OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Hoppar av listan! #4

Visa signatur

Det finns inga dåliga kläder, endast dåligt väder.

Permalänk
Medlem

Ligger överst på listan, fick invite och köpte luren igår!

Permalänk
Medlem

Hoppar av listan. Hade plats #268.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lonestar:

Hoppar av listan! #4

Skrivet av j0llan:

Hoppar av listan. Hade plats #268.

Ni kan gå in och ta bort er själva.

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk

Fick en invite från OnePlus för ett par timmar sedan. Beställde på en gång. Delar invites så fort jag får en!

Permalänk
Medlem
Skrivet av enoch85:

Ni kan gå in och ta bort er själva.

Det gjorde jag också.

Permalänk

Jag fick helt otroligt en invite idag. Vet inte hur låg 65 000 på listan typ. Strök mig från listan och hör av mig när jag erhåller invites.

16 GB varianten verkar vara slut för tillfället för er som är sugna på den.

Telefonen inkl frakt kostade 4032 kronor.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Någon här som köpt telefonen och fått en invite att dela med sig av? Hur lång tid tog det innan ni fick den? Beställde min den 10/9 men har inte fått någon invite att dela med mig av än :/

Edit: Hittade detta på den svenska delen av oneplus forumet. "Det verkar som att OnePlus skickar ut inviterna batchvis. Det var nämligen många som skickades ut den 16 september, men jag har tyvärr inte sett några fler sen dess. Nu verkar det främst vara fokus på utskick av personliga invites, men i och med att de utdelningsbara inviterna som skickades ut senast inte längre är giltiga kan man hoppas att det skickas ut fler om inte alltför många dagar"

Visa signatur

Main: Corsair 330R, MSI X99 SLI PLUS, Intel Core i7 5820 @ 4,2GHz, Noctua NH-U12P SE2, HyperX Fury 32 Gb, Gigabyte GTX 970 4 Gb
Server: Fractal Design R4, Asrock Extreme4 Z77, Intel Core i5 3570k, Noctua NH-U12P SE2, Corsair Vengeance 8Gb, Adata SP550 120GB , 3x 3TB WD Red
Bärbar: Dell XPS 13 i5, 8Gb

Permalänk
Medlem

Är väl knappast ensam men tar gärna en invite om någon får till övers!

Har haft ettan i knappt ett år men avsaknaden av vissa svenska GSM band får mig att se efter andra alternativ, att den sen har två SIM gör att jag kan dumpa jobbtelefonen

EDIT: Finns nu med på listan, 16/64 GB spelar ingen roll. Plats #362.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta om någon delar en invite till mig, är i starkt behov då min telefon är trasig och sitter just nu fast med en iPhone 4

Kan betala en symbolisk summa om det är behövligt!

Visa signatur

7800X3D | 32GB 6400MHz | RTX 2080 Super
Razer Blade Advanced 2021 / MacBook Pro 2022 / Galaxy S23 / iPhone 14

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Patrasket:

Är väl knappast ensam men tar gärna en invite om någon får till övers!

Har haft ettan i knappt ett år men avsaknaden av vissa svenska GSM band får mig att se efter andra alternativ, att den sen har två SIM gör att jag kan dumpa jobbtelefonen

Skrivet av Ethics:

Skulle uppskatta om någon delar en invite till mig, är i starkt behov då min telefon är trasig och sitter just nu fast med en iPhone 4

Kan betala en symbolisk summa om det är behövligt!

Dags att upplysa igen ser jag.
Läs första inlägget i tråden. Där står det hur ni skriver upp er på invitelistan.
Ni kommer inte med om ni bara frågar efter invites i tråden.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Ni som är på plats 1-50 kan höra av sig till mig för att få en invite.
Inviten går ut om 2 timmar så först till kvarn

Edit: jag har altsså EN invite

Edit2: Tagen av Starchild

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Kö för 64gb tack

Visa signatur

7800X3D | 32GB 6400MHz | RTX 2080 Super
Razer Blade Advanced 2021 / MacBook Pro 2022 / Galaxy S23 / iPhone 14

Permalänk

Fick mig min invite från OnePlus igår o beställde direkt, tar bort mig från listan när jag kommer hem från jobbet sen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick just en invite på en mail som jag själv skrivit upp mig på men jag kan inte beställa då jag får felmeddelanden att inviten inte fungerar i Sverige och att dom inte kan skicka till min adress i Sverige.

Någon som har varit med om liknande, finns det något jag kan göra eller måste jag vänta på en ny invite?

Permalänk
Skrivet av Phyt0N:

Fick just en invite på en mail som jag själv skrivit upp mig på men jag kan inte beställa då jag får felmeddelanden att inviten inte fungerar i Sverige och att dom inte kan skicka till min adress i Sverige.

Någon som har varit med om liknande, finns det något jag kan göra eller måste jag vänta på en ny invite?

