Corsair FPS Backlit KeyCaps compabilitet

Permalänk
Medlem

Corsair FPS Backlit KeyCaps compabilitet

Hejsan corsair, efter att letat på halva google och även varit i kontakt med suporten utan att hitta något eller få hjälp med ett rakt svar så vänder jag mig hit.

Jag undrar om jag kan köpa era aftermarket "FPS Backlit KeyCaps" och sätta dom på mitt Corsair Raptor K50 Keyboard.

Har fått bekräftat av inet att Keycapsen passar.
Väntar på att mina landar i brevlådan så jag kan yttra mig om det själv.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

K50 är inte mekaniskt så de kommer inte passa.

Citat:

The keycaps are designed for the Corsair Vengeance K60, K65, K70, K90, and K95 and support backlighting. They may work on other brands of mechanical keyboards which use Cherry MX switches.

http://www.corsair.com/en-us/fps-backlit-key-caps-keycap-pull...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stealthbomb:

Och det är helt 100? någon som kan hitta bild på Keykapsens undersida så jag kan jämföra?

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Xcym:

Hejsan corsair, efter att letat på halva google och även varit i kontakt med suporten utan att hitta något eller få hjälp med ett rakt svar så vänder jag mig hit.

Jag undrar om jag kan köpa era aftermarket "FPS Backlit KeyCaps" och sätta dom på mitt Corsair Raptor K50 Keyboard.

Skrivet av Stealthbomb:

Precis som Stealthbomb säger så passar de keycapsen ej till K50 då den är mekanisk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorsairSWE:

Precis som Stealthbomb säger så passar de keycapsen ej till K50 då den är mekanisk.

okey, tack för svaret

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

från inet:
"Har fått bekräftat nu att Keycapsen passar."

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Xcym:

från inet:
"Har fått bekräftat nu att Keycapsen passar."

Jag pratade med våran tangentbords-kille idag och han säger att de inte passar då de är helt olika form på keycapsen till vanliga rubber dome tangentbord, som Raptor K50 och mekaniska Cherry MX tangentbord som de keycapsen du vill ha är till för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Jag pratade med våran tangentbords-kille idag och han säger att de inte passar då de är helt olika form på keycapsen till vanliga rubber dome tangentbord, som Raptor K50 och mekaniska Cherry MX tangentbord som de keycapsen du vill ha är till för.

Tack, då är det ingen idé att vänta på att leveransen från inet ska komma..

Stort tack johan!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Xcym:

Tack, då är det ingen idé att vänta på att leveransen från inet ska komma..

Stort tack johan!

Ingen fara!