Kan inte logga in på Steam

Permalänk
Medlem

Kan inte logga in på Steam

Tja! Körde CS:GO Competetive för ca 25 minuter sedan, stog att jag blev utloggad flera gånger, och det tog några minuter att komma in igen. Bytte mitt password, sen när jag tittade på min mail hade jag fått ett "Acces from new computer" mail från steam. Det är en IP och står även SAMARA SAMARA RU. Problemet nu är att jag inte kan logga in på steam på Google Chrome. När jag loggar in så kommer detta up:

Och den ssfn filen, jag har på min dator är helt annorlunda från den som står med på det meddelandet, så kan inte logga in. Något annat jag kan göra en att kontakta Steam? Tack!

Edit: Tror bara att den ssfn:en som står med på meddelandet bara är ett exempel, mn står ändå incorrect login :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derphero:

Tja! Körde CS:GO Competetive för ca 25 minuter sedan, stog att jag blev utloggad flera gånger, och det tog några minuter att komma in igen. Bytte mitt password, sen när jag tittade på min mail hade jag fått ett "Acces from new computer" mail från steam. Det är en IP och står även SAMARA SAMARA RU. Problemet nu är att jag inte kan logga in på steam på Google Chrome. När jag loggar in så kommer detta up: http://gyazo.com/27e919aee2b2968224dff1008d9c3171
Och den ssfn filen, jag har på min dator är helt annorlunda från den som står med på det meddelandet, så kan inte logga in. Något annat jag kan göra en att kontakta Steam? Tack!

Edit: Tror bara att den ssfn:en som står med på meddelandet bara är ett exempel, mn står ändå incorrect login :S

Scanna datorn med Malwarebytes och virus program, och sedan tänka efter ifall du har gått in på någon scamming länk för byte.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Någon kom precis in på kontot igen, men kom iaf in på Chrome. Dock så är alla mina värdefulla CS:GO Skins borta Kan man få tillbaka dom om man kontaktar Valve?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derphero:

Någon kom precis in på kontot igen, men kom iaf in på Chrome. Dock så är alla mina värdefulla CS:GO Skins borta Kan man få tillbaka dom om man kontaktar Valve?

Japp dom ger tillbaka skinsen ifall du har loggats in från en annan ip, ändra lösen/email samt scanna datorn, du har antagligen gått in på en bytes länk och loggat in på en fake sida.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Japp dom ger tillbaka skinsen ifall du har loggats in från en annan ip, ändra lösen/email samt scanna datorn, du har antagligen gått in på en bytes länk och loggat in på en fake sida.

Ända sidan jag vet att jag har gått in på är CSGO Lounge, kör iaf en scan med Malwarebytes. Hoppas att det inte kommer att ta lång tid för dom att svara igen..

Permalänk
Medlem

Ännu en fråga, har ett steam namn på han som gjorde det, tror ni att han kan bli bannad?

Permalänk
Skrivet av Derphero:

Ännu en fråga, har ett steam namn på han som gjorde det, tror ni att han kan bli bannad?

Nej.