Lita aldrig på Netonnet

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009

Lita aldrig på Netonnet

Hej!

Frågade Netonnet innan jag köpte min tv för 21990 om man fick pengar tillbaka om produkten sänks I pris efter köpet. Frågade eftersom den hoppat upp och ner I pris men just när jag beställde kostade 21990. Fick svaret att man absolut fick prisjusteringen tillbaka inom 30 dagar. När Tvn i helgen var nere på 19990 så kontaktade jag kundservice det första jag gjorde på måndagen. Fick då svaret att den nu kostade 21990 igen och att dom inte kunde göra något. Hur ska man då göra om dom har stängt på kundservice på helgen?

Så uselt är det. Har handlat mycket av netonnet genom åren men detta var nog det sista.

Mvh J

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.1
Registrerad
Feb 2003
Skrivet av Jaxione:

Hej!

Frågade Netonnet innan jag köpte min tv för 21990 om man fick pengar tillbaka om produkten sänks I pris efter köpet. Frågade eftersom den hoppat upp och ner I pris men just när jag beställde kostade 21990. Fick svaret att man absolut fick prisjusteringen tillbaka inom 30 dagar. När Tvn i helgen var nere på 19990 så kontaktade jag kundservice det första jag gjorde på måndagen. Fick då svaret att den nu kostade 21990 igen och att dom inte kunde göra något. Hur ska man då göra om dom har stängt på kundservice på helgen?

Så uselt är det. Har handlat mycket av netonnet genom åren men detta var nog det sista.

Mvh J

Detta låter ju som ett icke-problem. Du köpte den för 21990, lägger man så mycket pengar på en TV så torde den där sänkningen vara oviktig. Vill du ha en TV som kostar 21990 för 19990. Så köper du den när den faktiskt kostar 19990.
Ser inte riktigt vad det är för fel Netonnet gör i detta?

.:. 101218 - Mitt allt .:.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Feb 2005

I-landsproblem, att priser går upp och ner är naturligt sen att man inte lyckas timea in när de är som lägst är en annan femma.

Produkten du köpte funkar väl som den ska?

Desktop|Intel I7 6700k|Asus Z170-e|Nvidia GTX 1070|Corsair DDR4 2x8GB|525GB SSD|1,5TB
Mouse|Steelseries Sensei|Keyboard|Qpad MK50|Monitor|Benq XL2420t|Benq G2010WA
Laptop|HP ProBook 4320s I3|128GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 411j 13TB
Tab|Nexus 7 2gen 16GB|Phone|iPhone SE 64GB|HTPC|2x Raspberry Pi 3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Jaxione:

Hej!

Frågade Netonnet innan jag köpte min tv för 21990 om man fick pengar tillbaka om produkten sänks I pris efter köpet. Frågade eftersom den hoppat upp och ner I pris men just när jag beställde kostade 21990. Fick svaret att man absolut fick prisjusteringen tillbaka inom 30 dagar. När Tvn i helgen var nere på 19990 så kontaktade jag kundservice det första jag gjorde på måndagen. Fick då svaret att den nu kostade 21990 igen och att dom inte kunde göra något. Hur ska man då göra om dom har stängt på kundservice på helgen?

Så uselt är det. Har handlat mycket av netonnet genom åren men detta var nog det sista.

Mvh J

Om du vet att den hoppar upp och ner, varför beställer du när priset hoppar upp istället för ner då?

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kristianstad
Registrerad
Okt 2015

Hände mig med...Köpte ett G1 970 för 3690:- dagarna efter 2990:- sen upp 3990:- sen ned till 3690:- Men så är det...

Problemet för att att jag paxade varan för 3690:- åkte dit och hämtade den, då var priset på 3990:- (Samma dag) då accepterade jag det inte! Och jag fick rätt, jag kunde köpa mitt kort för det paxade priset efter lite diskussioner

Min PC för den som är intresserad.
http://i.imgur.com/x6wZmmz.png
Bild på skapelsen.
http://i.imgur.com/HatCvjN.jpg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2009

Vad är problemet? ska netonnet ge alla kunder pengar tillbaka om dom sänker priset? om så måste du även vara berädd på att betala mer om om dom höjer priset..

prisgaranti har dom flesta och gäller vi köptillfället..

