OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzeexte:

Den skickas med DHL, men när dem kom till Sverige så var det Jetpak som körde ut den åt DHL och Jetpak körde ut den till min skola under skoltid. Så om du ringer DHL när din mobil har anlänt till Sverige kan du säkert få den utkörd till din dörr Eller om möjligt till ditt jobb

Perfekt! Tack så mycket. Iom att OnePlus inte har hunnit skicka den än så ska jag försöka dirigera om den direkt till jobbet istället redan där, så slipper jag bråka med DHL.

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk

Har två sexdagars invites för 64gb versionen. Skicka pm vid intresse.

EDIT: SLUT

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

Sista, 1 dag kvar!

https://account.oneplus.net/invite/claim/ GL97-SOG9-MG8W-RDTY

Ta bort mellanrummet i länken!

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en invite till 64gb.

Edit.
Fått en.

Permalänk
Skrivet av loorven:

Vill gärna ha en invite till 64gb.

Läs ovan, finns massor. Bara att ta för dig.

Permalänk

Verkar som de länkar som lagts ut är claimade. Är intresserad av invite, gärna 64. Lade till mig i arket om det nu används, skicka gärna PM annars. Tack på förhand!

Permalänk

Hej alla invites är claimade som finns i tråden. Någon som har en 64gb invite att dela med sig?

Tack för vänligheten
Hälsningar

Permalänk
Medlem
Skrivet av PallorMortis:

Hej alla invites är claimade som finns i tråden. Någon som har en 64gb invite att dela med sig?

Tack för vänligheten
Hälsningar

Jag har 3 kvar

Edit: Kolla PM

Permalänk
Skrivet av ZonYx:

Jag har 3 kvar

Edit: Kolla PM

Tackar!

Permalänk
Permalänk

Är det fler en jag som har problem med att oneplus "dont ship to this address.".
Jag bor för i Stockholm, vad är problemet?

Permalänk
Medlem

Jag fick logga in och ut en gång när jag skulle beställa för jag fick samma meddelande. Verkar som att man hamnar i något annat lands webshop först, därför den gnäller om adressen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PallorMortis:

Är det fler en jag som har problem med att oneplus "dont ship to this address.".
Jag bor för i Stockholm, vad är problemet?

Hjälper detta dig? "This happened to me as well, you need to hit up your OnePlus Store Account and add in your default BILLING and SHIPPING Addresses. Once they're in, it'll auto-populate and it shouldn't give you that issue."

Permalänk
Skrivet av semit:

Jag fick logga in och ut en gång när jag skulle beställa för jag fick samma meddelande. Verkar som att man hamnar i något annat lands webshop först, därför den gnäller om adressen.

Skrivet av ZonYx:

Hjälper detta dig? "This happened to me as well, you need to hit up your OnePlus Store Account and add in your default BILLING and SHIPPING Addresses. Once they're in, it'll auto-populate and it shouldn't give you that issue."

Hej

Inget av detta hjälpte, sjukt frustrerande. Speciellt när man är på deadline med beställningen!

Permalänk
Medlem

Intreserrad av invit om de finns Lade till mig i Docs.
Ifall jag missförstod är det bara o ta bort

Visa signatur

MOBO: MSI Gaming Pro Z270 CPU:Intel Core i7-7700K @ 4,20ghz
PSU:EVGA 750G2 Chassi:Fractal Design Meshify C
SSD1:Samsung 840 250GB SSD2:Samsung 850 500GB
RAM:Corsair 32GB@3200mhzGPU: GTX1080 Founders Ed 8GB

Permalänk

Ps. Står att det är en Charger US som är med i inkorgen, finns det ingen för våra eluttag?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Scerio:

Intreserrad av invit om de finns Lade till mig i Docs.
Ifall jag missförstod är det bara o ta bort

Du har PM.

Skrivet av PallorMortis:

Ps. Står att det är en Charger US som är med i inkorgen, finns det ingen för våra eluttag?

Mystiskt :/

På mitt kvitto står det EU charger, kan inte minnas att jag gjorde ett aktivt val heller.

Permalänk
Permalänk

Tror jag hittade problemet. store-siten försökte få in mig i USA.
Jäkla problem, vet någon hur jag ändrar det? Det är roten till shipping problemet för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PallorMortis:

Tror jag hittade problemet. store-siten försökte få in mig i USA.
Jäkla problem, vet någon hur jag ändrar det? Det är roten till shipping problemet för mig.

Fungerar detta? https://oneplus.net/choose-country

Permalänk
Skrivet av ZonYx:

Japp!

Nu är det bara paypal som krånglar. Så jäkla typiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PallorMortis:

Japp!

Nu är det bara paypal som krånglar. Så jäkla typiskt.

Håller tummarna för att du löser det.

Permalänk
Skrivet av ZonYx:

Håller tummarna för att du löser det.

Löste sig!

Tack för inviten också.

Fridens liljor.

Permalänk
Medlem

Har tre invites. 3dagar kvar.

Permalänk
Medlem

Har tre invites för Sandstone Black 64GB:

EDIT: Alla är redan tagna.

Permalänk
Medlem

Någon som beställt som vet varifrån dom skickas och följdfrågan, har någon behövt betala tull för telefonen?

Permalänk
SpelClockers

Tull är redan inkluderat i priset.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kariya:

Någon som beställt som vet varifrån dom skickas och följdfrågan, har någon behövt betala tull för telefonen?

Tror dom skickade min från England, för det fanns ingen historik på kollit innan Heathrows flygplats.

Men ialla fall, är grymt nöjd med den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II