Permalänk

sony bärbar dator

Har en sony bärbar dator som krånglar, den typ hängde sig och när jag starta om den så är ALLT borta, nästan som att den har gjort en systemåterställning bara att det inte finns några filer kvar alls, inget i windows.old mappen eller någonstans. Någon som har tips? Verkar inte ens som att den hittar den vanliga hårdisken i dator, utan jag får koppla in en extern hårddisk för att hitta "C disken" Windows 8 på den, är väl drygt 1 månad gammal.

Mvh

Permalänk
Skrivet av isglassomfan:

Har en sony bärbar dator som krånglar, den typ hängde sig och när jag starta om den så är ALLT borta, nästan som att den har gjort en systemåterställning bara att det inte finns några filer kvar alls, inget i windows.old mappen eller någonstans. Någon som har tips? Verkar inte ens som att den hittar den vanliga hårdisken i dator, utan jag får koppla in en extern hårddisk för att hitta "C disken" Windows 8 på den, är väl drygt 1 månad gammal.

Mvh

Lite mera info vore bra? fundera på att byta rad efter punkt eller att meningen är slut så blir det enklare att läsa.

Din dator har kraschat den är en månad gammal?
plocka ner allt i kartongen ta med kvittot gå till butiken. lämna tillbaka hela datorn på garanti
be få en utbytesdator då den du haft inte funkar.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Svårt att veta vad som hänt. Gör en återställing i Windows 8.
Du hade väl backup.