Hyper 212 EVO
MSI 970A G43 CORSAIR Vengeance 8GB DDR3 @1600Mhz FRACTAL DESIGN Arc midi R2 XFX Core 550W
APPLE MacBook Pro -08 15'' Core2Duo 6GiB DDR3 OSX 10.9

Permalänk
Medlem

Om jag får min överklock helst stabil blir det köp. Inte brytt mig om att datorn blåskärmat efter lite drygt 10min occt. Alla andra spel klarar den utan blåskärm. Tror dock det kan bli svettigt med BF4. Så nu blir det till att höja vcore förbi 1.5v sträcket för min Q6600 x) (över 1.5v i bios, inte i cpu-z)

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Tack för tipset. Det blev ett köp här med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Fractal Design Torrent | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felparkerad:

I mailet du fick finns det en länk som står ladda ner. Den tar dig till en sida som har en cd-key. Men den ger också dig möjligheten att ladda ner. Lägg in produktkoden i origin så lägger den till spelet till ditt bibliotek.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

I mailet du fick finns det en länk som står ladda ner. Den tar dig till en sida som har en cd-key. Men den ger också dig möjligheten att ladda ner. Lägg in produktkoden i origin så lägger den till spelet till ditt bibliotek.

Skumt, jag köpte för ngn timma sedan och fick koden direkt på elgigantens hemsida när jag tryckte på köpknappen

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tednasadator:

Du får mycket julmat för 200 spänn!

Njae, inte så värst mycket. Det är dyrt med köttprodukter om man ska någon som helst kvalitet.

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Medlem

Jo, blev köp här med. Körde betan och det var roligare än vad jag förväntade mig. Priset har legat lite väl högt, men för 222kr tyckte jag det kunde vara värt.

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

Okej

Har tankat hela dagen och det är 4h kvar, hoppas att allting funkar, det är ju Battlefield ;D

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Medlem

Tackar TS.

Då var det bara och vänta på att webhallen i malmö skall få in "mitt" 7970-kort.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win11Pro | R7-5800X | PA 120SE | ROG STRIX B550-F GAMING | CMN32GX4M2Z4600C18 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk

Köpte det 1 minut innan 12 hehe. Vad händer när jag stänger ner datorn medans nerladdningen pågår? Fortsätter nedladdningen när jag startar datorn imorgon? Startar nedladdningen från 0 ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

Köpte det 1 minut innan 12 hehe. Vad händer när jag stänger ner datorn medans nerladdningen pågår? Fortsätter nedladdningen när jag startar datorn imorgon? Startar nedladdningen från 0 ?

Varför stänga av den?.

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

samma här, får bli en tidig julklapp till min bror.

Visa signatur

i7 12700kf | gigabyte b760 ds3h ax ddr4 | 2x16gb kingston 3600mhz | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + wd black sn750se 1tb + samsung 860 evo 1tb | seasonic focus gx 850w | tr phantom spirit | fractal r3 | dell alienware 34 ips | win 11 | death adder chroma | cherry tkl

Permalänk
Medlem

Får tacka så hjärtligt för tipset!
För er som ännu inte hunnit köpa så finns det fortfarande för 222kr hos electroworld: http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-digital...