iPhone 5 fastnat efter "Radera allt innehåll och inst."

Permalänk
Medlem

iPhone 5 fastnat efter "Radera allt innehåll och inst."

Hallå!

Har åkt på ett riktigt irriterande problem med min iPhone 5, den var jailbreakad och så skulle jag återställa den innan den skulle in på service för lagning utav power knappen. Och tänkte inte på att den var jailbreakad så körde jag igång raderingen, men nu står den bara och tuggar och det händer absolut ingenting.

Jag börjar få slut på ideér och hoppas någon har varit med om samma problem och förhoppningsvis har en lösning på detta.

Jag kan inte göra en hard reset då min power knapp ej fungerar.
Itunes hittar inte telefonen och kan inte reseta därigenom heller.

Mvh

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk

Jag hade köpt en power knapp och bytt själv,men det är ju jag det.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mixe:

Hallå!

Har åkt på ett riktigt irriterande problem med min iPhone 5, den var jailbreakad och så skulle jag återställa den innan den skulle in på service för lagning utav power knappen. Och tänkte inte på att den var jailbreakad så körde jag igång raderingen, men nu står den bara och tuggar och det händer absolut ingenting.

Jag börjar få slut på ideér och hoppas någon har varit med om samma problem och förhoppningsvis har en lösning på detta.

Jag kan inte göra en hard reset då min power knapp ej fungerar.
Itunes hittar inte telefonen och kan inte reseta därigenom heller.

Mvh

Är telefonen påslagen eller är den helt svart?

Om den bara har hängt sig kan du ju vänta på att den ska ladda ur och sedan försöka därifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hjorten66:

Jag hade köpt en power knapp och bytt själv,men det är ju jag det.

Det känns ganska tråkigt att behöva göra det, då telefonen kvalificerar sig med fabrikationsfel och får knappen åtgärdad gratis =).

Skrivet av wRRM:

Är telefonen påslagen eller är den helt svart?

Om den bara har hängt sig kan du ju vänta på att den ska ladda ur och sedan försöka därifrån.

Den laddade precis ur, väntar med spänning på vad som komma skall!

Edit: Nu funkar den igen, det räckte med att den fick ladda ur och sen ladda igång igen. Tack för era svar!

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red