Fick samma fel. Gå in på http://oneplus.net/choose-country och välj Sverige så ska det fungera.

Permalänk
Medlem

@StarChild42 men när jag kommer till Shipping & Payment så får jag bara:
It looks like you are on the wrong store. Please select your country store by clicking the flag in the footer and selecting your country.

Sorry, currently we cannot ship to this address.

Men har valt Sverige på alla ställen jag kan hitta.

Permalänk

@Phyt0N Ok, ja jag fick det först och sedan fungerade det genom länken. Testa att ställa in svenska på ditt konto, logga ut och stäng webbläsaren. logga sedan in på den svenska siten igen.

EDIT: Det ska stå Sverige längst ner på siten om allt är korrekt.

Permalänk
Medlem

@StarChild42 när jag gjorde det fick jag svenska överallt förutom min profil och klickar jag på "läs mer" på första sidan så ber den mig att skiva in min kod för att kunna köpa. Men när jag skriver in den så får jag bara :
This invite has already been claimed.
Kommer inte vidare efter detta.

Om jag försöker köpa genom min profil så blir det automatiskt USA och när jag ändrar kommer jag till startsidan.
Om du har möjlighet så kanske vi kan ta detta på PM i stället för att skriva flera inlägg här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lonestar:

Hoppar av listan! #4

Då hoppar någon random in på din plats, inget illa till dig men @antennen vad f.n håller du på med?

Permalänk

@Jilixi: antennen ska placeras längst ner. Inget hoppande i kön. Hur skulle det se ut om någon random nisse på en release dag hoppar in mitt i kön då någon annan går? Skärpning. @antennen ta bort och skriv upp dig längst ner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeiKun:

@Jilixi: antennen ska placeras längst ner. Inget hoppande i kön. Hur skulle det se ut om någon random nisse på en release dag hoppar in mitt i kön då någon annan går? Skärpning. @antennen ta bort och skriv upp dig längst ner.

Bra att jag inte är ensam om att tycka så

Permalänk
Medlem

Har EN till invite att ge bort..

Samma regel som sist om du är på plats 1-50 hör av er.
Först till kvarn

edit: Tagen av Jilixi

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

@Sonicen, jag har en invite till dig. PMa mig snarast!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoleX:

Har EN till invite att ge bort..

Samma regel som sist om du är på plats 1-50 hör av er.
Först till kvarn

Plats 8, jag tar det gärna

Permalänk

Plats 5 här tror jag och jag tar gärna en invite

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Phyt0N:

@StarChild42 när jag gjorde det fick jag svenska överallt förutom min profil och klickar jag på "läs mer" på första sidan så ber den mig att skiva in min kod för att kunna köpa. Men när jag skriver in den så får jag bara :
This invite has already been claimed.
Kommer inte vidare efter detta.

Om jag försöker köpa genom min profil så blir det automatiskt USA och när jag ändrar kommer jag till startsidan.
Om du har möjlighet så kanske vi kan ta detta på PM i stället för att skriva flera inlägg här?

Hade samma problem. Provade 20 gånger sen fungerade det..

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Jilixi:

Då hoppar någon random in på din plats, inget illa till dig men @antennen vad f.n håller du på med?

Om man tittar på plats 0-29 högst upp i dokumentet (som inte går att redigera), så ser det ut som att @antennen har legat efter @Lonestar hela tiden. Stämmer inte det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilixi:

Då hoppar någon random in på din plats, inget illa till dig men @antennen vad f.n håller du på med?

Skrivet av SeiKun:

@Jilixi: antennen ska placeras längst ner. Inget hoppande i kön. Hur skulle det se ut om någon random nisse på en release dag hoppar in mitt i kön då någon annan går? Skärpning. @antennen ta bort och skriv upp dig längst ner.

Skrivet av StarChild42:

Om man tittar på plats 0-29 högst upp i dokumentet (som inte går att redigera), så ser det ut som att @antennen har legat efter @Lonestar hela tiden. Stämmer inte det?

@antennen var på rätt plats och någon lägg tillbaka honom omgående!!!!!

@lonestar räknade med 0an som en placering. i listan hade lonestar nummer 3 men var på fjärde plats alltså..... Det är @sonicen som har stulit plats nummer 3 och skall tas bort från listan.

Ska ni gå häxjakt så kan ni ju ta och se till så att ni har rätt också... (Menar inte dig @starchild42 )

EDIT : sådär nu har jag lagt tillbaks antennen och tagit bort sonicen.. några invändningar??

Permalänk

@fax110: Hoppsan, my bad. Rev i åt ett par P12:or igår som tyckte det var skit coolt att välta soptunnor nära ett köpcenter igår så var smått irriterad på folk med kasst beteende.

OnT: Mobilen är skickad och kommer inom 7-15 dagar enligt dem. Spänd! Lustigt nog kunde jag icke välja standard frakt utan endast express som kostade 233 kr, så det sög smått men meh...