Permalänk
Medlem

Köpes speldator 8k

Tjena!
Letar efter en stationär speldator i Malmötrakten. Är villig att lägga upp till 8k.
Mina enda krav är en Intel processor och Nvidia GPU. Datorn behöver inte vara helt komplett.
Har en PS4a med 2 handkontroller och spel som jag kan byta in ifall det är av intresse.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

kolla pm

Permalänk
Avstängd

Kolla denna annonsen. Hör av dig om det verkar intressant.

Permalänk
Medlem

Det finns 13 månaders garanti kvar på datorn från Komplett!

Specs:
: Msi B75ia-E33
: Silver Power SP-SS500 500W 80 plus
: Intel i5-3570 processor
: Corsair Vengeance 2x4 GB 1600MHz 8GB
: EVGA GeForce 660 2GB ''Superclocked''
: SSD OCZ agility 3 240 GB 525/500
: 1TB Hårddisk 7200 RPM.
: Chassi Bitfenix phenom mini svart

Datorn klarar dom nyare spelen på High/Ultra!
Har själv spelat CsGo, Farcry 4, The Evil Within, Battlefield 4 på High/Ultra!

Finns i Skåne!

Permalänk
Medlem

@runicgol

!!Bud!!

Är du intresserad kan du antingen skriva här eller skicka ett PM

Jag har också möjlighet att skjutsa hem det till dig.

Säljer speldator som är i princip oanvänd bortsett från när den fick följa med till Eskilstuna för ett LAN där den blev stött i hörnet.. Påverkar inte funktionalitet men absolut utseende

Köpte den för att kunna spela allt möjligt i spelväg som skulle släppas i framtiden. Nu säljer jag den pågrund av flytt där det inte finns fast internet.

Behöver inte skriva något om datorn bortsett från att den är jävligt vass, du kan se specc längst ner och om du inte kan är du förstås välkommen att fråga

Tillbehör finns som sagt om det skulle vara intressant, det finns även kartonger till samtliga komponenter.

Chassi: Fractal Design r4 (svart) utrustad med två stycken Fractal Design 120mm tysta fläktar
Moderkort: Gigabyte z97 Gaming 3
Processor: Intel Core i5 4670K (aldrig blivit klockad)
Grafikkort: MSI GTX 970 Gaming 4GB
Hårddisk: 3,5" 500Gb mekanisk hårddisk
Ram minnen: 2x4Gb corsair ddr4 stickor.
Nätaggregat: EVGA 750?W guld certifierat full modulärt sleevat nätaggregat.
Operativsystem: Windows 7/8

*jag som säljare förbehåller rätten att välja att inte sälja oavsett skäl.

Permalänk
Medlem

Jag stänger annonsen eftersom jag bestämde mig för att köpa ett Wii U istället. Tack för visat intresse!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit