OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en invite till 64GB modellen!

Permalänk

Jag vill ha en 64GB!! Köper direkt när jag får invite!

Permalänk

Fick tag på en invite genom oneplus forum. 64gb. Kommer att dela med mig av 3 invites här och 3 på oneplus forum när jag får dom.

Permalänk
Medlem

Tappade s3an och är i stort behov utav en telefon nu... en invite så jag kan köpa en 64GB svart oneplus skulle inte sitta fel! Tack på förhand

Permalänk

Intresserad av en invite till Oneplus 64GB... Delar självklart invites här på forumet när jag fått

Permalänk
Medlem

Intresserad av en 64gb svart om de någon vänlig själ har en invite över

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bigbandit:

Fick tag på en invite genom oneplus forum. 64gb. Kommer att dela med mig av 3 invites här och 3 på oneplus forum när jag får dom.

Men är det inte så att man endast får tre stycken invites när man själv har beställt en?

Hursomhelst så är jag i behov utav en ny lur då min gamla s2 håller på att ge sig. Dock verkar inte kö-systemet fungera längre då folk postar sina invites hej-vilt-här. Vad är det som gäller nu? Jag vill ställa mig i kö för en oneplus one 64GB eller så önskar jag att någon delar sin invite till mig via PM.

Tack på förhand!

Permalänk

Säger upp min plats i kön!

Permalänk
Medlem

Är också sugen!

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk
Skrivet av Plosky:

Men är det inte så att man endast får tre stycken invites när man själv har beställt en?

Hursomhelst så är jag i behov utav en ny lur då min gamla s2 håller på att ge sig. Dock verkar inte kö-systemet fungera längre då folk lägger postar sina länkar hej-vilt-här. Vad är det som gäller nu? Jag vill ställa mig i kö för en oneplus one 64GB eller så önskar jag att någon delar sin invite till mig via PM.

Tack på förhand!

Ja det stämmer. Jag har fått en telefon igår fredag. Och jag har köpt en till idag. Därför kommer jag att ha 6 invites. 3 delar jag ut här och 3 delar jag ut på oneplus forumet svenska sektionen.

Ett tips. Håll koll på swedroid forumet one sektionen. Där delas det ut en hel del invites med.

Permalänk

Jag är intresserad av att få en invite till 64GB modellen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bigbandit:

Ja det stämmer. Jag har fått en telefon igår fredag. Och jag har köpt en till idag. Därför kommer jag att ha 6 invites. 3 delar jag ut här och 3 delar jag ut på oneplus forumet svenska sektionen.

Ett tips. Håll koll på swedroid forumet one sektionen. Där delas det ut en hel del invites med.

De förklarar saken
Okej ty man, ska hålla koll där tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Intresserad av att få en invite till 16/64GB

Permalänk
Medlem

Intresserad av båda versionerna!

Permalänk
Medlem

Hej, Har haft min sony Xperia S i 2 år nu och har nu förmodligen sett sina bästa dagar!

Är intresserad av en invite till Den svarta med 64GB och kan köpas på direkten!

/tack i förväg och självklart så delar jag med mig av invites

Permalänk

Intresserad av en invite till 64gb. Köper den så fort jag får en invite!

Visa signatur

Asrock steel legend B550M, Ryzen 5800X, ROG RYUO 240, G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB, ASUS GeForce RTX 3080 10GB, Samsung 980 M.2 NVMe 3.0 Black 1TB, Kingdian 480gb ssd, Corsair RM550X, Skärm: LG 27gl83a-b

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite till 64gb versionen. Delar skälvklart ut mina invites om jag väl får några.

Visa signatur

-AMD Ryzen 1600 -Vengence 16GB -EVGA RTX-3060 OC 12gb

Permalänk

Är mycket intresserad av en invite till 64GB-versionen, kommer köpa direkt och dela ut nycklar när jag väl får.

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk

Det är en som vill dela ut en invite just nu på oneplus svenska forum

Tagen

Permalänk
Medlem

jag är riktigt sugen på 64G modellen. Har även en till som är sugen på att köpa så att det blir 2 flugor i en smäll

Visa signatur

NOTE: No trees were destroyed in the sending of this message, however, a significant number of electrons were terribly inconvenienced

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64GB invite, köper den direkt och delar ut alla invites här på forumet.

Visa signatur

Processor: R5 2600 Moderkort: X470-F Gaming Grafikkort: Nvidia 3080 FE Ram: Trident Z Neo 16gb Nätaggregat: CM 850V Chassi: FD Meshify C Lagring: Corsair MP510 1TB, Crucial MX300 750gb

Permalänk
Medlem

Även jag vill ha 64 GB modellen, köper en omgående om jag får en invite, delar med mig av 2 invites till forumet tillbaka (har lovat 1 till en vän

EDIT: Fick från Swedroids forum

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Eftersom listan verkar helt förstörd, så droppar jag den här

Skriv om ni tog den. Happy hunting!

Lite ska ni få jobba....

Här kan det vara....fast nej.

Dold text

Eller kanske är den

här?

Dold text

EDIT: Borta Snabbt gick det!
Vem vet? kanske är den

här?

Dold text

?

Nu har du klickat för långt, för här är den inte

Dold text

Riktigt jobbigt, eller hur?

Dold text

Fem Servrar är mer än 4 laptops

Dold text
Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

TEXT.....

Jag har tagit den, var kanske lite för hastig på CLAIM knappen. För än vet jag inte om jag ska köpa, men det blir nog ett köp när jag ändå har tagit koden, tack så mycket!

EDIT: Blev ett köp nu också, tack än en gång. Impulsköp, gogo! http://gyazo.com/068cd332da4b678efdcfd46d79bdab37

Visa signatur

Jag har en dator, den duger väl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av appmas:

Jag har tagit den, var kanske lite för hastig på CLAIM knappen. För än vet jag inte om jag ska köpa, men det blir nog ett köp när jag ändå har tagit koden, tack så mycket!

EDIT: Blev ett köp nu också, tack än en gång. Impulsköp, gogo! http://gyazo.com/068cd332da4b678efdcfd46d79bdab37

Grattis, du kommer bli nöjd Bra att du printscreenade

Jag droppar fler invites när dom trillar in.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Laptop: Ja
Mobil: Ja
Internet: Ja

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nu får någon vakna till liv. här finns en invite och den går snart ut!

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Nu får någon vakna till liv. här finns en invite och den går snart ut!

Någon har tagit den, utan att säga tack.

Varsågoda, https://account.oneplus.net/invite/claim/IFQF-SLCP-MK6T-AZKV

Går ut imorgon kl 16:04.

edit: Tagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Någon har tagit den, utan att säga tack.

Varsågoda, https://account.oneplus.net/invite/claim/IFQF-SLCP-MK6T-AZKV

Går ut imorgon kl 16:04.

edit: Tagen.

Det var jag som tog den. 64Gb Express är beställd. Tack så mycket! Ska lägga ut mina invites här sen.