Moderkort: MSI Z270 M3 Gaming CPU: I7 7700K (4,9)
RAM: Corsair Vengeance LED 16GB DDR4 3200 MHz Kylning: Corsair H100i Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :MSI GTX 1070 Gaming X 8GB Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: NZXT H440 Rött Monitor: Acer XB271H G-Sync
Tangentbord: Steelseries Apex M800 Mus: SteelSeries Rival 700

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av Tomika:

Detta låter ju som ett icke-problem. Du köpte den för 21990, lägger man så mycket pengar på en TV så torde den där sänkningen vara oviktig. Vill du ha en TV som kostar 21990 för 19990. Så köper du den när den faktiskt kostar 19990.
Ser inte riktigt vad det är för fel Netonnet gör i detta?

Skrivet av bärplockaren:

I-landsproblem, att priser går upp och ner är naturligt sen att man inte lyckas timea in när de är som lägst är en annan femma.

Produkten du köpte funkar väl som den ska?

Skrivet av DunderKlumpen:

Om du vet att den hoppar upp och ner, varför beställer du när priset hoppar upp istället för ner då?

Det handlar väl mer om vad man lovar. Hade dom inte lovat att fixa tillbaka prissänkningen så hade jag inte sagt något. Men när man lovar så ska man hålla det. Men om ni tycker det är ok att man lovar en sak och gör en annan så fine.......

Hade jag packat ner och lämnat tillbaka tvn jag köpt för en vecka sen och beställt en ny hade jag tjänat 1500.

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tanzcentrum, Stuttgart
Registrerad
Feb 2007

Ta det så här, om ett år kommer den vara värd halva priset. Du är lite överdramatisk här tycker jag.

Das Haus, det bästa inom House.

| ASRock X370 Gaming Pro Fatal1ty | Ryzen 1700@4Ghz | 32GB DDR4 3200 CL14 | MSI 1080ti Gaming X | Samsung 960 Pro 1tb M.2 SSD | Dell UP3017 2560x1600 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.1
Registrerad
Feb 2003

Nej det är sannerligen fel av dom att lova en sak och inte stå fast vid det löftet till dig som kund. Men detta är inget som kommer få mig att tänka sämre om netonnet. Jag betalar vad det kostar, sen om priset går ner dagen efter så är det shit tough luck. Går priset upp så ler jag. Mina åsikter. Ingen behöver dela eller gilla dom.

.:. 101218 - Mitt allt .:.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Sep 2011

Till och börja med så har knappast NetOnNet lovat att hålla kundtjänst öppen under helger? Så vad dom gjort för fel där förstår jag inte.

| OS: Windows 10 Home 64bit | CPU: Intel Core i7 6700K | GPU: EVGA 1070 FTW Hybrid
| MB: EVGA Z170 Stinger | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair AX650
| Chassi: Fractal Design Define Nano S | SSD: Samsung 850 Pro | CPU-Kylare: Corsair H110i

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nora
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av Jaxione:

Hej!

Frågade Netonnet innan jag köpte min tv för 21990 om man fick pengar tillbaka om produkten sänks I pris efter köpet. Frågade eftersom den hoppat upp och ner I pris men just när jag beställde kostade 21990. Fick svaret att man absolut fick prisjusteringen tillbaka inom 30 dagar. När Tvn i helgen var nere på 19990 så kontaktade jag kundservice det första jag gjorde på måndagen. Fick då svaret att den nu kostade 21990 igen och att dom inte kunde göra något. Hur ska man då göra om dom har stängt på kundservice på helgen?

Så uselt är det. Har handlat mycket av netonnet genom åren men detta var nog det sista.

Mvh J

Du skulle ha skickat mail med print redan i helgen om att den var nere i 19990.- då hade du nog haft större chans då dom inte har öppet på helgen.

Main
MOBO: MSI B350M MORTAR, CPU: RYZEN 5 1600, RAM: 4x4GB DDR4 @ 2.8GHz, GPU: Gigabyte R2 290 OC WindForce, SSD: TOSHIBA TR150 480GB Chassi: NZXT H400i Svart/Rött, PSU: CoolerMaster V750 80+ Gold, Skärm: AOC G2460PF

LAN
MOBO: ASUS H100I, CPU: Core I3-6100, RAM: 2x4GB 1600MHz DDR3, GPU: Gigabyte Windforce R9 290 4GB, SSD: A-DATA PremierPRO SP900 Chassi: FractalDesgin Core, PSU: SilverStone 450Watt SFX 80+ Gold modular, Skärm: AOC G2460PF

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av YamahaDGX630:

Till och börja med så har knappast NetOnNet lovat att hålla kundtjänst öppen under helger? Så vad dom gjort för fel där förstår jag inte.

