Permalänk
Hedersmedlem

IBM M1015 köpes

Hej,

Är ute efter ett IBM M1015, gärna med flashad IT-firmware på. Betalar inget överpris!

Har du ett LSI MegaRAID 9240-8i original-kort kan det eventuellt vara intressant också.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

Du har PM

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kr^PacMan:

Hej,

Är ute efter ett IBM M1015, gärna med flashad IT-firmware på. Betalar inget överpris!

Har du ett LSI MegaRAID 9240-8i original-kort kan det eventuellt vara intressant också.

Läs hela annonsen här

Jag har ett om det är intressant, med minst 1 kabel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av The Mutt:

Jag har ett om det är intressant, med minst 1 kabel.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej! Vilket kort har du? Är det flashat med IT-firmware? Kablar kan eventuellt vara intressant.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kr^PacMan:

Hej! Vilket kort har du? Är det flashat med IT-firmware? Kablar kan eventuellt vara intressant.

Det är ett m1015 och jag är rätt säker på att jag flashade det med IT-firmware. Jag använde det ca 5 timmar sen insåg jag att det tog mer plats än jag hade och att jag nog inte skulle köpa fler små diskar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av The Mutt:

Det är ett m1015 och jag är rätt säker på att jag flashade det med IT-firmware. Jag använde det ca 5 timmar sen insåg jag att det tog mer plats än jag hade och att jag nog inte skulle köpa fler små diskar.

Skickades från m.sweclockers.com

Tjo! Kan du bara dubbelkolla det, det borde bara vara att starta upp med kortet och se om den har RAID-firmware eller bara passerar obemärkt i POST:en, så att säga.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

Ursäkta trådkapningen men har någon av er kvar sina kort?