Problemet är att dom nu inte kunde betala tillbaka mellanskillnaden på prissänkningen bara för att den var höjd igen på måndagen. Hade jag kunnat få tag I dom på lördagen eller söndagen när den fortfarande var sänkt så hade det varit ok. Det jag blev förbannad på och att dom inte håller vad dom lovat.

Hade dom sagt att nej vi kan tyvärr inte betala tillbaka mellanskillnaden I efterhand så hade jag absolut inte gjort denna tråden.

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Jaxione:

Problemet är att dom nu inte kunde betala tillbaka mellanskillnaden på prissänkningen bara för att den var höjd igen på måndagen. Hade jag kunnat få tag I dom på lördagen eller söndagen när den fortfarande var sänkt så hade det varit ok. Det jag blev förbannad på och att dom inte håller vad dom lovat.

Jag förstår inte varför dom ska ge dig ett lägre pris på en vara om priset sänks någon dag efter den är köpt. har läst igenom det dom stpr på deras web och det finns inget om prisjusteringar i efterhand.

Moderkort: MSI Z270 M3 Gaming CPU: I7 7700K (4,9)
RAM: Corsair Vengeance LED 16GB DDR4 3200 MHz Kylning: Corsair H100i Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :MSI GTX 1070 Gaming X 8GB Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: NZXT H440 Rött Monitor: Acer XB271H G-Sync
Tangentbord: Steelseries Apex M800 Mus: SteelSeries Rival 700

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nora
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av robbankentor:

Jag förstår inte varför dom ska ge dig ett lägre pris på en vara om priset sänks någon dag efter den är köpt. har läst igenom det dom stpr på deras web och det finns inget om prisjusteringar i efterhand.

Problemet var nog att dom sa till honom att dom kunde justera det i efterhand.

Sånna grejer är även något man ska be om att få skriftligt, då försäljare många gånger kan göra med dessa knep för att sälja.

Main
MOBO: MSI B350M MORTAR, CPU: RYZEN 5 1600, RAM: 4x4GB DDR4 @ 2.8GHz, GPU: Gigabyte R2 290 OC WindForce, SSD: TOSHIBA TR150 480GB Chassi: NZXT H400i Svart/Rött, PSU: CoolerMaster V750 80+ Gold, Skärm: AOC G2460PF

LAN
MOBO: ASUS H100I, CPU: Core I3-6100, RAM: 2x4GB 1600MHz DDR3, GPU: Gigabyte Windforce R9 290 4GB, SSD: A-DATA PremierPRO SP900 Chassi: FractalDesgin Core, PSU: SilverStone 450Watt SFX 80+ Gold modular, Skärm: AOC G2460PF

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av robbankentor:

Jag förstår inte varför dom ska ge dig ett lägre pris på en vara om priset sänks någon dag efter den är köpt. har läst igenom det dom stpr på deras web och det finns inget om prisjusteringar i efterhand.

Nej det står inget om det men pratade med dom och dom kunde ordna det sa dom. Både på chatt och telefon. Men inte nu när priset var sänkt igen. Vilket var dåligt tycker jag då jag kontaktade dom direct när deras kundservice öppnat efter helgen.

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Jaxione:

Det handlar väl mer om vad man lovar. Hade dom inte lovat att fixa tillbaka prissänkningen så hade jag inte sagt något. Men när man lovar så ska man hålla det. Men om ni tycker det är ok att man lovar en sak och gör en annan så fine.......

Hade jag packat ner och lämnat tillbaka tvn jag köpt för en vecka sen och beställt en ny hade jag tjänat 1500.

Fast om nu priset var tillbaks till det normala så ser jag inte hur de har gjort fel?

Skickar du mejl får du ju inse att ditt meddelande inte läses direkt.

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2013

Hade du bara mailat när sänkningen var aktuell så hade det ju varit mycket mer relevant, men att komma i efterhand när priset redan höjts igen är ju lite annorlunda.

Intel Core i7-4790k / Asus Maximus VII Ranger / Gigabyte GTX 970 Windforce 3X OC / HyperX Savage 16GB (2x8) 2400MHz / EVGA SuperNOVA G2 850W / Samsung 850 PRO 256GB / Fractal Design Define S / custom loop / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Philips Fidelio X2 / FiiO E10K / Audio Technica AT2020USB+

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2009
Skrivet av robbankentor:

Jag förstår inte varför dom ska ge dig ett lägre pris på en vara om priset sänks någon dag efter den är köpt. har läst igenom det dom stpr på deras web och det finns inget om prisjusteringar i efterhand.

För att man har rätt att lämna tillbaks varan och sedan köpa den igen för det lägre priset. Att direkt erbjuda mellanskillnaden skapar mindre jobb för båda parterna och skapar goodwill och en trygghet för köparen att fortsätta köpa varor där.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Jaxione:

Nej det står inget om det men pratade med dom och dom kunde ordna det sa dom. Både på chatt och telefon. Men inte nu när priset var sänkt igen. Vilket var dåligt tycker jag då jag kontaktade dom direct när deras kundservice öppnat efter helgen.

Har du en printscreen på chaten? har du namnet på personen som lovade prisjusteringen? om inte är det lite ord mot ord.

Moderkort: MSI Z270 M3 Gaming CPU: I7 7700K (4,9)
RAM: Corsair Vengeance LED 16GB DDR4 3200 MHz Kylning: Corsair H100i Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :MSI GTX 1070 Gaming X 8GB Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: NZXT H440 Rött Monitor: Acer XB271H G-Sync
Tangentbord: Steelseries Apex M800 Mus: SteelSeries Rival 700

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009

@Naga:

Ja jag får väl försöka nästa gång dom sänker den. Med detta I åtanke. Det jag är besviken på är att dom lovat och fortfarande lovar. Så får screenshota och överbevisa nästa gång.

Mvh J

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2002

Troligen menar de prisjusteringen som gäller ordinarie pris, tillfälliga erbjudanden brukas oftast undantas från prisgarantier osv.

Gigabyte GA-Z170N-WIFI | Intel i5 6600K | Corsair Hydro H110i | Corsair Vengeance 16GB | MSI GTX 1060 3GB | Intel 540 SSD 120GB, 180GB & 240GB | BitFenix Phenom mATX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jan 2009

Min personliga åsikt är att du borde ha fått mellanskillnaden.
sen vad det kostar tycker jag inte har med saken att göra (under 100-200 kr är inget jag skulle orka bry mig om), men 1500kr är ju en del slantar hur man än vrider på det

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av iFraja:

Troligen menar de prisjusteringen som gäller ordinarie pris, tillfälliga erbjudanden brukas oftast undantas från prisgarantier osv.

Kan jag köpa. Men dom det var inte problemet enligt netonnet, det var att jag inte kontaktade dom under själva prissänkningen.

Skrivet av Viochee:

Min personliga åsikt är att du borde ha fått mellanskillnaden.
sen vad det kostar tycker jag inte har med saken att göra (under 100-200 kr är inget jag skulle orka bry mig om), men 1500kr är ju en del slantar hur man än vrider på det

Det jag menar också.....2000kr skojar man inte bort

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2009

@formerself:

Förstår att det går att göra retur för att sen köpa igen billigare.... det är knappast så öppet köp är tänkt att fungera.

Öppet köp är inte tänkt att vara 30 dagars prisgaranti, även om det i praktiken kan fungera så

Moderkort: MSI Z270 M3 Gaming CPU: I7 7700K (4,9)
RAM: Corsair Vengeance LED 16GB DDR4 3200 MHz Kylning: Corsair H100i Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :MSI GTX 1070 Gaming X 8GB Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: NZXT H440 Rött Monitor: Acer XB271H G-Sync
Tangentbord: Steelseries Apex M800 Mus: SteelSeries Rival 700

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009

Hej!

Ville bara uppdatera lite om detta ärendet. Kontaktade Netonnets kundombudsman och hon höll med om att dom borde hållt vad dom lovat. Så blev erbjuden mellanskillnaden tillbaka via ett presentkort, något som jag absolut varit nöjd med. Nu är det så att tvn inte riktigt var vad jag tänkt mig så den åker tillbaka ändå. Men bara att få snabb feedback och erbjudandet om presentkort gjorde att jag blev nöjd.

Mvh J

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Mar 2004

Cry me a river... Lite av det jag känner. Du har köpt en vara för ett satt pris, vad är problemet? Om man ska ha den mentaliteten får man snabbt inget annat att tänka på än pengar.

Girigheten är enorm...

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2014
Skrivet av Jaxione:

Hej!

Ville bara uppdatera lite om detta ärendet. Kontaktade Netonnets kundombudsman och hon höll med om att dom borde hållt vad dom lovat. Så blev erbjuden mellanskillnaden tillbaka via ett presentkort, något som jag absolut varit nöjd med. Nu är det så att tvn inte riktigt var vad jag tänkt mig så den åker tillbaka ändå. Men bara att få snabb feedback och erbjudandet om presentkort gjorde att jag blev nöjd.

Mvh J

Trevligt att det löste sig och tack för uppföljningen! Jag ställde faktiskt samma fråga till dem med tanke på att Black Friday är inkommande, och dom svarade mig samma sak.

Kanske är lämpligt att ändra trådnamnet, eller editera första inlägget för att klargöra att allt löst sig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Jaxione:

Hej!

Frågade Netonnet innan jag köpte min tv för 21990 om man fick pengar tillbaka om produkten sänks I pris efter köpet. Frågade eftersom den hoppat upp och ner I pris men just när jag beställde kostade 21990. Fick svaret att man absolut fick prisjusteringen tillbaka inom 30 dagar. När Tvn i helgen var nere på 19990 så kontaktade jag kundservice det första jag gjorde på måndagen. Fick då svaret att den nu kostade 21990 igen och att dom inte kunde göra något. Hur ska man då göra om dom har stängt på kundservice på helgen?

Så uselt är det. Har handlat mycket av netonnet genom åren men detta var nog det sista.

Mvh J

Det är ditt fel, du kunde ha gått till butiken och fått pengarna tillbaka på plats. Du kan ju inte begära pengar tillbaka när priset har gått upp igen, priser justeras hela tiden.

i7 8700k | GTX 1080 Ti | 16GB DDR4 3000mhz | ASUS Strix Z370-F | Corsair H115i | SSD Samsung 850 250GB + MX300 525GB / 2TB WD Green | EVGA Supernova G2 750w | Asus ROG SWIFT PG278Q

Laptop: Macbook Pro 13.3'' MID 2017 | Dell XPS 13

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av noobonur:

Det är ditt fel, du kunde ha gått till butiken och fått pengarna tillbaka på plats. Du kan ju inte begära pengar tillbaka när priset har gått upp igen, priser justeras hela tiden.

Tror inte att vi behöver "tracka" TS mer nu, problemet är löst och alla är nöjda!

| OS: Windows 10 Home 64bit | CPU: Intel Core i7 6700K | GPU: EVGA 1070 FTW Hybrid
| MB: EVGA Z170 Stinger | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair AX650
| Chassi: Fractal Design Define Nano S | SSD: Samsung 850 Pro | CPU-Kylare: Corsair H110i

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av Waste:

Cry me a river... Lite av det jag känner. Du har köpt en vara för ett satt pris, vad är problemet? Om man ska ha den mentaliteten får man snabbt inget annat att tänka på än pengar.

Girigheten är enorm...

Problemet var att jag blev lovad mellanskillnaden tillbaka. Men om du tycker det är ok att man inte håller vad man lovar så får det stå för dig. Det är ju såklart mer synd om det stackars mångmiljonföretaget som lovat en sak och nu måste hålla det. Vem är det egentligen som är girig här? Ett stort företag som lovat mellanskillnaden tillbaka om priset sänks inom 30 dagar och nu försökte slingra sig ur det eller jag som verkligen inte har obegränsat med pengar att punga ut hit och dit som förväntade mig att företaget skulle hålla sitt löfte?

Det har alltid varit löftet som varit problemet inte priset jag betalade. Nu höll dom sitt löfte till slut och jag är nöjd och glad.

Sen kanske man ska tänka en gång extra innan man skriver att folk man inte ens träffat är giriga.

Mvh J

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar